DSC/Warlord Games: Beyond the Gates of Antares

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Avatar
tnjrp
Viestit: 2570
Liittynyt: Ke 21.08.2002 13:32
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

DSC/Warlord Games: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja tnjrp » Ke 19.12.2012 09:17

Onko uutinen tästä menty lipsauttamaan GW-puolelle vai eikö Rick Priestleyn nimi (enää) herätäkään kenenkään paikallisen kiinnostusta?
http://darkspacecorp.com/

BtGoA on siis Rickin johtama joukkoutusponnistus uuden scifipelin kehittämiseksi. Konkreettista tietoa ei toistaiseksi paljon ole, mutta kovin hienoa ja vuorovaikutteista pelaamista lupaillaan Rick-sedän tausta huomioiden yllättävän kovascifistisissä posthumanistisissa asetelmissa. Osapuolina löytyy erilaisia modifioituja ihmisiä ja tietenkin alieneja, joista ainakin ensimmäinen taitaa olla semmoinen perinteinen "ei me mitään haarniskaa tai pyssyä tarvita" -mallinen mörkörotu.

KickStarter alkaa pikapuoliin. Yllättävää.
Viimeksi muokannut tnjrp, Ti 21.01.2014 10:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Avatar
Morze
Viestit: 3128
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja Morze » Ke 19.12.2012 09:45

Help us create the world’s first Real Time Dynamic Gaming Universe – with a constantly evolving back-story driven by real player participation and featuring the most successful players as actual world characters – want to know more? Join our forums and become one of the Honoured Founders of the Antarean gaming universe.
Brr. Ei kuulosta hirveän hyvältä tuo internetin tuntien.

Avatar
Mysterous
Viestit: 2158
Liittynyt: La 16.11.2002 19:24
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja Mysterous » Ke 19.12.2012 12:41

Morze kirjoitti:Brr. Ei kuulosta hirveän hyvältä tuo internetin tuntien.
Olisikohan kyseessä halu päästä toteuttamaan EoT:n ja SoC:n kaltainen nettikampanja, jolla oikeasti olisi jotain vaikutusta eikä vain suuria lunastamattomia lupauksia.

Sinällänsä jos sci-fi eikä avaruusfantasia linjalla mennään ja Rick on johdossa, niin en ihan heti diskaa koko peliä. Odotetaan mielenkiinnolla että millainen systeemi ja setti on tulossa!
Maalausblogi taas pystyssä.

Avatar
Morze
Viestit: 3128
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja Morze » Ke 19.12.2012 13:11

Sinäsnsä kyllä epäilen, että oikeasti kovaan scifiin perustuva figupeli on ainakaan kaupallisesti järkevästi edes toteutettavissa. Avaruusfantasian variaatioita.

Avatar
Mysterous
Viestit: 2158
Liittynyt: La 16.11.2002 19:24
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja Mysterous » Ke 19.12.2012 14:55

Morze kirjoitti:Sinäsnsä kyllä epäilen, että oikeasti kovaan scifiin perustuva figupeli on ainakaan kaupallisesti järkevästi edes toteutettavissa. Avaruusfantasian variaatioita.
Sitten se että missä menee hard sci-fin ja avaruusfantasian raja. Void 1.1 oli käsittääkseni kovaa sci-fiä tai jonkinlaista "clean sci-fiä" ja menestyi hyvin, kunnes pikkufirman pomo päätti tehdä omaneduntavoittelunsa ja firma meni väkisillään konkkaan.

Itse en näkisi miljoonannelle avaruusfantasia figupelille mitään tulevaisuutta muiden samanlaisten keskuudessa, erilaisuudessa on voimaa.
Maalausblogi taas pystyssä.

Avatar
tnjrp
Viestit: 2570
Liittynyt: Ke 21.08.2002 13:32
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja tnjrp » Ke 19.12.2012 15:24

Itse puhun mieluummin "kovahkosta scifistä", etteivät viisastelijat pääse ihan niin helposti apajille...

