Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Avatar
smaxx
Valvoja
Viestit: 8429
Liittynyt: Ti 13.02.2007 17:29
Paikkakunta: Kirkkonummi

Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Taannoisessa pelissä kävi niin, että miekkamiesblockin kyljessä niukasti suht takana oli vihulaisyksikkö. Sitten miekkamiehiin iski tiesmikä vamppyyritaika, joka söi pari riviä Sigmarin urhoja, jonka jälkeen kyljessä ollut zombihorde ei enää koskettanutkaan, ja näin ollen miekkamiehet saivat rankkinsa ja vihollinen ei saanut kylkeä eikä määrää (siis taistelukosketusta oli miekkamiesten edessäkin).

Osaako joku viisaampi sanoa onko tämä oikein tulkittu tilanne, vai pitäisikö kyljessä olevan yksikön jostain syystä hinautua sivulle, kun sen edestä hupenee joukko ?

Yritän piirtää tähän ASCII -grafiikkaa, eli v ja > ovat viholisia, kiinni sankarillisten ^ :n kyljessä ja edessä. Tuosta kun nappaa pari riviä onnettomia ^ :tä pois niin sivussa ei enää mätkitä, jos herrat > :t eivät ihmeen kaupalla hilaudu sivusuunnassa. Takaapäin tökkiessähän yksikkö liikkuu eteenpäin, jos tapettavat hupenevat, mutta kylkitilanteeseen en mitään henkevää sääntöä tähän bongannut :

.........vvvvvv
.........vvvvvv
.........vvvvvv
.........^^^^^^
.........^^^^^^
.........^^^^^^
....>>>>^^^^^^
....>>>>
....>>>>

..... :t ovat kohdentamassa kuvaa oiken...

Sivujuonteena faq:ia tonkiessa huomasin että clipping -ohjeen perusteella tuon kylkiyksikön olisi oikeastaan pitänyt olla kunnolla kiinni miekkamiesten sivussa, eikä tuollai nippanappa hutkimassa enimmäkseen ilmaa, ja sikäli tätäkään ilmiötä ei olisi tapahtunut... Mutta pitäähän tähänkin kummallisuuteen silti jokin ratkaisu olla ??
Xenon
Peliporukkavalvoja
Viestit: 3130
Liittynyt: Ke 11.05.2005 17:47

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Siis miksi toi zombie yksikkö ylipäätään on tuossa kulmassa tuolleen? Jos chargataan combattiin niin se yksikkö menee siihen silleen että mahdollisimman moni pääsee iskemään. Elikkä ei tuollaista tilannetta edes pitäisi päästä tapahtumaan, koska kun chargeat niillä zombieilla niin ne liikkuu siihen yksikön kylkeen niin että mahdollisimman moni pääsee iskemään, ellei tiellä ole jotain toista unittia tai estettä, esim. talo.

Eli teillä on ilmeisesti käynyt niin että tuo zombie unitti on chargatessa laitettu jo väärin tuohon.
Avatar
Teonanacatl
Viestit: 2035
Liittynyt: Su 26.01.2003 20:10
Paikkakunta: Joensuu, "fluffipelaajien luvattu karkkimaa"

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Xenon kirjoitti:Siis miksi toi zombie yksikkö ylipäätään on tuossa kulmassa tuolleen? Jos chargataan combattiin niin se yksikkö menee siihen silleen että mahdollisimman moni pääsee iskemään. Elikkä ei tuollaista tilannetta edes pitäisi päästä tapahtumaan, koska kun chargeat niillä zombieilla niin ne liikkuu siihen yksikön kylkeen niin että mahdollisimman moni pääsee iskemään, ellei tiellä ole jotain toista unittia tai estettä, esim. talo.

Eli teillä on ilmeisesti käynyt niin että tuo zombie unitti on chargatessa laitettu jo väärin tuohon.
Combatissahan on tarkoitus maksimoida molemmilta osapuolilta base contactissa olevien nappien määrä, mutta välillä tulee tilanteita, jossa yksikkö ei yllä chargeamaan muuten kuin ns. klippaamaalla, kuten tulemalla tuolleen typerästi kulmaan kiinni.
Koska kaikkien fiksujen pelaajien mielestä klippaus on typerää, niin liu'uttaminen on (ainakin Joensuussa päin) yleensä käytetty tekniikka, jolla yksiköt saadaan nätin tasaisesti toisiinsa kiinni.

