Eden

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Hammerheart

Re: Eden

Viesti Kirjoittaja Hammerheart » Ke 14.09.2016 10:39

Tosiaan töräyttivät Nephilim-startterin uusiksi, joka oli aika yllättävää. Startterin tyyli muuttui tosi paljon, mutta onhan tuo kyllä hemmetin hieno - siellä on vähän niin kuin Nephilim-nappien kerma koolla.

Bayakoye sai viimein pelattavan profiilin ja huhhuh millaisen se sai. Kaksi yhden hinnalla Mirelingit tuntuu kyllä aika hullulle.
http://www.eden-the-game.com/the-bayakoye-art1264.html

Anselista ja Equitystä ei näy kortteja ainakaan vielä. Mutta figuina diggaan kyllä molemmista. Etenkin Ansel on varsin symppis.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.

Tony_Peter

Viesti Kirjoittaja Tony_Peter » Ma 19.09.2016 11:36

Anselin ja Equityn kortit ovat nyt näkyvillä. Anselilla on kyl hyvä bang for the buck ratio. Diggailen muutenkin tässä pelissä halvoista profiileista, jotka silti pystyvät toimittamaan jotain selkeää roolia itse pelissä. Toi sopii ihan täydellisesti tohon Convoyn omaan Infiltration tehtävään ja yleisistä exploration sopii kanssa hyvin.

Pitkästä aikaa sekä miniatyyri että profiili kummatkin herättää mielenkiinnon. Pitäisköhän sitä ihan oikeasti duunailla toi oma Convoy tracker porukka kasaan, jota oon pitkään pyöritellyt paperilla ja figutkin on jo suurimmalti osin kasassa. Jos joku nyt lähiaikoina on tekemässä tilausta tonne verkkokauppaan, niin hihkukaa täällä. Hyppään luultavasti mukaan kelkkaan.

Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart » Ma 19.09.2016 12:12

Tony_Peter kirjoitti:Anselin ja Equityn kortit ovat nyt näkyvillä. Anselilla on kyl hyvä bang for the buck ratio. Diggailen muutenkin tässä pelissä halvoista profiileista, jotka silti pystyvät toimittamaan jotain selkeää roolia itse pelissä. Toi sopii ihan täydellisesti tohon Convoyn omaan Infiltration tehtävään ja yleisistä exploration sopii kanssa hyvin.
Ansel näyttää joo tosi buenolta. Equity on käsittämättömästi aivan erilainen ranskaksi ja englanniksi. Ekstra attack +1 CBT:llä - enkuksi 2 SP max kahdesti vuorossa, ranskaksi 1 BU max kerran vuorossa o_O Ja toinenkin skilli samalla lailla perseellään. Oletan, että ranska on oikeassa noiden kykyjen hintojen suhteen, koska muuten toi ei tee Battery Uniteillaan mitään, mutta onpas löperöä meininkiä kyllä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.

Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ » Ma 19.09.2016 18:28

Mitä ihmettä? Eri skillsit eri kielillä? No nyt on taas kyllä sellasta Eden meininkiä, että huh huh. :D

Mua voisi ainakin kiinnostaa kimppa tilaus. 10e postit on kuitenkin semi hanurista yksin.
Something something Dangerzone!

Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart » Ti 20.09.2016 12:28

Fiend_ kirjoitti:Mitä ihmettä? Eri skillsit eri kielillä? No nyt on taas kyllä sellasta Eden meininkiä, että huh huh. :D
Kysyin hommasta virallisella forumilla ja siellä epäiltiin copy-paste-erroria. Nuo skillit kun löytyvät jo muilta modeleilta, ja niillä ne maksaa tuon verran, kuin enkkuversiossa. Mutta eiköhän tuo ranskaversio oikein tosiaan ole, koska muuten noilla BU:illa ei tekisi mitään.