Mutta todellisuudessa kova scifi ei ole mikään täsmällisesti määritelty genre edes kirjallisuudessa, eikä avaruusfantasia liioin. Voidaan jopa ajatella, että todella utoopisen scifin @ Hannu Rajaniemi ja fantasian välinen viiva voidaan paremminkin vetää teoksen luonteen kuin sen pintapuolisten detaljien kautta: fantasialle on tyypillistä regressio, scifille taas progressio. Poikkeuksia toki tähän löytyy runsaasti teoksista, jotka kuitenkin luonnehditaan jommaksi kummaksi vaikka perusajattelu ilmaisee päinvastaista.

Mitä nyt näihin miniatyyripelihin tulee niin on toki aika selvää, että kun 40 000-luvulla soditaan kaaosjumalia vastaan ketjumiekoilla, niin ollaan avaruusfantasian puolella ja taas jotain Attack Vectoria voitaneen jo suosiolla luonnehtia ihan oikeasti kovaksi scifiksi vaikka siinäkin on otettu tiettyjä vapauksia ehdottoman tiukan tieteellisyyden kanssa.

Nykyään jotenkin voimissaan olevista peleistä esimerkiksi Infinity ja ihan kohta pian sillään kauppohin isommalla rytinällä saapuva ja paljonlaisesti ennakkokohinaa Battle for Alabaster -pakaasin tiimoilta synnyttänyt Sedition Wars edustavat mielestäni varsin selvästi tätä ns. kovahkoa scifiä, samoin viime aikoina hieman kiinnostusta täällä herättänyt Dropzone Commander, jos skaala vaihdetaan pois ainoasta oikeasta so. n. 28mm:stä.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Avatar
Morze
Viestit: 3128
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja Morze » Ke 19.12.2012 18:08

Fluffissa pitää olla vähintään se yksi iso konflikti. Jo tämä aiheuttaa rajoituksia taustatarinan kirjoittamiseen ja määrittää maailmaa. Tämä ei välttämättä vielä täysin sulkisi kovan scifin mahdollisuutta pois. Mutta sitten tulevat muukalaiset. Niitähän pitää scifissä olla. Uskottavan muukalaisen suunnittelu on vaikeaa, otuksen pitäisi pystyä elämään, mutta samalla pitäisi välttää tarpeettomia yhtäläisyyksiä Maan eliöstön kanssa. Lisäksi sen pitäisi näyttää hyvältä, suorastaan loistavalta, jotta kauppa kävisi. Helpompaa ottaa ihmistorso ja läiskiä pään alueelle jotain jännää ja maalata vaikka vihreäksi. Toinen vaihtoehto on tehdä torakoita. Eläimiksi isoja koiria ja dinosauruksia.

Tai sitten ne teknologiset rajoitteet. Ei teini erota, jos aseen piippu on väärän muotoinen ja toimintaperiaate mahdoton. Lisäksi valutekniikoiden ja vastaavien estot rajoittavat.

Avatar
tnjrp
Viestit: 2570
Liittynyt: Ke 21.08.2002 13:32
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja tnjrp » To 20.12.2012 09:58

Morze kirjoitti:Fluffissa pitää olla vähintään se yksi iso konflikti. Jo tämä aiheuttaa rajoituksia taustatarinan kirjoittamiseen ja määrittää maailmaa. Tämä ei välttämättä vielä täysin sulkisi kovan scifin mahdollisuutta pois
Juu ei. Sotapeliä voidaan pelata jopa ihan historiallisissa asetelmissa.
Mutta sitten tulevat muukalaiset. Niitähän pitää scifissä olla
Jostain kumman syystä, siinä kuin ihmisiäkin. No ihmiset ymmärrän sikäli, että pitäähän kaupallisesti menestyvässä minityyrisarjassa toki olla naisfiguja joilla on megab00bsit ja haarniskan saappaissa 6" korot (tietenkin skaalattuna). Muukalaisten tarve on vähäisempi, tällaisessa posthumaanissa pelissä itseasiassa 0, mutta näemä niitä pitää tähänkin saada.

