Muutto Raisioon, mistä pelaajia ja tovereita !

Salon peliporukka.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Mekolomus

Muutto Raisioon, mistä pelaajia ja tovereita !

Viesti Kirjoittaja Mekolomus » Ti 26.01.2016 22:29

Töitä irtosi Raisiosta ainakin vuodeksi. Tiedän ettei Raisio ihan nyt Raision lähettyvillä ole, mutta pelikavereita joutuu huutelemaan kauempaakin.

Kaupunki on uusi, ei tuttavia, ei edes asuntoa vielä ja kaikki pitäisi saada järjestettyä 1.2 mennessä niin että duunit alkaa. Asunto on nyt melkoisen varma, mutta ei juhlita vielä.

Etsiskelen siis pelituttuja omaan kämppääni tai tiedustelen miten ja missä Raisiolaiset pelailevat ? Väännetäänkö 40kta ja fabaa ? Vai raahautuvat Raision pelaajat Turkuun ?

Minusta tulee niin paljon figukamaa mukaan (töissä olin 2w GW:llä) että pystyn pelauttamaan pelejä omassa asunnossani. Armeijoina löytyy SM, CSM, IG (steel legion + Mordia)

Myös 40k ropeja on tullut pelattua vuosia ja toivoisinkin että paikallisesti saisi peliporukan pystöön. Majoitus järjestyy aina jos saapunet pelailemaan.

Otappa yhteyttä !

Joonas Oja
tai
[email protected]

PS:Muuttoapua kaivataan tulevalle viikolle. Maksetaan palkkio jopa ! Asunto löytynee Raisiosta ihan keskustan kupeesta.

MAnkka

Re: Muutto Raisioon, mistä pelaajia ja tovereita !

Viesti Kirjoittaja MAnkka » Ti 26.01.2016 23:05

Salossa meitä on pieni porukka joka pelaa fabaa. Osa ilmeisesi pelaa aktiivisemmin, itse ehdin pelaamaan harvemmin. Mitään yhteistä kerhotilaa ei ole. 40k pelaajia ei taida salossa olla, vaikka itse pelasin sitä pääasiassa junnuna (+10v sitten). Eiköhän täältäkin peliseuraa löydy jos tänne asti jaksaa vaivautua. Ainakin näissä satunnaisissa tapahtumissa tutustuu salolaisiin pelaajiin. Tuntuu että salon porukat on heräilemässä pitkästä horroksesta, joten saa nähdä saadaanko taas jotain kerhotoimintaa usean vuoden tauon jälken.

Raision porukoista en tiedä, mutta ainakin turun fantsussa pääsee pelailemaan 40k joka tiistai(?). Turkulaisilla taitaa myös olla joku kerhotila jossa porukka käy pelailemassa. Turkulaisten osiosta varmaan infot löytyy helpoimmin, tai sitten vaan marssit fantasiapeleihin jututtamaan henkilökuntaa :)
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/

mvp
Peliporukkavalvoja

Re: Muutto Raisioon, mistä pelaajia ja tovereita !

Viesti Kirjoittaja mvp » To 04.02.2016 14:05

Roolipelaajat on kunnon porukkaa. Jos pelejä virittelet niin olen kiinnostunut.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Salo [Sumppi]”