Tony_Peter

Viesti Kirjoittaja Tony_Peter » Ti 20.09.2016 13:12

Hammerheart kirjoitti:
Fiend_ kirjoitti:Mitä ihmettä? Eri skillsit eri kielillä? No nyt on taas kyllä sellasta Eden meininkiä, että huh huh. :D
Kysyin hommasta virallisella forumilla ja siellä epäiltiin copy-paste-erroria. Nuo skillit kun löytyvät jo muilta modeleilta, ja niillä ne maksaa tuon verran, kuin enkkuversiossa. Mutta eiköhän tuo ranskaversio oikein tosiaan ole, koska muuten noilla BU:illa ei tekisi mitään.
Varmasti ranskaversio on oikein. Ainahan noi copypastettaa noita skillejä enkkukortteihin ihan huoletta mitään tarkastamatta. Esim. Bamakoiden Kelishan kortissa Appeasement kyvyn kohdalla lukee, että pitäis valita vihollistaistelija 15cm sisällä Yellow Geishasta. Sellanen hämärä muistikuva itellä, että jollain profiililla olis pitänyt käyttää BU:a maksuksi skillistä, vaikka kyseessä ei edes ollut resistance nappi. Ranskiksia kiinnostaa ihan kybällä panostaa kansainväliseen suosioon. Ehkäpä Edenistä tulee vielä huippusuosittu vaikkapa Kongossa tai jossain muualla missä sitä ranskaa puhutaan.

Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ » Ti 20.09.2016 13:43

Haha! Kovaa meininkiä taas. Luulisi panostavan kuitenkin englannin kieliseen peliin tänä päivänä edes yrittämällä, mutta tuo tuntuu tosiaan välillä vähän sinne päin vedetyltä pakon edessä.

Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart » Ke 21.09.2016 15:30

Niin juu, unohtui sanoa, jos se 85€ ja ilmaiset postikulut jää pienestä kiinni, niin voinen tilata jotain (odottelen vain sitä Stigmata KS:n satoa saapuvaksi ensi kuussa, niin ei ole akuuttia tarvetta millekään muulle Edenille just nyt, mutta kyllä siellä jotain uutta aina on).

NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi » Ke 21.09.2016 16:18

Hammerheart kirjoitti:Niin juu, unohtui sanoa, jos se 85€ ja ilmaiset postikulut jää pienestä kiinni, niin voinen tilata jotain (odottelen vain sitä Stigmata KS:n satoa saapuvaksi ensi kuussa, niin ei ole akuuttia tarvetta millekään muulle Edenille just nyt, mutta kyllä siellä jotain uutta aina on).
Sama homma täällä, eli jos joku on tilaamassa niin pari nappia voisin myös laittaa mukaan.

Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart » Ma 17.10.2016 15:59

Lokakuussa mätkähtelee kaikenmoista:

Pientä maastoa:
Kuva
Ihan näppärää, mutta ei mitään tajunnanräjäyttävää. Hintalappu ratkaisee.

Uusi Abama Bamakoille:
Kuva
Ei vanhassakaan mitään vikaa ollut, mutta on tämä vaan hullun siisti. Yksi parhaita Bamakoja minusta. Saapa nähdä tuleeko uutta profiilia myös.

Hordin syväläiset saavat vahvistuksia:
Kuva
Ihan mielettömän siisti! Tykkään tosi paljon.

Prätkäläisiäkin muistetaan:
Kuva
Ihan komea tämäkin, joskaan ei ihan edellisten tasoa.

NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi » Ma 17.10.2016 16:41

Holy Diveeeeerh! -> On ihan makee. Kuin myös Bamaka re-skulpti, voisi jopa hankkia tuplat.

Tony_Peter

Viesti Kirjoittaja Tony_Peter » Ma 17.10.2016 20:57

Hammerheart kirjoitti:

Uusi Abama Bamakoille:
Kuva
Ei vanhassakaan mitään vikaa ollut, mutta on tämä vaan hullun siisti. Yksi parhaita Bamakoja minusta. Saapa nähdä tuleeko uutta profiilia myös.
Here is the final painted version of Abama v2!
His new profile adds him two special rules : crushing and on rule allowing him to protect allied Shamans !