Muukalaisolennoissa itsessään ei kuitenkaan ole mitään kovan scifin vastaista, koska sellaisen postuloiminen ei ole epätieteellistä. Tosin ttietysti tuo riippuu siitä, keneltä kysytään: jos sinänsä tieteellisen Rare Earth -hypoteesin kannattajilta, niin sitten xeno ei koskaan ole tieteellinen, ellei se ole suurinpiirtein bakteeri. Jos ei sallita matkustusta aurinkokunnan ulkopuolelle, tekoälyjä, muukalaisolioita tms. niin tulisi puhua mundaaniscifistä. Kovassa scifissä tällaiset yleensä sallitaan, koska ne eivät ole tunnettujen luonnonlakien vastaisia.
Uskottavan muukalaisen suunnittelu on vaikeaa, otuksen pitäisi pystyä elämään, mutta samalla pitäisi välttää tarpeettomia yhtäläisyyksiä Maan eliöstön kanssa. Lisäksi sen pitäisi näyttää hyvältä, suorastaan loistavalta, jotta kauppa kävisi. Helpompaa ottaa ihmistorso ja läiskiä pään alueelle jotain jännää ja maalata vaikka vihreäksi. Toinen vaihtoehto on tehdä torakoita. Eläimiksi isoja koiria ja dinosauruksia
Tässäkin päästään taas siihen, keneltä kysytään. Konvergentin evoluution mahdollisuuden lisäksi astrobiologiassa on koulukunta, jonka mukaan itseasiassa kaikki älylliset muukalaiset (jos niitä on) ovat jotakuinkin Star Trek -mallia eli kuhmuraotsa ja kumma ihonväri -mallia. Tähän on erinäisiä perusteluita, joihin ei liene tarpeellista mennä, mutta sinänsä humanoidit siis eivät ole tyystin tieteenvastaisia. Itse toki näkisin mielelläni viimeistään tässä pelissä ei-humanoidi-ei-torakka-xenoja, mutta tuskin tulee toteutumaan, koska kansa haluaa not-tyranideja tai kissatyttöjä, joilla on megab00bsit etc. Se, että valtaosa veistäjistä ei tunne biomekaniikkaa eikä aina edes ihmisen anatomiaa on tietenkin vielä oma ongelmansa.
Tai sitten ne teknologiset rajoitteet. Ei teini erota, jos aseen piippu on väärän muotoinen ja toimintaperiaate mahdoton. Lisäksi valutekniikoiden ja vastaavien estot rajoittavat.
Sitten ei varmaan kannata käyttää aseiden suunnittelussa niitä teinejä... Mutta oletan, että viittaat tässäkin taas rule of cooliin. Tykkien pitää olla isoja koska muuten ne eivät näytä hyviltä. Huimia lähitaisteluaseita pitää olla, koska lähitaistelu on miehekästä. Ja näinpäinpois. Myönnän auliisti, että tämä on kyllä jonkinmoinen kolaus uskottavuutta ja siten kovascifistisyyttä vastaan, mutta kyllä esim. juuri Infinity pärjäsi suhteellisen pitkään melko hillityn kokoisilla kanuunoilla ja kalhuilla (tosin ei ilman D-kuppihaarniskoja). Eikä kaikissa muissakaan edes hieman puolikovaa scifiä yrittävissä peleissä ole ihan mahdottomia sojottimia, joiden piippuihin mahtuu nyrkki sisään kuten perinteiseen bolt guniin. Joten ellet aio oikeasti keikauttaa GW:tä jalustaltaan niin kohtuulliseen menestykseen pääsee vähän vähemmälläkin liioittelulla.

Abstraktiotaso vaikuttaa sitten tietenkin myös. Pelin mekaniikan kannalta voi olla ihan sama tapetaanko troopperi X mikro-ohjuksella, lasersäteellä, taikatulipallolla vai ihan perinteisellä luodilla -- pääasia, että se saadaan pois laudalta.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Avatar
Morze
Viestit: 3128
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja Morze » To 20.12.2012 12:13

tnjrp kirjoitti:
Morze kirjoitti:Fluffissa pitää olla vähintään se yksi iso konflikti. Jo tämä aiheuttaa rajoituksia taustatarinan kirjoittamiseen ja määrittää maailmaa. Tämä ei välttämättä vielä täysin sulkisi kovan scifin mahdollisuutta pois
Juu ei. Sotapeliä voidaan pelata jopa ihan historiallisissa asetelmissa.
Voisitko vähän selventää mitä tarkoitat tuolla. Historiassa ei ole konflikteja? Toinen maailmansota sijoitettuna avaruuteen on kovaa skifiä?


