Jäsenyys ja edut

Salon peliporukka.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

StarSol
Viesti:

Jäsenyys ja edut

Viesti Kirjoittaja StarSol » To 29.01.2009 20:56

Mikä olisi sopiva korvaus yhdistyksen (ainakin varsinaiselle) jäsenyydelle?
Itse pyörittelen 20 € vuosi summaa... pitäisikö se olla alempi vai ylempi mielestäsi?

Summa olis tuon verran kun olettaisin yhdistyksen hankkivan, omistavan ja järjestävän:
Minityyripöydät maastoineen.
Lautapelejä (jatkuvasti)
Demo paketteja (Miniatyyri, korttipelit)
Turnaukset (Salit/palkinnot)
Muut palkinnot (Salo Cup?, maalauskisat, jne)
Kirjallisuus?

Mutta mitkä olisivat edut (olettaen että jäsenettömät henkilöt saavat osallistua iltoihin... etenkin kun varmasti kaupunki tai muu vastaava tilojen hallitsija niin vaatii)?

Oma Esim.
Lautapelien, pöytien, maastojen ja demopelien lainaus.
Turnausten ja cuppien halvempi osallistumismaksu. (tai joihinkin osallistumisen edellytys).
Ranking listat (hmmmm... monopoli ranking :P)
yhdistyksen neuvottelemien sponsorien kanssa sovitut asiat?

Tuossa oli jotain ajatuksia. Kertokaa ehdottomasti omanne... niitä tarvitaan.

T: Pte
Kuulee, muttei kuuntele.
Katselee, muttei näe.
Puhuu, muttei asiaa.

BigSofty

Re: Jäsenyys ja edut

Viesti Kirjoittaja BigSofty » To 29.01.2009 23:21

Itse jossain vaiheessa pyörittelin mielessäni jotain 10 € mutta olen kyllä valmis 20€. Mielestäni tämä on ihan hyvä summa.

Kustannuksiahan syntyy myös ry:n rekisteröinnistä n. 60 €.
Ja ainakin kortti- ja varmasti joissan miniatyyripeleissäkin on myös sealed formaatin pelejä, joka edellyttää järjestäjää hankkimaan tarvittavat materiaalit. Tämä olisi myös yksi käyttötarkoitus. Vaikka tokihan Sealed formaateistä pyydetään osallistujilta rahat, mutta näin järjestäjän ei tarvitse ottaa riskiä vähän osallistujamäärän ja paljon tavaran kanssa.

Ainakin minun mielestäni lautapelien vuokraus ja neuvotellut alennukset joissain peli liikkeessä/issä on jo sinällään riittävä. Toki jos homma alkaa menemään hyvin voisi ajatella, jotain sponssoroituja turnaus matkoja jne... Esim yhteiskuljetuksia Ropeconiin jotka olisi jäsenille halvempia, mutta toki avoimia muillekkin.

Maurgrim

Viesti Kirjoittaja Maurgrim » Pe 30.01.2009 10:11

Tuo 20 € vuosimaksuna olisi varmaan ainakin näin alkuun paikallaan, että saataisiin juurikin hankittua tarvittavia välineitä kerholle. pelipöytiin olisi kiva saada maastoa ja muutenkin olisi ehkä mukavaa jos kerholla olisi jonkin verran omia lautapelejä yms. Itseltäni tosin tulee kerholle lahjoituksena cities of death maastonkappaleita sillä varauksella että jos omaa tarvetta on, niin vien ne sieltä hetkeksi pois.

Etuja tuosta jäsenyydestä voisi tosiaan olla tyyliin pääsy halvemalla/ilmaiseksi mukaan turnauksiin ja esimerkiksi juuri itse voisin tuolla figupelipuolella pitää yllä jonkinlaista tilastoa porukan armeijoista ja niiden menestyksestä ihan noin vaikka arkipohjalla ja turnausten osalta. Ja sellainen ajatus on pyörinyt myös mielessä tuolla figupuolella, että järjestäisin ns. mestaruus-turneen joka käsittäisi 6-12 peliä ja niistä peleistä saisi sitten pisteitä, joiden perusteella tulee selvitettyä kerhon figupelimestari.

Näillä eteenpäin. Luminen kärppä kuittaa.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/

Nontimetis

Viesti Kirjoittaja Nontimetis » Pe 30.01.2009 11:23

Pienempi tuo on kuin MC:n vuosimaksu.
Ihan hyvältä minusta kuulostaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Salo [Sumppi]”