Crushing on vähän plääh mun mielestä. En oikein innostu siitä skillistä. Shaman protection kuullostaa ihan mielenkiintoiselta. Kaikennäköisiä shamaanilistoja olen pyöritellyt Bamakoille, mutta jotenkin se wow-efekti jää aina puuttumaan. Täytyy kattoa antaako toi jotain lisäpotkua siihen hommaan. Tosin toi vanha Abama profiili on kyl ihan jäätävän kova, joten en nyt tiedä pitäiskö tässä olla innoissaan vai mitä.

Hienoja figuja mun mielestä kaikki uutuudet. Hyvää settiä tullut ulos nyt viime aikoina.

Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ » Ti 18.10.2016 19:34

Huh, on kyllä kaikki kolme komeita nappeja. Tykkään tosi paljon. Mutta hitto tuo syväsukeltaja on upea!

Tony_Peter

Viesti Kirjoittaja Tony_Peter » Ke 19.10.2016 07:47

http://www.eden-the-game.com/abama-gran ... rettyPhoto

Huh, onhan toi edelleen aika pirun kova. Regenerative humour vaihtunut Mutant metabolismiin ja torsossa täpät muuttuu punaisiksi jo kahden osuman jälkeen, jolloin VIG tippuun nepaan. Silti Mutant metabolism on kyl selvästi parempi skilli kun regenerative humour, kun ei tarvitse käyttää toimintoa siihen.

Mut sit toi Arcane guardian. Ilmeisesti joku on ollut sitä mieltä että Bamakoilla pelataan liian vähän shamaaneita tms. Nimittäin onhan toi nyt varsin maistuva skilli. Heti tulee mieleen pari listaa mitä haluan kokeilla.

Tony_Peter

Viesti Kirjoittaja Tony_Peter » To 20.10.2016 19:04

Ainiin. Piti vielä mainita sekin, että ihme on tapahtunut. Kortit on päivitetty download osiossa. Kaikki ei tietenkään ole sujunut täysin smoothisti ja ainakaan mun koneella PDF-tiedostoja ei saa auki. Eniveis kännykällä aukesivat ainakin mulla. Varsinkin noi ISC:n pistemuutokset on mun mielestä mielenkiintoisia:

Yellow Geisha V2. Hinta laskenut 25pts. -> 20 pts. PSI-arvo pudonnut 5 -> 4. Uusi kyky Crowd control (passive) (1AP+1SP 1/round) The Yellow Geisha´s Blast equipment gets the Incapacitating (1) effect until the end of the round. En tiedä mitä Incapacitating tekee. Ei löydy ainakaan mun sääntökirjasta. Oliskohan vaihtanut käännöstä sen handicapin tilalle? Mene ja tiedä. Tää on mun mielestä yks siisteimmistä ISC figuista. Tolla vanhalla profiililla en ole koskaan saanut mitään aikaiseksi. Luultavasti vika ei ollut pelkästään käyttäjässä ja V2 tulee oikeasti tarpeeseen.

Carmin Onryo V2. Hinta laskenut 25pts. -> 20 pts. PSI-arvo pudonnut 5 -> 4. SPE-arvo pudonnut 5 -> 4. Torsosta kadonnut yksi hipari. Phase singularity nykyään (3sp. 1/round). Vaikuttaa ihan asiallisilta muutoksilta. Kyllä tässäkin tapauksessa uusi profiili kiinnostaa vanhaa enemmän.

Blue Kira V2. Koko profiili on vedetty ihan uusiksi. Vanha oli mauton IMO. Hinta laskenut 35pts. -> 20 pts. Psi tippunut 7->4. VIG tippunut 5 -> 4. Ukko on saanut joka paikkaan yhden hiparin lisää. Sit se tärkein eli relentless lähtenyt kokonaan pois. Ei tarvitse tyhjentää enää kaikkia täppiä, jotta saa siivottua Kiran pois kentältä. Tämä nyt oli mielestäni aika selkeä muuvi. Toi vanha profiili oli rikki. Kyllä tätä uutta versiota tulee varmasti pelattua.

Ainakin ISC:n osalta kaikki muutokset on mun mieleen. Avaa todella paljon mahdollisuuksia listojen tekemiseen, koska nyt on noita 20 pts. profiileita tarjolla. Muita ryhmittymiä en ole vielä jaksanut käydä läpi.

Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart » Ma 24.10.2016 10:02

Tony_Peter kirjoitti:Ainakin ISC:n osalta kaikki muutokset on mun mieleen. Avaa todella paljon mahdollisuuksia listojen tekemiseen, koska nyt on noita 20 pts. profiileita tarjolla. Muita ryhmittymiä en ole vielä jaksanut käydä läpi.
Joo, nämä ISC:n uudet tuulet oli kyllä kaikki erittäin tervetulleita. No, Blue Kiran muutos oli ehkä hieman oudonkin radikaali - tai siis ymmärrän, että profiilia piti muokata, mutta nyt se ei muistuta vanhaa enää millään tavalla. Mutta parempi siis näin kuin vanhalla, eli ei siinä.

Toinen jännä muutos, minkä bongasin, oli Askarien upgradejen päivitykset. Siellä on tullut heikkouksia joillekin valinnoille ja sen sellaista. Myös Missioneissa oli melko moneen tullut jotain uutta (tai ainakaan en itse ollut huomannut joitakin päivityksiä).

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri » Ti 25.10.2016 17:39

Tein tarjouspyynnön Warbasesiin, josta olen tilannut tavaraa useinkin. Porukat tekevät siellä myös kustomina akryylikounttereita ja ajattelin kysäistä millaista hintaa pyytäisivät Edenille sopivasta setistä. Tein allaolevan ehdotelman (värit heitin nyt vähän hatusta firman valikoiman perusteella - muita ehdotuksia otetaan vastaan) ja tosiaan jos viisi tilaajaa saadaan kasaan, niin hinta on tuo 8.50 GBP/setti + postarit. Käytännössä menisi varmaan johonkin 10 € per nuppi. Toki toi Molotov Cocktailin countterin tarpeen kanssa on vähän niin ja näin. Miltä kuulostaa?
Warbases kirjoitti:Here is your quote:

5 tokens with the text "Burning" (Fluorescent Yellow)
5 tokens with the text "Slowed" (Opaque Black)
5 tokens with the text "Poison" (Fluorescent Green)
5 tokens with the text "Fear" (Transparent Blue)
2 tokens with the text "Rage" (Opaque Red)

Total 22mm acrylic tokens @ £0.30 = £6.60

1 x 66 mm round template with the text "Molotov Cocktail" (Fluorescent Yellow) = £1.00

1 x template that's a 66 mm diameter circle that tapers to a point at one end with a total width of 100 mm with the text "Blast Template" (Fluorescent Yellow) = £2.40

Total items = £10.00

If 5 people order the full set we can offer them for £8.50 per set.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!

Tony_Peter

Viesti Kirjoittaja Tony_Peter » To 24.11.2016 08:53

Siskoja lisää. Mä en yhtään tykkää noista jättimeloista mitä nyt on ollut muutamilla figuilla. Toivottavasti homma ei lähde ihan lavasta näiden kanssa. Muuten ihan ok näköinen konspeti.

Kuva

Noi silverin ehdottamat countterit kuullostaa ihan mielenkiintoiselta. Jos nyt jostain kallionkolosta tilaajia löytyisi, niin voisin hypätä mukaan. Tosin kiinnostus on ollut niin hurjaa, että ei tarvitse vielä välttämättä kaivella lompakkoa esille.

tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp » To 24.11.2016 10:20

Tyttö selvästi osallistuu #tissiviikko -kampanjaan.

Yliviedyt kalhut eivät tässä linjastossa minua niin haittaa, kun tyylittely on muutenkin aika kaukana realistisesta. Mikä toisaalta on yksi syy siihen, miksei Edeniä juurikaan omassa hyllyssä näy.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Tony_Peter

Viesti Kirjoittaja Tony_Peter » To 01.12.2016 08:25

Kuva
Kyl noi aika isot pelivälineet on. Tissi on kyl ihan jees.

Kuva

Kuva

Kuva

https://www.youtube.com/watch?v=nBW6OCGQNbk
Klaus porukoineen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”