T9A 0.202 4,5k VC BotBD

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Kdownunder

T9A 0.202 4,5k VC BotBD

Viesti Kirjoittaja Kdownunder » La 03.03.2018 01:30

Tällasta oon viime aikoina ulkoiluttanut. Diverttiä sais olla lisää mutta vaikea karsia mitään muuttamatta listaa liikaa niin että ratkaisevat komponentit kärsii; Kommentteja?

Count, BotD, Dead Arise, Crimson Rage, Skeletal Steed, Adept, Paired weap, Touch of Greatness, Legend of the Black King, Ag Potion, Cursed Medallion.
Courtier, BotD, bsb, Skeletal Steed, Paired weap, Lance, Wizard Apprentice, Basalt infusion, Talisman of Shielding.
Necro adept, Heirloom. Alchemy
Necro adept.
34 Skellies, FCG w/ Banner of Relentless comp.
34 Skellies, FCG w/ Banner of Relentless comp.
21 Zombies, M
2 Great Bats
12 Barrow Knight, FCG, Flaming Std.
5 Vamp Knight, M, S.
5 Vamp Knight, M, S.

Vamppien itemit on ehkä pikkusen defensiivi voittoiset, mutta tämä lähestymistapa itellä on aina charruihin jotka antaa paljon pisteitä jos kuolevat.
Viimeksi muokannut Kdownunder, Su 04.03.2018 00:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

banzgo

Re: T9A 0.202 4,5k VC BotBD

Viesti Kirjoittaja banzgo » La 03.03.2018 11:29

Pelasin aika samanlaista sillon beta ruleksien alussa. Erona oli vaan, että pelasin kahta courtieria, enkä ollenkaan "maageja". Omasta mielestäni oli parempaa uhrata magia kokonaan ja pelata vain hiileillä, kun vastineeksi sai niin paljon meleetehoa. Itselle aina nuo kahden sankarin bussit on ollut vähän sellasia väliinputoaja busseja. On vähän punchia, mutta ei kuitenkaan ihan mahdottomasti. Moneen asiaan ei silloin riitä väkivalta ja sitten omat ritarit muilutetaan. Mutta kun itsellä oli ne loordi + 2 dudea, niin silloin kyllä pystyi about chargeamaan minne vaan ja lahtaamaan tarpeeksi porukkaa ennen vastaiskuja.

Voisin kuvitella, että sulla käy tämä väkivallan puute vielä yleisemmin, kun tosiaan totesit, että sankarisi ovat toolattu aika defensiivisesti. Ottaisin ainakin loordille paired weponit + touch of greatness kompilaation, koska OS9/10 miehellä tulee paha mieli mennä hakkaamaan parryttavaa goblinia muuten. Itsellä oli viel heroilla reroll 1 powerit, mutta en tosiaan ole ihan varma onko ne enää hyviä nerffin jälkeen. Olivat ne hyviä tai ei, niin harmillisesti niiden puute myös vähentää depsiä.

Mites nuo jalka maagit on toiminu? Sprinttaileeko ne skeletoineissa perässä vai jäävätkö ne usein jälkeen ja joku vihu käy ne sieltä tappamassa? Itse tykkäisin pitää kaikki kaverit messissä, jos lähdetään ajelulle, mutta necrot on kyllä kykenemättömän heikkoja seisomaan bussin eturivissä. Tässä ehkä yksi syy, miksi itse jätin maagit kotiin. Mutta jos saat pidettyä ne bussin mukana rangeilla ja hengissä, niin mikäs siinä. Ihan arvokkaita taikabuffeja sieltä saa kummiskin.

Viimeinen huomio tuosta loordin lento-konista. Itse pelasin maahevosta, mutta olen nähnyt monen ottavan lennon. Käytätkö lento-ominaisuutta usein vai jääkö se vain pelotteeksi? Vai onko se jopa listan tavoite, että ajetaan bussilla tarpeeksi lähelle ja sieltä sitten singotaan vain loordilla takalinjoihin hakemaan pehmeitä asioita? Mulla harvoin olisi tullut kovaa tarvetta lähteä lentoon, sen verran YOLO hommaa, että mielummin lyllersin aina kavereiden kanssa. Tämä usein riittikin, koska pystyin hakkaamaan tieni about kaikkien yksiköiden läpi.

Kdownunder

Re: T9A 0.202 4,5k VC BotBD

Viesti Kirjoittaja Kdownunder » Su 04.03.2018 00:44

banzgo kirjoitti:
La 03.03.2018 11:29
Pelasin aika samanlaista sillon beta ruleksien alussa. Erona oli vaan, että pelasin kahta courtieria, enkä ollenkaan "maageja". Omasta mielestäni oli parempaa uhrata magia kokonaan ja pelata vain hiileillä, kun vastineeksi sai niin paljon meleetehoa. Itselle aina nuo kahden sankarin bussit on ollut vähän sellasia väliinputoaja busseja. On vähän punchia, mutta ei kuitenkaan ihan mahdottomasti. Moneen asiaan ei silloin riitä väkivalta ja sitten omat ritarit muilutetaan. Mutta kun itsellä oli ne loordi + 2 dudea, niin silloin kyllä pystyi about chargeamaan minne vaan ja lahtaamaan tarpeeksi porukkaa ennen vastaiskuja.

