Karttakampanja FaBaan

Salon peliporukka.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Maurgrim

Re: Karttakampanja FaBaan

Viesti Kirjoittaja Maurgrim »

Ja nyt hyviä uutisia: 27.2 on mahdollisuus jäädä meille pelaamaan sitten mahdollisia konflikteja tuon alkuhöpötyksen jälkeen vaikka koko yöksi. Toisinsanoen siis on meillä käytettävissä koko talo pelaamiseen ja itse saan järjestettyä pari pöytää kasaan. Lisääkin saadaan mahtumaan järkevill' ratkaisuilla yksi, jos jollain on tuoda mukanaan levyjä ja niille alustat (tilaa siis on jonkinverran, mutta pöytiä ei). Eli jos jotakuta kiinnostaa jäädä silloin pelaamaan niin nyt on siihen hyvät mahdollisuudet.
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
mvp
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja mvp »

Heissan, olen duunissa sekä 27.2. että 28.2. Voin kuitenkin poiketa paikalla lauantai-iltana. Greenskin-Ginit, osaatko arvioida tässä vaiheessa mikä on oma paikalle pääsemisesi tilanne?

EDIT: Pakko esittää tässä kohtaa epämuodollinen ja täysin OT kysymys: SSSssä oli sunnuntaina juttu salolaisesta miniatyyriharrastajasta, Seppo 40 v. Onko tuttu kenellekkään?
Sumppi Ry
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Maurgrim kirjoitti:Ja nyt hyviä uutisia: 27.2 on mahdollisuus jäädä meille pelaamaan sitten mahdollisia konflikteja tuon alkuhöpötyksen jälkeen vaikka koko yöksi. Toisinsanoen siis on meillä käytettävissä koko talo pelaamiseen ja itse saan järjestettyä pari pöytää kasaan. Lisääkin saadaan mahtumaan järkevill' ratkaisuilla yksi, jos jollain on tuoda mukanaan levyjä ja niille alustat (tilaa siis on jonkinverran, mutta pöytiä ei). Eli jos jotakuta kiinnostaa jäädä silloin pelaamaan niin nyt on siihen hyvät mahdollisuudet.
Hojohojo! Juu, mää tuun paikalle ja olen niin kauan kun hallitus antaa luvan. :) Aloin haalia vielä lisää rottia käytettynä et sais enemmän vaihtelua listoihin. Ilmeisesti pitäs olla kaikki listat mukana?

-Matias
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Maurgrim

joo kannattaa ottaa kaikki listat mukaan jos vaikka päästäis vääntää ekoi matsei jo tona iltana. Pelaillaan varmaan näin talvipakkasilla ihan talon sisätiloissa, niin ei tarvitse kenenkään varustautua millään pakkasvarusteilla pelaamista silmällä pitäen.
Sumppi Ry
Runelord Ginit

Viesti Kirjoittaja Runelord Ginit »

Heissan, tällä hetkellä näyttääpi todennäköiseltä, että meillä ennen 27 päivää on yksi suu lisää talossa ruokittavana, joten kovin varmaksi en voi mitään luvata. Joka tapauksessa ehdin varmaankin käväisemään tuolloin lauantaina paikan päällä, kun matkaa ei paljoa ole, mutta pelaamisen suhteen silloin on varmaankin aika nihkeää. Kunhan tästä kuviot selkenevät(jos selkenevät ennen sitä), niin pistelen tarkenpaa infoa.

Attor, jos tarvitset lisää rottia, niin multa löytyy kaapista kaverin skaveneitä sen verran, että niistä varmaan riittävästi täydennystä saat. Pistele YV:nä mille olisi tarvetta.
1.Joh.4:9-10
Zere
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Zere »

attor kirjoitti:Aloin haalia vielä lisää rottia käytettynä et sais enemmän vaihtelua listoihin.
Vaihtelusta sun listoihin en tiedä, mutta mulla olis 20 plague monkia ja 2 rat ogrea/6 giant rattia/3 packmasteria kokoamattomina sprueissa.

Nämä lähtisi vaikka maelstromin hintaan eli noin 20 euroa per ryhmä.
WH40K: Daemons of Tzeentch, Thousand Sons, Adeptus Mechanicus
AoS: Disciples of Tzeentch, Kharadron Overlords
LotR: Forces of Good, Forces of Evil
WM: Undead, Bretonnia, Empire
WHFB: Bretonnia
attor

Zere kirjoitti:
attor kirjoitti:Aloin haalia vielä lisää rottia käytettynä et sais enemmän vaihtelua listoihin.
Vaihtelusta sun listoihin en tiedä, mutta mulla olis 20 plague monkia ja 2 rat ogrea/6 giant rattia/3 packmasteria kokoamattomina sprueissa.

Nämä lähtisi vaikka maelstromin hintaan eli noin 20 euroa per ryhmä.
En niin hirveesti diggaile noista muovisista "uusista" roteista. Mut ehkä noi ratogret vois olla ihan jees abominaatiota kasattaessa. Pittää miettii.