Mutta, mutta yksiköthän eivät voi poistua combatista, vain koska basecontact loppuu häröpallotilanteissa. (Am I right?) Joten kyljessä oleva yksikkö joutuisi aina välillä liukumaan sivuun, jotta pysyi kontaktissa yksikön kanssa. (ks. Sääntis s.36, kuva 36.2:n kuvateksti. Tilanne ei ole aivan sama, mutta voidaan soveltaa tähän tapaukseen.)
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
MakeH
Viestit: 3083
Liittynyt: To 18.07.2002 15:21

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja MakeH »

en kyllä pysty suosittelemaan random liutusta, sehän vasta rumat tilanteet mahdollistaisikin, etenkin suurten yksiköiden charge matka pitenisi huomattavasti. "kannan yhdellä h-cavalryllä meleeseen, jospa vaan tuuppasen näitä vähän sivulle jotta kaikki saavat lyödä".

Clippaaminen on kuitenkin niin vaikeaa, että sellaiseen tilanteeseen itsensä pelannut melkeinpä ansaitsee hyödyn jonka siitä saa.

Olen kuitenkin samoilla linjoilla siitä, että combatista ei poistuta tappioita poistamalla jos taistelussa pysyminen on mahdollista.

Make
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Avatar
smaxx
Valvoja
Viestit: 8429
Liittynyt: Ti 13.02.2007 17:29
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Niin, tässäkin jouduttiin tuohon tilanteeseen juuri siksi, että zombit olivat hyökkäykseen tullessaan siten sijoittuneita, etteivät voineet sääntöjen mukaan tuon enempää kontaktia maksimoida chargessa.

Jatkossa tietysti herrasmiespelaajana ymmärrän kotioloissa että tuossa kohtaa noudatetaan faq:in suositusta, ja siirretään suosiolla maksimimäärä baseja kontaktiin.
Faq:ssakin kuitenkin asiasta annetaan vain suositus, ja mahdollinen tuo takakulmaan jääminen siis on.

Turnauksessa sitten tilanteesta riippuen voidaan mennä tarkempaan sääntöjen tulkintaan, ja silloin on vaikea löytää säännöistä mitään, mikä yksiselitteisesti liu'uttaa yksikkköä sivusuunnassa, jotta combatti voisi jatkua. kuvatekstin 36.2 voi halutessaan tulkita siten että tuossa kohtaa zombit liikkuisivat sivuun ja taistelu jatkuisi, tai sitten sen voi tulkita koskevan vain takaapäin hyökkäystä. Samoin faq:in mukaan tuo rumannäköinen clippaus on nimenomaan sääntöjen mukainen, mutta suositellaan käsiteltävän pelin hengen eikä sääntökirjan mukaan.
Avatar
Amazing Slug
Viestit: 4108
Liittynyt: To 01.05.2003 22:03
Paikkakunta: Espoo

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja Amazing Slug »

MakeH kirjoitti:en kyllä pysty suosittelemaan random liutusta, sehän vasta rumat tilanteet mahdollistaisikin, etenkin suurten yksiköiden charge matka pitenisi huomattavasti. "kannan yhdellä h-cavalryllä meleeseen, jospa vaan tuuppasen näitä vähän sivulle jotta kaikki saavat lyödä".

Clippaaminen on kuitenkin niin vaikeaa, että sellaiseen tilanteeseen itsensä pelannut melkeinpä ansaitsee hyödyn jonka siitä saa.
Entäs tahallisesti liian lähelle kävelevät? Minä ainakin kuvittelisin, että paras taktiikka ikinä ketään ja mitään vastaan olisi summonata tai kävelyttää zombit niin lähelle vihun etureunaa, ettei ne mahdu lyömään zombeja kuin parilla kolmella ukolla.
MakeH
Viestit: 3083
Liittynyt: To 18.07.2002 15:21

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja MakeH »

en ole varma ymmärsinkö oikein mitä tarkoitat, mutta eikö tuo ole ihan validi tapa ottaa vastustajan charge vastaan? Ei minulla ainakaan olisi ongelmaa tuon kanssa, mutta voi tosiaan olla, etten keksinyt jotain mautonta kikaa mikä tuossa olisi.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Avatar
saimon
Viestit: 515
Liittynyt: Ke 12.02.2003 17:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja saimon »

