FoW 4th editio

Salon peliporukka.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

smigi

FoW 4th editio

Viesti Kirjoittaja smigi » Ke 05.07.2017 23:04

Hiidenpelin myyjä huuteli fb-sivulla että fowin 4 edikan turnaukseen kaivataan osallistujia, turnaus ilmeisesti lahdessa parin viikon päästä. Lupasin huudella tänne, jos joku innostuisi... (tapahtuma löytyy sotavasaran turnaukset&pelikaverit osiolta)

Käytän tilaisuuden hyväksi ja perustan oman ketjut tänne samalla missä käsitellään uudet muutokset. En ole vielä yhtään lukenut uusia sääntöjä ja kuulopuheetkin ovat ehtineet unohtua.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat

MAnkka

Re: FoW 4th editio

Viesti Kirjoittaja MAnkka » To 06.07.2017 09:34

Mulla on yks ylimääränen sääntökirjasetti, jonka voin tuoda kerholle yleiseen käyttöön.

Ite oon kerran lukenu säännöt läpi, ja ainakin ensivaikutelmat on aika kahtiajakautuneet. Omasta mielestä tossa uudessa edikassa on paljon hyvää, varsinkin liikkumiseen ja tykistöön liittyen, mutta toisaalta moraalisäännöt näyttää todella epätasapainoisilta. Hordeja on todella vaikeaa saada pöydältä pois, ja pienet yksiköt taas saattaa hävitä jo ensimmäisestä haavoittuneesta.

Uus edikka iski aika pahasti mun cavalry recon porukkaan. Devils charge kirjaa ei otettu mukaan 4 edikkaan, joten pitää siirtyä Bridge of Remageniin. Ongelmaksi kuitenkin muodostuu recon patrollien ajoneuvokombinaation edellistä edikkaa epätasapainoisemmat liikeprofiilit sekä moraalitestit joka vuoro ensimmäisen tappion jälkeen. Recce auttaa ensimmäisellä vuorolla depoalueen laajentamisessa, mutta sen jälkeen niistä ei enää saa mitään lisäarvoa. Kyllä näitä testiin pitää ottaa, mutta luultavasti tulevat light tank companyn jatkeena.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/

Guardsman
Viesti:

Re: FoW 4th editio

Viesti Kirjoittaja Guardsman » To 06.07.2017 20:27

Löytyisikö perjantaille pelikaveria? Voimme pelata Salossa tai Turussa, pistemäärä 1515 niin pääsee testaamaan turnauskokoonpanoa.
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.

Armeija projektit

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Salo [Sumppi]”