Gencon-uutuudet

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Hammerheart

Gencon-uutuudet

Viesti Kirjoittaja Hammerheart » Ke 22.07.2015 08:05

Infernossa tulleita uusia Officereja julkaistaan Genconiin peräti kolme kappaletta.

Lilitath metallisena (en tiedä miten nuo lampaat liittyvät häneen, mutta ilmeisen läheisesti, kun ovat samaan kuvaan päässeet):

Kuva

Ja Saraseenit ja Westernerit saavat omansa resiinisinä:

Kuva

Täytyy kyllä sanoa, että tuo Rashid ad Din Sinan on ihan mielettömän herkullisen näköinen sculpti. Ja ei nuo kaksi muutakaan pöllömpiä ole, vaikka tuo powerfist-Otto on konseptina vähän tylsä minulle.

Toisaalta erittäin kiva, että uutta kamaa tulee, mutta sääli että näitä saa vain Sodapop-kaupasta ja sääli, että resiini viittaa hyvin rajalliseen presenssiin.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.

Morze

Re: Gencon-uutuudet

Viesti Kirjoittaja Morze » Ma 27.07.2015 12:45

Juh, ei kiitos steampunkille tai muille selvemmille anakronismeille.

Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko » Ti 28.07.2015 10:34

On niin erilaista tyyliä, että ei kelpaa mulle. Varmaan ei ole alkuperäinen skulptaaja tehnyt. Niin no luonnollisestikaan ei ole. Tuo demonikin on ihankuin fabasta. Arabi on ok.
Luumumehu on soturien juomaa

Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart » Ke 19.08.2015 20:13

Inferno-lisäkirjan jampat julkaistaan pikkuhiljaa. Tässä kuussa pitäisi tulla Lilitath ja Otto ja ensi kuussa sitten tuo Rashid sekä Abdulah Alha Zred.

Joku oli saanut hyppysiinsä tuon Lilitathin ja sekin oli kuulemma resiiniä. Tuomio oli, että figu on ihan kelpo, kunhan sen lapiomiekat vaihtaa johonkin järjellisempään.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.

Morze

Viesti Kirjoittaja Morze » Ke 19.08.2015 20:29

Toisaalta demoneilla taisi vanahastaan olla vähän fantastisemmat kakkulapiot. Ei esim. Greater damned one of pridekaan mitään historiallista astaloa kanna.

Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko » Pe 21.08.2015 13:33

Se ylpeysdemonin miekka on sellainen, koska se haluaa pullistaa hauista sillä ja peilata :) Iso raivo taas on jättiläishirviö muutenkin. Tuon fabademonittaren tikarin kahva on vain hassu ja ruma.
Luumumehu on soturien juomaa

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri » Ke 26.08.2015 17:09

Helvetilliset lampaat olisivat kuitenkin aika mielenkiintoinen uusi faktio tähän peliin...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”