Millaiseen aikaa ihmiset on muuten nyt lauantaina saapumassa lauantaina?
Maurgrim

tossa iltapäivällä kolmen - neljän aikaan alkaa talossa olemaan varmaankin aika hiljaista joten silloin voinee ensimmäiset innokkaat vääntäytyä paikalle. tai tietekin kaikki saavat tulla jo silloin paikalle. Moniko on valmis jäämään silloin jo pelaamaan? Attor vissiin ainakin?
Sumppi Ry
Zere
Peliporukkavalvoja

Mä ainakin tuun paikanpäälle jossain vaiheessa. Eli koko ilta olisi aikaa? Ja otan kyllä kaiken tarvittavan mukaan pelaamista varten. Katsoo sitten siellä miten ne pelit yms.
Maurgrim

juu koko ilta ja vaikka yökin on aikaa
Sumppi Ry
Runelord Ginit

Viesti Kirjoittaja Runelord Ginit »

Keskiviikkoaamuna meille syntyi poika, joten kuten jo mainitsin, niin koetan tulla lauantaina käväisemään, mutten todennäköisesti ehdi sen kummemmin pelailemaan jäädä.
1.Joh.4:9-10
attor

Ensinnäkin, onnittelut Ginitille!

Tänään alko mulla sit se flunssa miltä olen vuoden verran onnistunut olemaan piilossa. Toivottavasti tää ei äityis liian pahaksi huomiseen mennessä, joten mun saapuminen on nyt sit hieman epävarmaa. :/

Edit: Onneks ei oo pahentunut. Pääsee pelaa. :)
Zere
Peliporukkavalvoja

Koskas päästään tekemään ekat liikkeet? Entä miten toi oman liikutuksen vuoro järjestetään? Randomisti siinä järjestyksessä kun tänne huutelee? YV:llä? Vai jossain tietyssä järjestyksessä? Ajattelin vaan sitä ettei saisi etua omaan liikuttamiseen kun tietää mihin naapuri on suuntaamassa.

Onko pakko liikkua? Eli voiko esim jonkun bannerin jättää pääkaupunkiin nukkumaan?
Maurgrim

Dodiin joo. tosiaan tätäkin eteenpäin. Pahoitteluni jo etukäteen siitä, että on näin kauan kestänyt. Nyt kuitenkin olisi sitten tarkoitus alkaa tätä vääntää tosissaan. Eli:
-kolme ensimmäistä vuoroa liikkeitä YV:llä minulle kiitos. Bannerit nimettäköön tylsästi 1-3. Liikkeet tapahtuu siten, että kerrotte mikä banneri ja mihin suuntaan (suunnat määräytyy heksan mukaan, yläoikealla on suunta 1 jne.). Banneri saa myös jäädä paikalleen.
-Kun kaikilta olen liikkeet saanut, katsotaan montako liikettä lisää tulee. lisäjoukkojen tuleminen peliin vaatii konflikteja: jos ei tapella ei lisäjoukkoja ennen sellaista kierrosta kuin hurme kentän pintaa kastaa.

Näillä eteenpäin ja kohti taisteluja ystäväiset/vihamiehet.

ps. kaikenlainen kieroilu ja yms salamyhkäily pelaajien kesken on sallittua ja jossain määrin ehkä jopa kannustettavaa...
Sumppi Ry
Maurgrim

Helffien pääkaupunki on tosiaan tuossa fen highlandsien alapuolella olevassa kolmikärkisessä kukkulassa. Nyt hyvät ihmiset niitä liikkeitä tännepäin, kahdelta vasta tulleet. Liikkeet puuttuu siis vielä: O&G liittoumalta, Skaveneilta ja Helffeiltä. Helffin liikkeet tuleekin huomenna.
Sumppi Ry
Zere
Peliporukkavalvoja

Koskas tätä leikkiä jatketaan?
Maurgrim

jaapajaa ja silleen. nyt kovin pahasti näyttää siltä, että tämä on jäävä kolmen pelaajan tynkäkampanjaksi, mutta ei se minua ainakaan haittaa, pääseepähän nopeammin liikkeelle. Eli tällä hetkellä ilmeisesti mukana ovat vain: Pukikset, bretit ja kääpiöt. Helffit on ainakin poissa laskuista ymmärrettävistä syistä ja asiallisesti minulle imoitettuna. Mutta jos vielä Skaveneita kiinnostaa, niin vielä on mahdollisuus päästä mukaan, muuten jatkamme ensi viikon alussa (12.4) eteenpäin uusilla liikkeillä ja kierroksilla.

Edit: Mukana siis tällä hetkellä kaikki muut paitsi skavenit ja helffikset.
Sumppi Ry
Maurgrim

Dodiin lapsukaiset: tänään kampanja jatkuu. Olen jokaiselle laittanut yv:llä mitä heidän joukkonsa näkevät. Pelataan yksi kierros eteenpäin ja saadaan jopa konflikteja aikaiseksi! Kartan osalta on hieman muutoksia, lähinnä siten, että skavenit ja helffit ovat poissa ja siten Ökköjen pääkaupunki on siirtynyt yhden karttaruudun ylemmäs (koordinaateissa E-9). YV:llä liikkeet kiitos mahd nopeasti.
Sumppi Ry
attor

Plööh, potkujen jälkeises hässäkäs pääsi tää "vähän" unohtumaan. Jos nyt vielä mahdollista tehdä come back niin voisin aktivoitua, kun ei työttömällä muutakaan tekemistä ole...
Maurgrim

Pahoitteluni potkujen johdosta. Mun puolestani pääset mukaan, mitäs muuta muut ovat? enemmän väkeä, enemmän verta kentille?

Alustavaasti voinen kertoa, että laita pääkaupunkisi joko kohtaan g-14/15 tai h-14/15. Sen jälkeen neljä vuoroa liikkeitä bannereilla YV:nä mulle.
Sumppi Ry
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Salo [Sumppi]”