Guild Ball: WTC-hakijat

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
TheEmu

Guild Ball: WTC-hakijat

Viesti Kirjoittaja TheEmu » Su 19.11.2017 16:09

Guild Ballin World Team Championship järjestetään ensi vuonna Puolan Varsovassa 14.-16.9.2018. Turnauksen säännöt on vielä suunnitteluasteella, mutta oletettavasti Suomen tiimeihin on enemmän hakijoita kuin paikkoja, joten alotetaan hakijoiden nimien kerääminen jo nyt. Suomen tiimit valitsee Suomen kolmesta Punditista koostuva valintakomitea, johon kuuluu Jani Parkkari, Matias Kärkkäinen ja Juha Sikstus. Tiimit valitaan keväällä tai alkukesästä. Teoriassa siis ilmoittautumisaikaa on siihen asti, mutta kannattaa toki ilmoittautua mahdollisimman nopeasti niin komitea osaa ottaa ilmoittautumisen huomioon tiimejä suunnitellessa.

Ilmoittaudu siis tähän ketjuun jos olet halukas ja luultavasti kykenevä lähtemään edustamaan Suomea Kiltapallon Isoihin Kisoihin ensi syksynä. Oman nimen lisäksi kannattaa hakemukseen kirjoitella jonkinlainen henkselienpaukuttelu menneistä meriiteistä ja todennäköisyydestä millä pääsee kisoihin lähtemään. Esimerkiksi tällai:
Nimi: Teemu Aro

Saavutukset: Viime GBWTCn kapteeni ja 5-0 rekordi kisoissa. Suomen rankingin ykkönen ainakin tällä hetkellä. Pitkä kokemus WTCeistä masiinapuolelta, osin ihan menestyksekkäästikin.

Kykeväisyys lähtöön: Sairastapaus tms katastrofi ainoita syitä miksi en reissulle pääsisi.
Hakijalista
1. Teemu Aro
2. Matias Kärkkäinen
3. Chisse Berg
4. Hermanni Raatevaara
5. Matti Liikala
6. Jarkko Vähämaa
7. H-P Henttonen
8. Juho Törmä
9.
10.
...

Pidetään tämä ketju siistinä, eli pelkästään hakijailmoittautumiset tähän ketjuun. Kysymykset tai muut WTC-fiilistelyt Kiltapallon pääketjuun, tai uusiin ketjuihin, kiitos.
Viimeksi muokannut TheEmu, Pe 24.11.2017 13:03. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
"Dear Game Designer. Rock is cheese. Paper is fine.

Regards, Scissors. "

Ihme_apina

Re: Guild Ball: WTC-hakijat

Viesti Kirjoittaja Ihme_apina » Su 19.11.2017 17:16

Nimi: Hermanni "ei v**tu toi taas" Raatevaara

Saavutukset: oon pelannu masiinaa ympäri eurooppaa.. en kyl yhtään pelii Kiltsii vielä..
Edit1: Nyt olen, hävisin vaan 8-12 ja vastustaja myönsi et tein kaks hyvää peliliikettä. Mun tiimi voi siis laskea jo nyt että voitan joka kierroksen.

Kykeväisyys lähtöön: Uskoon tuleminen, laajamittainen ekokatastrofi tai euroopanlaajuinen sotatila tekis lähtemisest 50/50.
Viimeksi muokannut Ihme_apina, Ti 21.11.2017 21:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
GreenMeanie kirjoitti: ... en oo mikää "Nätti Nakuna" niiku hebe
Veripallo kirjoitti:PELI 2 (vs eLylyth) Destruktion.
Pudotan Rahnin. Kävelen kolme tuumaa depolta ja kuolen.

Strumffi

Viesti Kirjoittaja Strumffi » Su 19.11.2017 21:12

Nimi: Chisse Berg

Meriitit: Olen voittanut maailman parhaan blacksmith-pelaajan Theronilla. Sekä myös WTC-pelaaja HöPö Henttosen Ropeconin jumbofinaalissa.
Myös herra Sikstus joutuu jo tosissaan pelaamaan, kun kohdataan.

Matkaan pääsy: Nyt on aika toteuttaa Unelma WTCstä, joten pää vaikka kainalossa matkaan.

