Blood Bowl liiga?

Salon peliporukka.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Maurgrim

Blood Bowl liiga?

Viesti Kirjoittaja Maurgrim »

Niin tuota noin, oliskohan kerholla porukkaa kiinnostunut pelaamaan BB:tä ihan oikeen liigana asti? Kenttä on meikäläisellä teon alla ja örkkipoppoo myöskin. Että osallistujat ei tarvitsisi muuta kuin joukkueen, multa tulisi kaikki muut härpäkkeet. Ja joukkueenhan saa helposti tehtyä ihan noista FaBan perusmuovibokseista. Itselläni lojui nurkissa mustaöröboksi ja niistä väänsin joukkeen.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
attor

Re: Blood Bowl liiga?

Viesti Kirjoittaja attor »

Multa löytyy kääpiötiimi (mikä tosin on lillunut jarrunesteessä vuosia), peliä en oo muutakun satunnaisia kertoja kokeillut demotuksen kautta. Ja sit tietenkin java versioo tuli joskus pelattua. Eli juu kyllä olen kiinnostunut. Toivottavasti saadaan lisää väkeä mukaan kun peli on kumminkin helppo aloittaa ja pelinäkin gwn parhaimpia (TAI ainakin näin olen kuullut) :)

-Matias
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Nontimetis

Viesti Kirjoittaja Nontimetis »

Itseäni myös kiinnostaisi kokeilla Blood Bowlia.
Sääntöjä en tosin ole koskaan lukenut.
Nyarlothotep

Viesti Kirjoittaja Nyarlothotep »

Nontimetis kirjoitti:Itseäni myös kiinnostaisi kokeilla Blood Bowlia.
Sääntöjä en tosin ole koskaan lukenut.
Sama minullakin.
mvp
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja mvp »

Intissä pelattiin blodista ja olisi kiva päästä futaamaan taas. Työ vie toistaiseksi vain kaiken ajan, ehkä kesällä löytyisi aikaa harrastuksille. Kun peli-ilta seuraavaksi tulee, sinnehän voisi ottaa blodiksen mukaan ja jengejä riittävästi, jotta nekin joilla ei ole omaa tiimiä pääsisivät kokeilemaan. Siinähän ei ole pakko käyttää virallista pelialustaa vaan sen voi väsätä itse eikä siinä sitten muuta tarvitakkaan.
Sumppi Ry
Maurgrim

Viesti Kirjoittaja Maurgrim »

Juu tosiaan voin tuon pelikenttäni, vaikkakin keskeneräinen onkin, niin raahata mukaan. Kyllä siinä jo kaikki tarvittavat on tehtynä (eli ruudut) vaikkakin hieman rujolta näyttää. Mutta tottakai otan sen mukaan jos vaan joku hieman enemmän pelannut suostuu meitä aloittelijoita opettamaan. Säännöthän saa netistä.
Sumppi Ry
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Salo [Sumppi]”