Tietenkin tälläisessä keskustelussa villakoiran ydin on kovan skifin määritelmä. Itselleni tässä varsinaista maailmaa tärkeämpää on, kuinka sitä käytetään. Vaikka kirjottaisi kuinka hyvän ja realistisen maailman joka on vielä mielenkiintoinen, ja sitten lätkäisee juoneksi jonkun klassisen tarinakaaren jokseenkin muuntelematta, ollaan mielestäni vielä avaruusfantasian puolella. Tämä ei sitten mielestäni täysin päde toisinpäin, poikkeuksena ehkä lyhyet novellit. Mutta silti muutama mössöskifissä yleistä piirrettä, kuten vaivaton ftl tai "realistinen" mecha, eivät vielä välttämättä romuta maailmaa. Tietenkin täysin täysin fantastiset piirteet, kuten tuntemattomien alienien englannin taito ja devoluutiosäde, vie hommalta pohjan.
Eli, jos sitä maailmaa käyttää "kypsästi" ja hyödyksi, kuten reaalimaailmassa mahdottomien asetelmien tutkimiseen ja käsittelemiseen, lähestytään kovempaa skifiä. Tälläinen toiminta tapahtuu usein mielen sisällä, jota on ymmärrettävästi vaikeaa mallintaa peleissä saati sitten pöydällä.

Avatar
tnjrp
Viestit: 2570
Liittynyt: Ke 21.08.2002 13:32
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja tnjrp » To 20.12.2012 13:00

Morze kirjoitti:Voisitko vähän selventää mitä tarkoitat tuolla. Historiassa ei ole konflikteja? Toinen maailmansota sijoitettuna avaruuteen on kovaa skifiä?
Tarkoitan ihan sitä mitä sanoin, eli historiallisia sotapelejä voidaan pelata vaikka "tarina" on jotain vallan muuta. Tai siis kaikki toivottavasti tietävät, että historia on loppujen lopuksi pääosin muuta kuin niitä suuria taisteluita, vaikka historiallisissa(kin) miniatyyripeleissä kuvataan hyvin paljon pelkästään juuri sotimista sen toiminnan tasolla. Se ei minusta tee noista historiallisiksi miniatyypeleiksi tituleerattavista peleistä jotenkin epähistoriallisia.
Tietenkin tälläisessä keskustelussa villakoiran ydin on kovan skifin määritelmä
Näinpä ja minusta näyttää, että määrittelet sen varsin eri tavalla kuin mitä ainakin scifikirjallisuuden puolella tehdään. Siellä kyse käsittääkseni on nimenomaan siitä, miten "realistinen" ympäristö on ja toissijaisesti mainitsemastani tarinan luonteesta: onko kyseessä regressio vai progressio. Juoni ei minusta ole siellä ratkaiseva elementti vaan esim. sotajuttua tai rakkaustarinaakin voidaan tituleerata kovaksi scifiksi, kunhan "realistisuusvaatimus" täyttyy. Esim. Robert Charles Wilsonin Spin on paitsi sangen kovaa scifiä, myös onnistunut inhimillinen draama elämän perusasioista sivilisaation murroksen pyörteissä.

Toki on tavallista klassisessa kovassa scifikirjallisuudessa ja varsinkin novelleissa, että juoni pyörii jonkin yksittäisen tieteellisen konseptin/ongelman ympärillä (ja henkilöillä ei ole luonnetta riittävästi mm. rakkausjuonen kehittämiseen). Jos tällaista halutaan pitää rajaehtona, niin sotapeli ei varmaankaan voi olla kovaa scifiä riippumatta siitä, miten realistinen sen taustamaailma on, koska tieteelliset ongelmat eivät tyypillisesti ratkeavat ampumalla kaikkea, millä on enemmän kuin kaksi jalkaa tai ainakin vääränmallinen univormu.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Avatar
Morze
Viestit: 3128
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja Morze » To 20.12.2012 14:35

Jaa, ai tuota tarkoitit historiallisuudella.