MakeH kirjoitti:en ole varma ymmärsinkö oikein mitä tarkoitat, mutta eikö tuo ole ihan validi tapa ottaa vastustajan charge vastaan? Ei minulla ainakaan olisi ongelmaa tuon kanssa, mutta voi tosiaan olla, etten keksinyt jotain mautonta kikaa mikä tuossa olisi.
Samaa mieltä. Ihan normikäytäntö imo. Siellä vaan ogre pelaaja itkee yksin nurkassa, kun ilkeät vastapelaajat tuo yksiköt liian lähelle, ettei ne saa impact hittejä. Julma maailma :(
SilverSeed.eu
Viestit: 525
Liittynyt: To 24.04.2008 13:26
Paikkakunta: Orivesi
Viesti:

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja SilverSeed.eu »

Amazing Slug kirjoitti: Entäs tahallisesti liian lähelle kävelevät? Minä ainakin kuvittelisin, että paras taktiikka ikinä ketään ja mitään vastaan olisi summonata tai kävelyttää zombit niin lähelle vihun etureunaa, ettei ne mahdu lyömään zombeja kuin parilla kolmella ukolla.
Sotinee "maksimoikaa iskujen tekijät" sääntöä vastaan.
Avatar
saimon
Viestit: 515
Liittynyt: Ke 12.02.2003 17:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja saimon »

SilverSeed.eu kirjoitti: Sotinee "maksimoikaa iskujen tekijät" sääntöä vastaan.
Jos pelataan jossain ihme fluffimaassa missä slidataan jne. niin sitten, mutta jos pelataan oikeilla sännöillä niin ei.
SilverSeed.eu
Viestit: 525
Liittynyt: To 24.04.2008 13:26
Paikkakunta: Orivesi
Viesti:

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja SilverSeed.eu »

saimon kirjoitti:
SilverSeed.eu kirjoitti: Sotinee "maksimoikaa iskujen tekijät" sääntöä vastaan.
Jos pelataan jossain ihme fluffimaassa missä slidataan jne. niin sitten, mutta jos pelataan oikeilla sännöillä niin ei.
Saako saman suomeksi??
Avatar
saimon
Viestit: 515
Liittynyt: Ke 12.02.2003 17:08
Paikkakunta: Helsinki

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja saimon »

SilverSeed.eu kirjoitti: Saako saman suomeksi??
Sigh... Ei tuossa ole mitään sääntöjen vastaista. Sääntökirja sanoo, että maksimoidaan niin paljon kuin voidaan, ja jos kaverin yksikkö on tuuman päässä etkä saa siihen enempää kuin kaksi modelia kiinni, niin sääntöjä on noudatettu.
SilverSeed.eu
Viestit: 525
Liittynyt: To 24.04.2008 13:26
Paikkakunta: Orivesi
Viesti:

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja SilverSeed.eu »

saimon kirjoitti:
SilverSeed.eu kirjoitti: Saako saman suomeksi??
Sigh... Ei tuossa ole mitään sääntöjen vastaista. Sääntökirja sanoo, että maksimoidaan niin paljon kuin voidaan, ja jos kaverin yksikkö on tuuman päässä etkä saa siihen enempää kuin kaksi modelia kiinni, niin sääntöjä on noudatettu.
Ahaa... Kiitos suomennoksestasi.
Huomaathan, että ison kovakantisen sääntökirjan, 7.0 laitoksen, sivulla 21 kappaleessa Charging, alaotsikolla "Manoeuvtring during a charge" kerrotaan melko tarkkaan, että hyökkääjän on kaikin keinoin pyrittävä maksimoimaan taistelukontaktiin saatavien mallien määrä. Tästä on toden totta kadonnut niin kovasti vihaamani "liikutetaan sivuttain sääntö", johon "slidaus" kommenttisi taisi viitata? Tätä kohtaa kuitenkin käsitellään nykyään alaotsakkeessa "Aligning the combatants". Mutta yhä on olemassa aikaisemmin samassa kappaleessa sivulla 20 alaotsikko "Flank & Rear Charges", joka mainitsee, että yksikkö, josta valtaosa (yli 50%) malleista on etusektorin (90 astetta) ulkopuolella, JOUTUU julistamaan hyökkäyksen sivusektorille, ja jos näin pystytään maksimoimaan lyömään pääsevien mallien määrä, täyttää se myös edellä mainitun alaotsakkeen toivomuksen. Tällöin hyökkäys etäisyydeksi lasketaan se matka, jonka yksittäinen malli pisimmillään kulkee, eli se ulkokaaren mitta wheelin aikana, joka kuvaamassasi tilanteessa tuleekin helposti yli 6" mittaiseksi, jolloin impact hitit mm. Ogreilta ovat voimassa olevia.

