Terveinen Fanaticista

Salon peliporukka.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Runelord Ginit

Terveinen Fanaticista

Viesti Kirjoittaja Runelord Ginit »

Turun Fanatic siis oli ja meni vkoloppuna. Siellä Sumpin mainetta Faban puolella olivat korottamassa minä, Maurgrim ja Lord Mikke. Turnee oli hyvin organisoitu ja omat pelit sekä vastustajat olivat erittäin mukavia. Saldoksi jäi kaksi tappiota, kaksi voittoa, tasuri ja 7/10 maalauspistettä, joilla lunastin sijan 25/58 eli puolenvälin paremmalle puolelle sentään kipusin toisen päivän aikana:) Taso oli pääsääntöisesti sellainen, että ihmiset olivat tulleet voittamaan, mutta myös nauttimaan peleistä, muutamaa geimailijaa lukuunottamatta, jotka olivat ilmeisesti saapuneet Turguseen vain kiristämään hammasta ja pönkittämään omaa kaikkivoipaisuuttaan... Ensi vuonna sitten Sumpinkin osalta suuremmalla poppoolla vain mukaan nillittämään tai heittelemään miscastiä;)
- Ginit
1.Joh.4:9-10
Nyarlothotep

Re: Terveinen Fanaticista

Viesti Kirjoittaja Nyarlothotep »

Harmittaa kun Paroni laski pieleen emmekä voineet lähteä sinne.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Jea, itse kävin sunnuntaina tuttuja tsemppailemassa ja hakemassa inspiraatiota. Ja sitä löyty: ryhmällinen tallarneja tuli nopsasti maleihin ja liskomiehetkin mönki kokoamislinjalle vihdoin. Toivottavasti pysyy tää inspis päällä ja pääsis pelailee. Aika tuttua turku fanatic linjaa näytti tottellevan, ehkä ens vuonna vois itsekkin taas olla pelaamassa parin vuoden tauon jälkeen fanassa.

-Matias
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Lord Mikke

Viesti Kirjoittaja Lord Mikke »

attor kirjoitti:Jea, itse kävin sunnuntaina tuttuja tsemppailemassa ja hakemassa inspiraatiota. Ja sitä löyty: ryhmällinen tallarneja tuli nopsasti maleihin ja liskomiehetkin mönki kokoamislinjalle vihdoin. Toivottavasti pysyy tää inspis päällä ja pääsis pelailee. Aika tuttua turku fanatic linjaa näytti tottellevan, ehkä ens vuonna vois itsekkin taas olla pelaamassa parin vuoden tauon jälkeen fanassa.

-Matias
Omistakkos muuten uuden liskokirjan? Hommasin eilen ja on muuten itse asiassa hyvä, Spawningien katoaminen ja roskakorien lievä heikentyminen vaan kyrsii, mutta uusia kivoja juttuja kyllä löytyy. Kaiken kaikkiaan aika fair- play kirja kuten Warrutkin, vaikka osa pelailikin sitä Engineä "lievästi" inhottavalla tavalla. Listan selkeästi kovin yksikkö.
Nyt ne salakatkin varmaan grillaa vähän vihollisia eikä vaan syö omia :)

Ensi vuonna joko liskoilla tai kaaoksella messiin, munkitan kaikki buhahaa! :P Tänä vuonna oli oikein hyvät järjestelyt ja kaikki vastustajat olivat erittäin ystävällisiä, tosi lämmin fiilis jäi käteen. Ei siellä kai paljoa niitä hampaiden kiristäjiä ollut, eräs nim. mainitsematon 15 jezzailin ja muutaman maagin skavenarmeija (kait koko turnauksen ainut) sai voimaan pahoin, mutta eipähän tarvinnut pelata vastaan.
Ja sija oli melko vaatimaton 45.
Peril of Warp
attor

Lord Mikke kirjoitti:
attor kirjoitti:Jea, itse kävin sunnuntaina tuttuja tsemppailemassa ja hakemassa inspiraatiota. Ja sitä löyty: ryhmällinen tallarneja tuli nopsasti maleihin ja liskomiehetkin mönki kokoamislinjalle vihdoin. Toivottavasti pysyy tää inspis päällä ja pääsis pelailee. Aika tuttua turku fanatic linjaa näytti tottellevan, ehkä ens vuonna vois itsekkin taas olla pelaamassa parin vuoden tauon jälkeen fanassa.

-Matias
Omistakkos muuten uuden liskokirjan? Hommasin eilen ja on muuten itse asiassa hyvä, Spawningien katoaminen ja roskakorien lievä heikentyminen vaan kyrsii, mutta uusia kivoja juttuja kyllä löytyy. Kaiken kaikkiaan aika fair- play kirja kuten Warrutkin, vaikka osa pelailikin sitä Engineä "lievästi" inhottavalla tavalla. Listan selkeästi kovin yksikkö.
Nyt ne salakatkin varmaan grillaa vähän vihollisia eikä vaan syö omia :)

Ensi vuonna joko liskoilla tai kaaoksella messiin, munkitan kaikki buhahaa! :P Tänä vuonna oli oikein hyvät järjestelyt ja kaikki vastustajat olivat erittäin ystävällisiä, tosi lämmin fiilis jäi käteen. Ei siellä kai paljoa niitä hampaiden kiristäjiä ollut, eräs nim. mainitsematon 15 jezzailin ja muutaman maagin skavenarmeija (kait koko turnauksen ainut) sai voimaan pahoin, mutta eipähän tarvinnut pelata vastaan.
Ja sija oli melko vaatimaton 45.