Nyt kun wikipediaa vilkaisin, niin ainakin se tekee jaon tosiaan tuolla teknisellä realismilla. Itse tein jaon enemmän ihmistieteiden perusteella, vaikka kyseessä onkin enemmän "oikean tieteiskirjallisuuden" ja avaruuteen siirretyn fantasian välinen ero. Vaikka voin kyllä tuohon realismiin perustuvaan määritelmään aika kivuttomasti mukautua. Tällöin kyllä häiritsee tekstin idean osittainen irrottaminen kovuudesta, posthumanistinen tarina on helposti pehmeämpi kuin mundaaniskifi dekkari, vaikka jälkimmäinen olisi mielestäni vähemmän oikeaa skifiä.

Avatar
tnjrp
Viestit: 2570
Liittynyt: Ke 21.08.2002 13:32
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja tnjrp » Pe 21.12.2012 12:22

Alunperin joskus silloin 1950-luvulla tms. tosiaan kova scifi oli paitsi "luonnontieteellisesti todesta otettavaa", myös juurikin luonnontieteeseen liittyen ongelmien kanssa painiskelevaa. Nykyään sosiaalisten ja yhteiskunnallisten spekulaatioiden käsittelyyn keskittyvää scifiä ei taideta enää edes titureeta "soft scifiksi" vaan paremminkin socfiksi eli "social science fictioniksi" (jota on melko vaikea tuoda pelilaudalle), koska tuon kovuuden merkitys on liukunut tarkoittamaan enemmänkin ensin mainittua (myös scifiä hieman minua vakavammin harrastava kaverini oli tätä mieltä).

Scifin ja fantasian voidaan tältä nykyiseltä pohjalta ajatella olevan kaksi spekulatiivisuuden akselia: ensinmainittu perustuu ekstrapolaatioon ja jälkimmäinen irtiottoon suhteessa konsensustodellisuuteen. Mitä lähempänä ollaan scifin akselia, sen "kovempi", mitä kaueampana sen "pehmeämpi/fantastisempi". Mitä kueampana taas ollaan konsensustodellisuudesta, sen spekulatiivisempi teos on kyseessä. Voidaan esim. ajatella, että vaikka Star Trek ja Star Wars ovat jotakuinkin yhtä kaukana arkitodellisuudesta, ensinmainittu on lähempänä scifin akselia kuin jälkimmäinen. Näin ajatellen mundaaniscifidekkari on nimenomaan hyvinkin kovasta päästä olevaa scifiä, ei vain niin "kaukana kaikesta" kuin posthumanistinen humputtelu vaikka jonkun John C. Wrightin The Golden Agen puitteissa.

Sitä ei nyt vielä tiedä, kuinka lähellä scifin akselia BtGoA malttaa pysyä. Yritys lienee olla kuitenkin lähempänä kuin Wh40k, mikä on minusta ihan OK. Jonkun muun mielestä ehkä taas ei, tai koko erottelu on tosiaan ihan turhaa kun kyse on viimekädessä kuitenkin makuasioista.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Avatar
tnjrp
Viestit: 2570
Liittynyt: Ke 21.08.2002 13:32
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja tnjrp » Pe 28.12.2012 14:33

Beasts of Warkin on löytänyt BtGoA:in, muttei nyt sinänsä mitään uuttaa tai eksklusiivista lisätietoa aiheesta:
http://www.beastsofwar.com/sci-fi-warga ... tlys-game/

Vähemmän yllättäen "it’s sounding pretty damn awesome" (-;)
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Avatar
tnjrp
Viestit: 2570
Liittynyt: Ke 21.08.2002 13:32
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja tnjrp » Ma 31.12.2012 13:09

Jonkinmoista kuvausta odotettavissa olevasta pelimekaniikasta:
http://www.darkspacecorp.com/forum/view ... ?f=33&t=69
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Avatar
Morze
Viestit: 3128
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja Morze » Ma 31.12.2012 14:31

Ihan mielenkiinnosta tnjrp, millä perusteella valitset ne pelit joita päätät esitellä täällä? Valintaahan on pakko tehdä, koska muuten tämä alueen saisi helposti tukkoon, mutta onko valintaperusteina mutu-peruaate, eriloisuus vai pitentiaali ihan oikeasti tuulta alleen saava peli/figuurilunjasto?