LeeKala

Viesti Kirjoittaja LeeKala » Su 19.11.2017 22:36

Nimi: Matti Liikala

Saavutukset: Turun Matti, eiköhän se jo riitä? Meriitiksi voinee myöskin laskea tuurpiinotto rakkaalta naapurilta Alkemistiruhtinas Tatulta. Tämä hiomaton timantti tulee vielä näyttämään kyntensä lukuisissa mittelöissä vuoden 2018 aikana. Eipä siinä, Kyl tee tiärätte mihi mää kykene!

Kykeneväisyys lähtöön: Jos joku asia on varma, niin se on aivan varma. Jos nyt jalat on vielä tuolloin alla niin eiköhän sinne pääse!

Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade » Su 19.11.2017 22:49

Jarkki on käytettävissä tähän kunniatehtävään. Jarkki on Suomen rankingin ykkönen (masiinassa) eli nopanheittoranne on reenattu jo kohilleen. Kaks WTC:tä takana eli passiki on jo valmiina.
Mä oon ihan ahkera metaamaan ja jaksan pelata ihan reenimielessäki eli jos paikan saan niin lupaan, että rosteri taotaan kuntoon ajoissa.

Meriitit: Strumffi on opettanu mulle kiltapallon salat, joten oon Bläkäri-Jeesuksen voittajan oppipoika!
Make love, not peace.

GreenMeanie

Viesti Kirjoittaja GreenMeanie » Ke 22.11.2017 00:34

H-P Henttonen

Saavutuksia kiltapallosta minulla on ihan yhtä paljon kun muillakin, mutta etunani on vielä tällä hetkellä vähän muita enemmän ulkomaan pelejä. Longshanksin rankingeista on mielestäni turha puhua Suomessa vähäisillä turnauspelien määrillä joita joudutaan todennäköisesti katselemaan vielä pitkälle yli WTC-valintojen.

Menestys olisi tarkoitus hakea kokemuksen kautta joten yritän myös jatkossa pelailla mahdollisimman paljon turnauksia. Tähän mennessä turnausmenestys on ollut pelien myötä tasaisesti nousussa kunnes matkustin Englantiin häviämään pelejä isoille pojille. Tarkoituksenani olisi hävitä ja voittaa mahdollisimman monia vastaan myös ensi vuonna. Vaikka pelaamaan oppiminen kiinnostaakin ei tarkoitukseni ole jatkossakaan ottaa kiltistä hampaat irvessä ja käsittääkseni olen ihan ok tyyppi myös pöydän toisella puolella jos liiallista tokenien ja steppereiden kanssa räpläämistä ei lasketa.

Koitan myös jatkossa kokeilla eri kiltoja ja samalla tarjota muille treeniä tarvittaviin matseihin. Myöskään tiimiin tarvittavaan kiltaan vaihtaminen ei ole ongelma jos vain treeniaikaa annetaan. Aktiivisuuteni skenessä näkyy esimerkiksi mainintoina tässä threadissä.

Lopullinen mahdollisuus matkustamiseen selviää toki varmasti vasta ensi vuoden kuvioiden selvitessä mutta asetan kyllä WTC:n erittäin korkealle prioriteeteissä riippumatta siitä mahdunko tiimiin tai en. Olen mielelläni reissussa mukana auttamassa myös tiimin ulkopuolella ja/tai varapelaajana.
Tanan kirjoitti:olihan se hiukka pöljää kun synkkää käärinliinaa pystyi levittämään takapuolesta.

Hoju

Viesti Kirjoittaja Hoju » Pe 24.11.2017 01:22

Nimi:

Juho Törmä

Saavutukset:

Aktiivinen höntsäpelaaja. Turnauskokemusta yhdestä fanasta ja muuten lähinnä höntsäilyä. Tuon joukkueeseeni isoja brewer-pelejä, reipasta ja iloista mieltä, hyvää joukkuehenkeä, figufiilistelyä, huonoja taktisia neuvoja, selkään taputtelua ja kaljaseuraa. Usko sparraukseen ja elinikäiseen oppimiseen on kova, joten kehitystä tämän hetken tasosta todnäk tapahtuu ennen turnausta, hehheh.

Kykeneväisyys lähtöön:

Eiköhä, jos ajoittuu viikonloppuun ja 1-2kk etukätee lyödää lukkoon. Kouluhommista lähinnä kiinni mut neki sumplittavissa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”