Ordon teamiturnee

Salon peliporukka.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runelord Ginit

Ordon teamiturnee

Viesti Kirjoittaja Runelord Ginit » Pe 16.01.2009 18:09

Tämähän tosiaan tulee nyt vähän äkkiä, mutta heitetään kissa karvoineen päivineen saman tien pöydälle, elikkäs kuten kaikki varmaankin tietänevät Ordo Aboensis järjestää 7-8.2. Turkkusessa Fantasy Battlen team champpionship turneen, johon voisimme myös täältä Salon suunnalta panoksemme antaa. Totta on ettemme tunne vielä toisiamme, pelitaitojamme, tai huumorintajuttomuuttamme, mutta mikäpä olisi parempi lähtölaukaus aloittaa yhteinen tuttavuus kuin käydä ottamassa turpiinsa muilta peliporukoilta näin alkajaisiksi - mikäänähän ei yhdistä kuin yhteinen vihollinen?

Itsellä näyttöisi vielä olevan tuo viikonloppu vapaana, mutta osallistumisen varmuuteen liittyy, vielä se miten talon remppaus edistyy. Jos siis muita innokkaita löytyy, niin ei muuta kuin viestiä tulemaan...
- Ginit
1.Joh.4:9-10

mvp
Peliporukkavalvoja

Re: Ordon teamiturnee

Viesti Kirjoittaja mvp » Pe 16.01.2009 18:12

Hehee, mikäpä sen parempi porukan sisäänajaja kuin tiimiturnaus yhteistä vihollista vastaan :P Millainen joukkue turnaukseen tarvitaan? Kyseessä taisi olla 2000, 2250 ja 2500 pisteen armeijat vai miten?

Runelord Ginit

Viesti Kirjoittaja Runelord Ginit » Pe 16.01.2009 18:17

Jeps, armeijakoot vähän vaihtelevat riippuen siitä millä pelaa. 3 speelaajaa/tiimi tarvittaisiin ja voitaisiin ihan kiusallaan mennä tuon 2500 pongoa kategorian armeijoiden kanssa, että vastustaja saisi aina mahdollisimman paljon pisteitä kun kun häviämme:) onhan tässä vielä aikaa maalaukseenkin runsain mitoin... Säännöt ja asiaankuuluva nillitys niistä löytyypi tuolta turnaukset osiosta.
- Ginit

attor

Viesti Kirjoittaja attor » Pe 16.01.2009 18:19

Jeps, ordon turnaukset ovat aina olleet kivoja. Etenkin tiimiturnaukset. Itsekkin oisi tuolloin vapaalla, joten voisin kyllä osallistua. Turnauskuntoista armeijaa en tähän hätään omista, mutta liedon kavereilta varmaan joku irtoaisi lainaan. Eli joo, kyl mää voin lähteä edustamaan team saloa :) [SamssonLisäys: PETTURI! :P]

-Matias
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat

mvp
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja mvp » Pe 16.01.2009 18:26

Runelord Ginit kirjoitti:Jeps, armeijakoot vähän vaihtelevat riippuen siitä millä pelaa. 3 speelaajaa/tiimi tarvittaisiin ja voitaisiin ihan kiusallaan mennä tuon 2500 pongoa kategorian armeijoiden kanssa
Aivan, niinhän se olikin eli Dogs of War, Ogre Kingdoms ja Orcs & Goblins kehiin! Tietääkseni täältä porukoilta löytyy kaikki nämä joten massalla eteenpäin ;)

Omasta puolestani täytyy sanoa heti että olen kaikkea muuta kuin power-pelaaja, joten jos tarkoitus on pärjätä turnauksessa, meikäläinen kannattaa ottaa mukaan korkeintaan kuskiksi.

Runelord Ginit

Viesti Kirjoittaja Runelord Ginit » Pe 16.01.2009 18:39

Eihän tänne voittamaan oltukaan menossa, vaan tutustumaan porukkaan. Muut teamit sitten voivat kiroilla meitä, kun ovat tulleet pelaamaan tosissaan:) Jos innostuneita löytyy tarpeeksi, niin itsekin voin kyllä jättää pelaajan paikkani ja olla myös menossa mukana ihan kuskin tai parittajan tahi minkä vaan roolissa, (joskin Mikko saattaa hallita auton kurvailun paremmmin, mutta minun autonipas on isompi:).