Voisin kuvitella, että sulla käy tämä väkivallan puute vielä yleisemmin, kun tosiaan totesit, että sankarisi ovat toolattu aika defensiivisesti. Ottaisin ainakin loordille paired weponit + touch of greatness kompilaation, koska OS9/10 miehellä tulee paha mieli mennä hakkaamaan parryttavaa goblinia muuten. Itsellä oli viel heroilla reroll 1 powerit, mutta en tosiaan ole ihan varma onko ne enää hyviä nerffin jälkeen. Olivat ne hyviä tai ei, niin harmillisesti niiden puute myös vähentää depsiä.

Mites nuo jalka maagit on toiminu? Sprinttaileeko ne skeletoineissa perässä vai jäävätkö ne usein jälkeen ja joku vihu käy ne sieltä tappamassa? Itse tykkäisin pitää kaikki kaverit messissä, jos lähdetään ajelulle, mutta necrot on kyllä kykenemättömän heikkoja seisomaan bussin eturivissä. Tässä ehkä yksi syy, miksi itse jätin maagit kotiin. Mutta jos saat pidettyä ne bussin mukana rangeilla ja hengissä, niin mikäs siinä. Ihan arvokkaita taikabuffeja sieltä saa kummiskin.

Viimeinen huomio tuosta loordin lento-konista. Itse pelasin maahevosta, mutta olen nähnyt monen ottavan lennon. Käytätkö lento-ominaisuutta usein vai jääkö se vain pelotteeksi? Vai onko se jopa listan tavoite, että ajetaan bussilla tarpeeksi lähelle ja sieltä sitten singotaan vain loordilla takalinjoihin hakemaan pehmeitä asioita? Mulla harvoin olisi tullut kovaa tarvetta lähteä lentoon, sen verran YOLO hommaa, että mielummin lyllersin aina kavereiden kanssa. Tämä usein riittikin, koska pystyin hakkaamaan tieni about kaikkien yksiköiden läpi.
Kiitokset kommenteista ja analyysistä. Aika monista nooista sinun luettelemista ongelmakohdista on pelien myötä jo toteutunutkin. Alla hieman vastausia kysymyksiisi ja tähän astisia kokemuksia listasta.

Joo näemmä postasin vanhan listan tuohon (ainakin tuon countin setti on virhellinen). Testasin kylä tuota lento kaakkiakin, mutta ei tullut lenneltyä eli olen vaihtanut se maata pitkin kulkevaan. Ja lento kaakin kanssa on huonompi panssari eli setupi vaatisin melkein sen kilven. Eka postauksen lista korjattu vastaamaan nykyistä.

Eternal duelistilta nerffaattiin AS rerolli pois :( muuten sama kuin ennen. Silti osuu suurinta osaa vihuista kakkosella eli ihan ok.

Kolmen pelin perusteella toi necro bunkkeri ei toimi; joku aina luikertelee linjoihin ja joutuu näyttämään kylkeä viimeistään nelos vuorolla ja tietty sen lisäksi bunkkerin hiilaaminen syö noppia tappamisesta (eli tuosta pitää päästä eroon). Buffien ranget on hyviä eli ne yleensä kantaa, mutta noppien riittäminen on sitten toinen juttu. Ehkä iso metallimaagi kaakilla, heirloom ja 4+/4++ tai yks kurtieeri lisää?

Yhdeksi ongelmaksi muodostui tuo skellujen duplikoitu marssilippu kun sitä ei saa nykyisin käyttää kun yhden per vuoro (eli ei käyttistä ja pitää saada pois listasta).

Countilla on ollut viimeisessä kolmessa matsissa paired weapon eli tuo kämy on korjattu. Nyky set-up: Count, General, BotD, Crimson Rage, Skeletal Steed, Dead Arise, Adept, Paired weap, T of Greatness, Legend of the BK, Cursed med, Ag pot.
ja kyllä tuo toimii.

Prebetassa Soul Reaper oli vain sen 85pts. joka oli edukas ja sen vuoksi listassa, mutta nyt hinnan noustua 115 pojoon tiputin pois kun ei saa kunnon suojia.

Vamppiritareiden kanssa on tuo secondaryista johtuva scoring probleema kun ne pitää kuitenkin tehojensa puolesta shuflata sisään ja tuppaavat sen takia ottamaan aika lailla löylyä, eli toinen vaihtoehto ois kai sitten ottaa tilalle spawnit ja reaperit (tiedä häntä; pitää ehkä testata).

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”