Tapahtuma: Back to Scholl Plazassa

Salon peliporukka.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Finet

Re: Tapahtuma: Back to Scholl Plazassa

Viesti Kirjoittaja Finet » La 20.08.2016 20:39

Hyvällä paikalla pelitilat teillä uutta väkeä ajatellen. Ja mukavan avarat ja valoisat. Kannattaa muuten tollaisena esittelypäivänä rohkeammin vaan moikata niitä ihmisiä, jotka tulee hiljaa katselemaan, että mitä te oikein puuhaatte. Kaikki kun eivät suomalaisina juuri mitään puhu, ellei ole pakko. :) Teillä taisi jossain pöydissä olla infolappu siitä, mikä peli oli kyseessä, which was nice.

Mulla kesti ymmärtää tota paikallesaapumisohjetta. Jouduin ekaksi googlaamaan mikä on MLL, arpomaan missä on "kävelytie" (-katu ehkä kumminkin?) ja Hesen silta, ja lopulta tsekkailemaan Plazan omilta sivuilta ostarin pohjakarttaa, josta ainoa MLL:ään viittaava oli 3. kerroksessa. (Mä nyt olin kerran käynyt Plazassa Splizzeriassa, niin osasin sen perusteella edes jotenkuten suunnistaa.)
Kannattaa siis selventää. Laittaisin itse linkin pohjakarttaan ja tilan numeron siihen.

Oli kiva käydä katselemassa Salon nykymeininkiä. Harmi, kun en itse töiltä Saloon asti viikolla ehdi. (Tosin JuhoL:n vinkki "ota saikkua" voisi kyllä toimia.)

P.S.
Multa voi kysellä 9th Agesta vaikka YV:llä tai mitä keinoja nyt keksittekin. Koitan osata vastata.
Ja järkätään ihmeessä yhteistyötä Sumpin ja Ordo Aboensiksen välille. Pelipäiviä, turnauksia, jne. :)

Gene Steeler

Viesti Kirjoittaja Gene Steeler » Ma 22.08.2016 14:32

Kiitos Finetille 9th age-esittelystä, ja Juholle vastuksesta! Pitänee alkaa laittaa dwarffeja parempaan sotamaaliin... Tuollainen pienempi pistemäärä voisi olla sikäli kiitollinen että figumäärä ja maalattava voisivat pysyä järjellisissä rajoissa. Toki voisi olla ensi kerralla vaikka 1000 tai 1500p.

Muutenkin oli timanttinen päivä, sain esitellä Heavy Gearia ja X-wingiä.
Sumppi Ry - Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
Heavy Gear Blitz!

GhaZz

Viesti Kirjoittaja GhaZz » Ma 22.08.2016 22:07

Kiitos kaikille, väkeä riitti ja kaikilla näytti olevan hauskaa
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Salo [Sumppi]”