Itseltä löytyy countit ja weedyt ihan kelvollisella kokoonpanolla turnaukseenkin asti, ja näitä saapi kyllä lainaksi. Jos maalaamaan ehtisi niin örkkilöitä ja kyykkiäkin voisi harkita, mutta eipä taida ehtiä...

Nontimetis

Viesti Kirjoittaja Nontimetis » La 17.01.2009 12:52

viimeiseltä kahdelta peliltä hävityt massacret taustalla Lord Mikkeä vastaan, niin eiköhän tässä olla kisakunnossa :)
Epäilen kyllä vahvasti että koko viikonloppua ei millään vapaaksi saa, mutta aina voi yrittää.

mvp
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja mvp » La 17.01.2009 15:50

Ankarat treenit päälle heti. Olisiko jollakulla kiinnostusta pelata Warhammer Fantasyä meikäläisen 1500 pisteen armeijaa vastaan huomenna sunnuntaina 18.1.? Ajalla ja paikalla ei ole niin väliä, mutta mulla ei ole pelialustaa eikä maastoja.

Runelord Ginit

Viesti Kirjoittaja Runelord Ginit » La 17.01.2009 22:28

Nontimetis kirjoitti:viimeiseltä kahdelta peliltä hävityt massacret taustalla Lord Mikkeä vastaan, niin eiköhän tässä olla kisakunnossa :)
Epäilen kyllä vahvasti että koko viikonloppua ei millään vapaaksi saa, mutta aina voi yrittää.
Myöskin tällä saattaa tehdä aikas tiukkaa koko vkolopun vapaaksi taikominen, joten voin toimia vaikkapa varapelaajana eli hypätä kelkkaan jonmpana kumpana päivänä, jos niikseen tulee. Pitäisi varmaankin saada nyt tosin edes jotkut kolme pelaajaa suht varmoiksi tapauksiksi, jotta voisi ilmoittautua kyseisille kekkereille:)

mvp kirjoitti:Ankarat treenit päälle heti. Olisiko jollakulla kiinnostusta pelata Warhammer Fantasyä meikäläisen 1500 pisteen armeijaa vastaan huomenna sunnuntaina 18.1.? Ajalla ja paikalla ei ole niin väliä, mutta mulla ei ole pelialustaa eikä maastoja.
Tää ei huomenna ehdi, mutta jos saat peliseuraa huomiseksi, ja olette edelleen maastoja/pöytää vailla, niin minun kyseiset instrumentit ovat vapaasti noudettavissa teille hoitoon...

Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke » Su 18.01.2009 20:28

Nontimetis kirjoitti:viimeiseltä kahdelta peliltä hävityt massacret taustalla Lord Mikkeä vastaan, niin eiköhän tässä olla kisakunnossa :)
Nooh, niistäkin toisella listallani oli järkyttävän tylsä pelata :P. Epäilen että ei tule uusintana...
Kaaokset on mulla parhaillaan työn alla, mutta kun ne alkaa valmistua pöydälle niin olen tarpeen tullessa mukana.
Peril of Warp

Runelord Ginit

Viesti Kirjoittaja Runelord Ginit » Ti 20.01.2009 11:56

1.2. näytti olevan Ordon turneen viimeinen osallistumismaksupäivä, joten pitäisi tässä varmaankin pikkuhiljaa saada tiimi oikeasti kasaan, ilmoittautua ja maksella. Edellisten viestien perusteella olen päässyt sellaiseen käsitykseen, että mvp ja attor olisivat suht varmuudella lähdössä kekkereille, ja minä, nontimies ja Lord Mikke saattaisimme päästä kehiin pienellä epävarmuudella/vaihtelevasti.
Suurta turnajaiskokemusta ei itsellä ole, joten en tiedä miten innoissaan turnausjärkkääjät ovat, jos pejaaja vaihtuu kesken kaiken? Ihan tulipalokiirehän tässä ei vielä ole, joten jos vain saamme sovittua tuon yhteisen kokoontumisen riittäävän ajoissa, niin sielläkin voimme arpoa miten mennään etiäpäin, kuka hoitaa ilmot, maksut, toimii kapteenina jne.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Salo [Sumppi]”