Avatar
tnjrp
Viestit: 2570
Liittynyt: Ke 21.08.2002 13:32
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja tnjrp » Ma 31.12.2012 14:35

En minä nyt yleensä kauheasti mitään esittele, mutta periaatteessa ihan mutulla mennään. Lähinnä laittelen uutisia n. 28mm skaalaisista scifimaataistelupeleistä, koska itse pelaan oikeastaan pelkästään sellaisia. En ollenkaan usko, että valtaosaa lukijoista suurin osa niistä kiinnostaa missään mielessä. Ja kyllä lukijamääristäkin jo yleensä näkee, että yleisö osaa valikoida lukemansa ketjut kirjoittajan mukaan.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Avatar
tnjrp
Viestit: 2570
Liittynyt: Ke 21.08.2002 13:32
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja tnjrp » Ke 02.01.2013 09:04

Potkukäynnistys on nyt käynnissä. Vähän runsas 1/10 kasassa £300 000 tavoitteesta, ei paha vuodenvaihteen päivien saldoksi ja näyttämättä yhtäkään peliin varsinaisesti tarkoitettua minityyriä sanoisin.
http://www.kickstarter.com/projects/203 ... of-antares

Tuota Dark Energy -tasoa voinee harkita itsekin, kunhan tosiaan nyt saisivat ulos edes vihriöitä tai CAD-malleja niistä tulevista figusista.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Avatar
tnjrp
Viestit: 2570
Liittynyt: Ke 21.08.2002 13:32
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja tnjrp » Ti 08.01.2013 10:56

Potkustartti on nyt pahasti hyytymässä eli Rick Priestley + hieman muuta in-genre name droppingia ei taida ihan riittää £300 000:aan. Tosin vielä ollaan lähes £10 000 päivässä -tasolla hyvän alun takia.

Alkaakin siis olla korkea aika saada edes jotain miniatyyrintapaista näytille, ja työversioprevikka Kev Smithin veistelemästä KS exclusive -hahmosta onkin nyt julkaistu ainakin BtGoA:in foorumilla:
http://www.darkspacecorp.com/forum/viewtopic.php?p=2723

Ehdotetusta pyssystä pitää kuulema tietää, että sen muoto kloonaa Mass Effect 3:a.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Avatar
Morze
Viestit: 3128
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja Morze » Ti 08.01.2013 11:57

Kyllähän tuo todennäköisesti on vielä menossa läpi, mutta innostuksen puutteenkin ymmärtää, kun tässä ollaan myymässä paljon keskeneräisempää tuotetta kun yleensä figuuri potkustarteissa. Eli kun yleensä ollaan "meillä painatusta vaille valmis tuote, maksakaa meille muotit niin saatte alennusta ja me heitetään sitten kanssa jotain eksklusiivia mukaan", niin nytten ollaan vähän lähempänä KS:n perusajatusta, jossa projektin toteuttaminen ylipäänsä nojaa joukkorahoitukseen.

Avatar
tnjrp
Viestit: 2570
Liittynyt: Ke 21.08.2002 13:32
Paikkakunta: Piikkiö
Viesti:

Re: DSC: Beyond the Gates of Antares

Viesti Kirjoittaja tnjrp » Ti 08.01.2013 13:39

Näinhän se on, mutta ainakin täällä miniatyyripelipuolella aika iso osa netin kovaäänisistä on saatu totutettua siihen, että KS on käytännössä ennakkotilausjärjestelmä eikä riskisijoitus.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”