Minimietäisyys, jolle saa oman yksikkönsä tuoda on 1".

Koska alaotsake "Manoeuvring During a Charge" vaatii, että että Wheelausta on käytettävä, jos sen avulla saadaan yksikin malli enemmän jommalle kummalle puolelle kiinni taisteluun, kuin jos wheelausta ei käytettäisi, ja näitä wheelejä saa tehdä vain yhden. Tällöin siis Ogret wheelaavat niin pitkälle ohitse yksiköstäsi sivusektorille, kuin pystyvät, ilman että yksiköiden välissä oleva tila täyttyy, ja tämän jälkeen tehdään "straigh forward" liikutus kohti yksikköäsi. Kun kosketus saadaan, tulee kyseeseen Alaotsakkeen "Aligning the Combatants", jossa selvitetään että kun nyt yksiköt kohtaavat, niin heti ensimmäisestä jalustojen kosketuksesta tehdään "free Aling move", jonka aikana siirretään malleja tarvittaessa jopa sivuttain, tai jopa sinun zombeja, jotta mahdollisimman moni pääsee iskemään kummaltakin puolelta. Tässä alaotsakkeessa suositellaan käymään GW:n websivuilla katsomassa erikoisimpien tilanteiden ehdotelma ratkaisuja, sillä tämä mallien siirtely taistelulinjan saavuttamiseksi voi olla hyvin haastava kohta toteuttaa.

Käytännössä nämä kohdat yhteensä pakottavat aina ja kaikkialla sinut siihen, että vähintään toisen puolen koko vastaanottava/hyökkäävä rivi (rank or file) pääsee iskemään, ja vain leveämmästä yksiköstä voi joku jäädä ulkopuolelle.
MakeH
Viestit: 3083
Liittynyt: To 18.07.2002 15:21

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja MakeH »

jonka aikana siirretään malleja tarvittaessa jopa sivuttain, tai jopa sinun zombeja, jotta mahdollisimman moni pääsee iskemään kummaltakin puolelta.
voisitko quotata tämän minulle, koska sääntökirjastani ei tätä löydy. Sivukysymyksenä, oletko koskaan pelannut warhammer fantasy battlea?
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Metallifigu
Viestit: 46
Liittynyt: To 17.05.2007 10:40

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja Metallifigu »

Warhammer rulebookin erreta

kohta Appendices 'clipping':

http://uk.games-workshop.com/news/errat ... ammer7.pdf
Avatar
jullevi
Valvoja
Viestit: 5724
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Jep, erityisesti kohdat:
Please note that these are not rules
feel free to agree with your opponent upon any gentlemanly solution
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
SilverSeed.eu
Viestit: 525
Liittynyt: To 24.04.2008 13:26
Paikkakunta: Orivesi
Viesti:

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja SilverSeed.eu »

MakeH kirjoitti:
jonka aikana siirretään malleja tarvittaessa jopa sivuttain, tai jopa sinun zombeja, jotta mahdollisimman moni pääsee iskemään kummaltakin puolelta.
voisitko quotata tämän minulle, koska sääntökirjastani ei tätä löydy. Sivukysymyksenä, oletko koskaan pelannut warhammer fantasy battlea?
Yllä onkin jo suora linkki siihen kohtaan Errataa, jossa asia selitetään tarkkaan. Mielstäni kuitenkin omassa tekstissäni kerroin hyvin tarkkaan, mistä kohta löytyy. Kyseessä siis on kovakantinen warhammer fantasybattlen sääntökirja, ja kappale 4, sivu 21-22. Alaotsake aligning the combatants. Sääntökirja sanoo asian hyvin lyhyesti lauseella "If it is impractical to align a unit properly because of interposing terrain, other models, or what so ever, then it is acceptable to realign the charged unit as well (or instead) so that the battle lines remains neat. A confusing situation may arise when interposing terrain or models make it impossible to align the whole unit, for example. Rather than clutter the rules with endless clarifications, we have included further examples on our website."

Ja yllähän sitten olikin tosiaan se likki siihen "further examples".