Joo, poimin liskokirjan silloin sen julkaisun pintaan ja muutaman testipelinkin pelasin. Musta liskot on kyl ihan kilpailukykyinen lista vieläkin. Suurinosa valinnoistakin on ihan pelikelpoisia. Aika vaikee mennä mettään listan valinnassa. Joo, enginet on kovia, itse aattelin kaksi ottaa listaan. Mut kai se on ihan reiluu viel kun ei oo slannia vaan pari saurus heroa. :D
mvp
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja mvp »

Vuoden 2010 Fanatic on 16.-17.10. Jos alkaisimme jo varautumaan, saisimme tiimin kasaan hyvissä ajoin. Todennäköisesti tämä viesti unohtuu iltapäivään mennessä ja topikki nousee seuraavaksi ylös edellisenä viikonloppuna ennen turnausta. Kauhee hässäkkä ja muutama maalausyö porukalla ja lauantaina pelipaikalle nukkumatta nauttimaan skarppina lepposesta turnausmeiningistä. ;)
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
Lord Mikke

mvp kirjoitti:Vuoden 2010 Fanatic on 16.-17.10. Jos alkaisimme jo varautumaan, saisimme tiimin kasaan hyvissä ajoin. Todennäköisesti tämä viesti unohtuu iltapäivään mennessä ja topikki nousee seuraavaksi ylös edellisenä viikonloppuna ennen turnausta. Kauhee hässäkkä ja muutama maalausyö porukalla ja lauantaina pelipaikalle nukkumatta nauttimaan skarppina lepposesta turnausmeiningistä. ;)
Ihan hauska idea. :) Viime vuonna Mikko, Vilho ja mä mentiin ja pärjättiin vähän vaihtelevan tasoisesti, mutta kiva se olisi enemmänkin tutumpia nähä. Tohon tosin on vielä vähän aikaa, että kaikkien suunnitelmat ei ehkä ole vielä aivan selkeät, mutta paikalle tulen kyllä, jos vain ei mitään eteen satu. Figuthan ehtii hyvin vikana iltana maalata ;)
Peril of Warp
Maurgrim

Viesti Kirjoittaja Maurgrim »

Ja mää oon messissä. Jollain tontuilla tai sit peruskuraihmisillä =) Ja kunnolla porukkaa vaan mukaan. Mikken kanssa mennäänki edustaa tonne hyväntekeväisyysturneeseen, jossa, *vink vink* olis hyvät mahikset top 20:een kellä vaan... Jopa mulla ja se on jo jotain se.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
attor

mvp kirjoitti:Vuoden 2010 Fanatic on 16.-17.10. Jos alkaisimme jo varautumaan, saisimme tiimin kasaan hyvissä ajoin. Todennäköisesti tämä viesti unohtuu iltapäivään mennessä ja topikki nousee seuraavaksi ylös edellisenä viikonloppuna ennen turnausta. Kauhee hässäkkä ja muutama maalausyö porukalla ja lauantaina pelipaikalle nukkumatta nauttimaan skarppina lepposesta turnausmeiningistä. ;)
Oon kuullut huhua että fanaticissa pelattais sitä figupelien kuningasta eli masiinaa. Sitä mää maalaan.
Runelord Ginit

Viesti Kirjoittaja Runelord Ginit »

Mukavaahan tuo olisi taasen Turkkuseen mennä. Nämä syksyn vapaat päivät tuntuvat vain pikkuhiljaa jo olevan kortilla, eli katsotaan pystyykö mukaan irtoilemaan...
1.Joh.4:9-10
attor

Ohi on. Varsin jees viikonloppu oli kyl. Itsehän tuuppisin sitä masiinaa. Ekana päivän meni hieman penkin alle, tuli yks voitto ja kaks tappiota. Mut sunnuntai meni varsin hyvin ja voitin kaikki kolme peliä. Seurauksena hieman yllärinä kolmas sija ja vielä maalauspalkintokin. Jee.

-Matias
Lord Mikke

Juu, olipas kiva turnaus taas, järkkäys oli ensiluokkaista ja rujoa rytinää on takana riittämiin. Pelattiin Mikon kanssa fabaa (mihin ne muut Salolaiset katos?!?), ja sijoitukset oli Mikolla 18 ja mulla 9, eli aika henkeäsalpaavaa parannusta kun miettii millainen meidän ns. "skene "on, viimeksi oltiin jossain 40-50 sijoitusten keskemmällä puolella tai jotain. Laittelen jossain vaiheessa jotain stooria tonne raporttipuolelle.
Voipi olla että ensi vuonna en enää Turun fanaan osallistu, kun muutan muualle, mutta silloin kaikki loput SUMPIN soturit lähtee pelaan fabaa Turkuun, pilvet kerääntyvät, Salolaiset paskovat vasurilla ja fair play- listoilla jok'ikisen pelaajan joka eteen tulee, vievät puoli tusinaa pokaaleja pois ja kansa huutaa halleluujaa ja hoosiannaa.

... tai ainakin jotenkin sinnepäin.
Peril of Warp
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Salo [Sumppi]”