Warmahordes liiga alkaa 6.9

Salon peliporukka.

Valvoja: Peliporukkavalvojat

attor

Re: Warmahordes liiga alkaa 6.9

Viesti Kirjoittaja attor »

smigi kirjoitti:Oli tiistaina sentään yksi peli, allekkirjoittanut pääsi vihdoin voiton makuun kun tommij:n mercenaryt olivat ottavana osapuolena. Muiden skenaarioiden yksityiskohtia kun en äkkiseltään muistanut niin pelattiin sitten Killboxin säännöillä.

Huomasin myös että olin edellisellä kerralla laskenut rutabagaa vastaan pisteet alakanttiin ja omasta armeijasta jäi uupumaan ukkoja kuuden pisteen edestä, hyvä minä...
Hieno homma. Jes, killbox on aina ihan validi vaihtoehto. :)

Koodi: Valitse kaikki

Pisteet/Pelatut pelit
attor 4/4
Ruta 3/4
Ginit 1/3
Warma 1/4
Smigi 1/3
mvp 0/1
Tommij 0/1

Pisteet/Pelatut pelit
PoM 3/4
Minions 3/3
Khador 1/2
Cygnar 1/3
Cryx 2/6
LoE 0/1
Mercs 0/1
15p tai 25p tai 35p listat. Mikä vaan sopii pelaajille paremmin.
Voitosta saa yhden pisteen pelaaja sekä faktio.
Viidentenä skenaariona steamroller 2011 Process of Elimination.

- Eli kaks suorakaiteen muotoista aluetta (6x14) kentän keskellä, kumpi scoraa alueista ensin 2 pistettä(ja omistaa enemmän pisteitä) voittaa.

Mää oon oletettavasti ens kerralla paikalla varmaan khadorien kera, tai sit krokoloiden.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat

attor

Jepa, eilen oli parit pelit. Mää ja smigi matsattiin ensin ja perään ginit ja smigi, kun mykoplasma-simo ei kyennyt pelaamaan.

Pisteet/Pelatut pelit
attor 5/5
Ruta 3/4
Ginit 2/4
Warma 1/4
Smigi 1/5
mvp 0/1
Tommij 0/1

Pisteet/Pelatut pelit
PoM 3/4
Minions 3/3
Khador 2/3
Cygnar 2/4
Cryx 2/8
LoE 0/1
Mercs 0/1

Runelord Ginit

Viesti Kirjoittaja Runelord Ginit »

Mykoplasma lienee pahin match up masiinassa...
1.Joh.4:9-10

Rutabaga
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Rutabaga »

Kuva
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.

attor

Mitä ihmettä, huominenhan on huomenna!

15p tai 25p tai 35p listat. Mikä vaan sopii pelaajille paremmin.
Voitosta saa yhden pisteen pelaaja sekä faktio.
Kuudentena skenaariona Steamroller 2011 Revelation.

- 2 lippuu keskellä kenttää, 16 tuumaa reunoista ja toisistaan. Toisesta arvotaan ykkös lippu mikä pitää ensin valloittaa, että toisesta voi saada pisteitä. Kolmella pisteellä voittaa.

Runelord Ginit

Huomenissa ei pääse pelimestoille, mutta katsellaan josko ensi viikolla cyget pääsisivät jälleen taistelutantereelle. Ilmoittauduin muuten tuonne Ordon turneeseen 18.12. joten täytynee ruveta treenailemaan 35 pisteen listalla pelailua...

smigi

Viesti Kirjoittaja smigi »

Runelord Ginit kirjoitti:Huomenissa ei pääse pelimestoille, mutta katsellaan josko ensi viikolla cyget pääsisivät jälleen taistelutantereelle. Ilmoittauduin muuten tuonne Ordon turneeseen 18.12. joten täytynee ruveta treenailemaan 35 pisteen listalla pelailua...
Joo itsehän ilmoittauduin molempiin turnauksiin. Ens viikolla vois vielä kyllä pelata 25 pisteen listalla hienosäätönä ensimmäistä turnausta silmälläpitäen mutta pitää kieltämättä ottaa myös tuo 35 pistettä ohjelmistoon, varsinkaan kun ei oo sitä tullu koskaan testattua :P

Pitäisi vaan saada nuo loput figut kasaan ja maaleihin vielä jossain välissä, ja parempi vielä että ehtisi testaamaankin ennen ekaa turnausta... :)
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat

Runelord Ginit

smigi kirjoitti:
Runelord Ginit kirjoitti:Huomenissa ei pääse pelimestoille, mutta katsellaan josko ensi viikolla cyget pääsisivät jälleen taistelutantereelle. Ilmoittauduin muuten tuonne Ordon turneeseen 18.12. joten täytynee ruveta treenailemaan 35 pisteen listalla pelailua...
Joo itsehän ilmoittauduin molempiin turnauksiin. Ens viikolla vois vielä kyllä pelata 25 pisteen listalla hienosäätönä ensimmäistä turnausta silmälläpitäen mutta pitää kieltämättä ottaa myös tuo 35 pistettä ohjelmistoon, varsinkaan kun ei oo sitä tullu koskaan testattua :P

Pitäisi vaan saada nuo loput figut kasaan ja maaleihin vielä jossain välissä, ja parempi vielä että ehtisi testaamaankin ennen ekaa turnausta... :)
Mainiota, notta on jengiä lähdössä Turkua valloittamaan. Attorikin taisi olla tuonne kulkuansa suuntaamassa, joten eiköhän tässä saada hienosäädettyä porukalla mukavat listat kehiin, ja olisi tietysti suotavaa pelata myös noita skenuja, joita siellä tulee vastaan. Sain tuossa hankittua myös pienen köntän lisää figuja cyggeille, sekä vähän Orborosta ja mercyjä, joten maalauspöytä taitaa odottaa minuakin, jos vain joskus kerkiäsi(seuraavat 15 päivää putkeen töissä). Ensi tiistaina pääsen todennäksöiseti mestoille johonkin aikaan myös pelin vääntämään...

Runelord Ginit

Tää pääsisi vähän ennen seiskaa tulemaan huomenna kerholle, ja mielellään ottaisin joltain turpaan masiinassa...

Runelord Ginit

Runelord Ginit kirjoitti:Tää pääsisi vähän ennen seiskaa tulemaan huomenna kerholle, ja mielellään ottaisin joltain turpaan masiinassa...
Itse itseäni korjaten...enpäs pääsekään, ku oon töissä...

attor

Töttöröö! Joo pelaillaan tänään joku skenaario tuolt turneesta. Ehkä jopa kellon kera! Hitto kun tietäis mitä tuol turnaukses pelais. :D

smigi

Jos ei keksi millä pelaa niin voi koittaa tuota :)
Suunniteltiin pidempään pelanneitten turkulaisten kesken armeijarulettia: Jokainen rulettiin osallistuva tuo (mielellään maalatun) armeijansa mukanaan ja ennen ekaa kierrosta arvotaan kuka saa minkäkin armeijan. Näin saadaan ittellemme vähän samaa fiilistä kuin uusilla pelaajilla (mitä ihmettä näillä pitää tehdä ja kuka hemmetti on tehnyt näin huonon listan...).

Mikään pakko ei ole osallistua rulettiin, mutta YV:llä pääsee mukaan. Maalauspisteen saa kunhan tuo maalatun armeijan ja "Paras Maalaus" -äänestykseen osallistutaan toki itsemaalaamalla armeijalla.
Sumppi Ry

attor

Joo, mun kerkeeminen paikal on tänään vähän epävarmaa.

attor

Tiistai vois väännellä niit 35p pelei!

smigi

attor kirjoitti:Tiistai vois väännellä niit 35p pelei!
Joo vois kyllä muuten mutta ens tiistaina on tila kaupungin omassa käytössä. Seuraava kerhokerta on itsenäisyyspäivänä sitten...
Sumppi Ry

attor

Ainii, höh. Itsarina sit vaa.

smigi

Noniin, itsenäisyyspäivänä voisi koittaa linnan sijaan taistella 35 pisteellä. Jos vielä saisi muutaman kaverin lisää maaleihinkin... Toivossa on hyvä elää ainakin :)
Sumppi Ry

attor

Moi kaikki!

Terveiset täält turuust! Liigan pyörittäminen ainakin mun osalta nyt päätty. Mut kiitoksii kaikil osallistujil, tää oli jees. Vaikka meno vähän loppua kohti hyytykin..

Mut koitan tulla käväsee joskus täs viel. :)

-Matias

Runelord Ginit

Kiitokset Attorille warmahordes pyörittelystä. Eiköhän täällä pelailut jatku, jotta voidaan tulla sinua pieksemään sinne Turkkusse jonakin kauniina päivänä vielä... Ensi viikolla en pääse, mutta 17 päivä voisin masiinaa pelailla, jos löytyisi joku vastukseksi?

smigi

Nyt tuntuu olevan masiinapelit niin kortin alla että aina kun löytyy vastustaja niin hyvä. Voisi koittaa pienet pelit saada aikaiseksi Blood Bowlien lisäksi ettei unohdu vallan tämä peli. Armeija on tosin vähän rampautunut kun attor siirtyi turkuun ja varamiehet odottavat edelleen postitusta...
Sumppi Ry

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Salo [Sumppi]”