Sivuvastauksena. Pelin pelaaminen ei liity kirjoitettujen sääntöjen kirjoitusasuun, joten jätän vastaamatta, koska vastaus ei olisi kysyjän toivomuksien mukainen, ja nyt olevan kiistelyn rinnalle toisen ottaminen ei olisi tilanteeseen sovelias.
MakeH
Viestit: 3083
Liittynyt: To 18.07.2002 15:21

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Yllä onkin jo suora linkki siihen kohtaan Errataa, jossa asia selitetään tarkkaan.
kuten yllä jullevi mainitsi, kyseistä Errataa ei ole olemassa. Kyseessä on ehdotus, mielestäni huono sellainen koska se tekee pelistä vain enemmän leikin taktiikkapelin sijasta. Monille on varmaan selkeää pelata noiden ehdotusten mukaan, se kuitenkin vähentää mielestäni peli-iloa, kukin pelipari tehköön kuitenkin omat päätöksensä. Turnauksissa on kuitenkin so-far koitettu pitää taktikoinnin mahdollisuus pelissä mikä on kunnioitettavaa.

Lainaamassi sääntökirjan kohdassa ei myöskään puhuta slidingista, mutta kiitos kuitenkin. Halutessasi voit yrittää uudestaan, se on ilmaista. Tosin jos spammaat sääntöfoorumia vain mainosarvon takia, olis varmaan aika lopettaa 0o
Viimeksi muokannut MakeH, Ti 06.05.2008 04:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
SilverSeed.eu
Viestit: 525
Liittynyt: To 24.04.2008 13:26
Paikkakunta: Orivesi
Viesti:

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja SilverSeed.eu »

MakeH kirjoitti: Lainaamassi sääntökirjan kohdassa ei myöskään puhuta slidingista,
Ei siinä puhutaan mallien siirtämisestä kosketuksen jälkeisenä hetkenä, jotta iskevien mallien määrä tulisi mahdollisimman suureksi. Sanaa "sivuttain" ei käytetä, eikä myöskään "liukua", eikä anneta muitakaan suuntia, mihinkä malleja pitäisi siirtää, vaan ohjeistetaan pyrkimään siihen, että päästäisiin mahdollisimman usein tilanteeseen, joka esitetään kuvassa 22.1 joka on painettuna sivulle 22 tarkoittamassani teoksessa.

Vaikka tämän jättäisikin huomiotta "lasten leikkinä", jolle keksii hienon skeitti termin, niin tuskin kuitenkaan kiistät samassa tekstissä esittämääni samaan kappaleeseen kuuluvaa otsaketta sivusta hyökkäyksistä? Et ainakaan ole keksinyt sille mitään skeittitermiä...?
MakeH
Viestit: 3083
Liittynyt: To 18.07.2002 15:21

Re: Voiko yksikkö sulaa niin että kylkeen hyökkäys päättyy ?

Viesti Kirjoittaja MakeH »

sliding on tietääkseni ihan kansainvälisesti käytetty termi, en keksinyt sitä eikä se liity skeittaukseen. Tämän tosin varmaan tiesitkin, siksi motiivisi onkin hämärän peitossa, vai "ownasinko" itseni skeitti terminologialla. En koita kiistää mitään mitä sääntökirjassa lukee, pelkästään tapaa jolla tulkitset sitä. "ihan piruuttaan" sääntöjen riitauttaminen toimii varmasti hyvänä tapana kasvattaa postcounttia, varsinkin jos sinua ei haittaa se, että itsesi toistaminen ei tee argumentistasi yhtään vankempaa.

Ihmettelit toisessa viestissä miksi vastapuoli ei jaksa argumentoida, johtuisikohan se siitä, että sille ei ole tarvetta koska arvot riitauttavia tulkintoja jonkinlaisella satunnaisgeneraattorilla ja jatkat lainauksilla jotka tuntuvat menevän vähän sinne päin ilman todellista kantaa? Tuskin hyvää etikettiä edusti myöskään vihjaukset jostain maagisesta erratasta, joka alkaa lauseella joka menee hiukan tähän suuntaan: "these are not the rules but a suggestion"... ymmärrän kyllä, että tuo kohta unohtui mainita, olisihan se voinut vahingoittaa uskottavuutta vaikka olisikin ollut rehellistä.

Ollaanpas nyt rehellisiä, paperilla käyty taistelu mikämikämaasta jossa maagiset kääpiöt sotivat epäkuolleita lepakkoja vastaan ei taida ihan yltää edes sotun sääntökeskusten tasolle.

edit: ensimäinen warhammer.org foorumilta löytynyt search sanasta sliding
Q: Are the ETC played with sliding?
A: Don't be silly.. of course not!
Bring your own skateboard.....
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”