Figujen hankkimista harkitseville.

Salon peliporukka.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Nontimetis

Figujen hankkimista harkitseville.

Viesti Kirjoittaja Nontimetis » Ma 19.01.2009 18:25

Ajattelin tämmösen tänne laittaa.

Tilattiin Lord Mikken kanssa Boostepistä tuossa pari viikkoa sitten reilu erä figuja joista itselle kertyi 3% kanta-asiakkuusalennus kaikkiin tuotteisiin.
Jos joku harkitsee jonkin figun hommaamista, niin voin tilata mokomat omilla tunnuksilla, niin saadaan kalliista harrastuksesta edes hieman edullisempaa.
Lisäksi jos tilaillaan vielä 175€ edestä tässä vuoden aikana nousee tuo alennus 5% saakka.

Lord Mikke

Re: Figujen hankkimista harkitseville.

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke » Ma 19.01.2009 19:22

Juuh, meinasin aluksi harrasteesta tilata koko roskan, mutta on kieltämättä suuri ero joutuuko satsista maksamaan 240 vai 195 euroa...
Täytyy katella uudestaan jahka liskoja sitten tilailen jonkin ajan päästä, nyt on kaaosta niin paljon että mällättävä ei kyllä hetkeen lopu :P. Juonessa kumminkin mukana. :)
Peril of Warp

attor

Viesti Kirjoittaja attor » Ma 19.01.2009 21:01

Juuh, itse olen tainnut muutaman vuoden käyttää boosteppia melkein kaikkien tilausten tekemiseen, joten mullakin on prosenttia kertynyt jotain 6-8 väliltä :)

Tosin nyt kun olen visallinen niin aattelin maelstrom gamesistä tilailla niin tulee vieläkin halvemmaksi.

-Matias
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat

TheMuumio

Viesti Kirjoittaja TheMuumio » To 22.01.2009 17:09

attor kirjoitti:Tosin nyt kun olen visallinen niin aattelin maelstrom gamesistä tilailla niin tulee vieläkin halvemmaksi.
Etenkin tällä punnan kurssilla on hyvinkin kannattavaa.

esmes. Battleforcet näyttäisivät tällä hetken maksavan 50€/kpl ja nämä "kahdenkympin" boksit (eli nykyiset perusboksit?) ovat 12€/kpl.

Maurgrim

Viesti Kirjoittaja Maurgrim » Pe 30.01.2009 10:15

Itselläni olisi kiinnostusta jos tässä lähiaikoina on tulossa tilausta Boostepistä niin tilata tuo Ravenwing Battleforce hintaan 60€. Ilmootelkaa jos joku meinaa jotain tilailla.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Salo [Sumppi]”