Myynti-palstan säännöissä muutos: Myös muualla myynnissä olevia tavaroita saa myydä Sotavasarassa, mutta asiasta tulee ilmoittaa myynti-ilmoituksessa. Ei tarvitse linkkejä laittaa, riittää pelkkä tieto siitä että on myynnissä myös muualla. Katso tarkemmin täältä. Ylläpito

WizKids on poistunut rakennuksesta

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
tnjrp
Viesti:

WizKids on poistunut rakennuksesta

Viesti Kirjoittaja tnjrp »

Taas päättyi muuan aikakausi -- Topps julisti kliksupelien luojan ja keräilyminiatyyrivimman aloittajan WizKidsin kuolleeksi:
http://www.wizkidsgames.com/wk_article.asp?cid=41914
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Silveri

Re: WizKids on poistunut rakennuksesta

Viesti Kirjoittaja Silveri »

jaa että prepaintitko figupelaamisen tulevaisuus... kas kun kaksi puljua on lyhyen ajan sisään kaatunut - ja kliksut lienevät olleet näistä suosituin
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!

Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

no mutta onhan ne tulevaisuus. Jean Bey sanoi niin. Uskon Jean Beytä. Usko sinäkin.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."

Mysterous
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Silveri kirjoitti:jaa että prepaintitko figupelaamisen tulevaisuus... kas kun kaksi puljua on lyhyen ajan sisään kaatunut - ja kliksut lienevät olleet näistä suosituin
Mahdollisuus sekin että WotC vei kaiken huomion D&D ja Star Wars miniatureseillaan. Tietenkään pokemonien trading figure gamea ei sovi unohtaa nassikkamangeettina.
Maalausblogi taas pystyssä.

Kraztog

Viesti Kirjoittaja Kraztog »

Sääli että firma meni nurin, Wotc tosiaan dominoi pre-paint figuilua. Tosin se ei ole mikään huono asia kun pelit ovat hyviä.
:) hymiöt ei ole tosikoille :)

Silveri

Aika hyvin tässä alkaa hahmottua mikä on erona markkinointikohteena figupelaajilla ja "kliksuttelijoilla": figupelaajista näitten 11-12v kaaosmarinetonihqui-kausifanittajien lisäksi löytyy pitempään harrastukseen sitoutuneita henkilöitä, jotka kuukaudesta toiseen ostavat lisää muovi- ja tinafiguureita vuositolkulla, kun nämä prepainttikliksut mielletään selvästi enemmän leluiksi ja markkinat ovat osoittaneet, että ovat sesonkituotteita, kuten useimmat keinotekoisesti luodun brändin lelut yleensäkin. Kun kohdeyleisö on ailahtelevaa, ei myyntikään välttämättä kasva ikuisesti ja päättyy yleensä romahdusmaisesti.

AT-43 oli edelleenkin hyvä veto, mutta vahvan brändin torpedointi firman itsensä toimesta ei liene milloinkaan ollut viisasta.

WizKidsillä oli kuitenkin useita kovia tuotteita - olikohan sitten ongelma siinä, ettei alun perin innostuneita harrastajia saatu pidettyä puljun tuotteiden piirissä?

Tooninki

Viesti Kirjoittaja Tooninki »

Nyt vaan huolettaa miten käy Mechwarrior pokkareiden, Wizkidit kun ollut mukana pörrön puolesta...
Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without, Iron within iron without.

Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Silveri kirjoitti:jaa että prepaintitko figupelaamisen tulevaisuus... kas kun kaksi puljua on lyhyen ajan sisään kaatunut - ja kliksut lienevät olleet näistä suosituin
Huomasithan:
tiedote kirjoitti:Upon notifying our partners, Topps will immediately pursue strategic alternatives so that viable brands and properties, including HeroClix, can continue without noticeable disruption.
Eli ei ne kliksut sitä kaataneet, vaan ne olivat se ainoa hyvä tuote.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.

Kraztog

Viesti Kirjoittaja Kraztog »

Silveri kirjoitti:Aika hyvin tässä alkaa hahmottua mikä on erona markkinointikohteena figupelaajilla ja "kliksuttelijoilla": figupelaajista näitten 11-12v kaaosmarinetonihqui-kausifanittajien lisäksi löytyy pitempään harrastukseen sitoutuneita henkilöitä, jotka kuukaudesta toiseen ostavat lisää muovi- ja tinafiguureita vuositolkulla, kun nämä prepainttikliksut mielletään selvästi enemmän leluiksi ja markkinat ovat osoittaneet, että ovat sesonkituotteita, kuten useimmat keinotekoisesti luodun brändin lelut yleensäkin. Kun kohdeyleisö on ailahtelevaa, ei myyntikään välttämättä kasva ikuisesti ja päättyy yleensä romahdusmaisesti.

AT-43 oli edelleenkin hyvä veto, mutta vahvan brändin torpedointi firman itsensä toimesta ei liene milloinkaan ollut viisasta.

WizKidsillä oli kuitenkin useita kovia tuotteita - olikohan sitten ongelma siinä, ettei alun perin innostuneita harrastajia saatu pidettyä puljun tuotteiden piirissä?
En usko että ns.ulkopuoliset mieltävät pre-paint figuja yhtään enemmän leluiksi kuin maalattavia&koottavia figuja. Molemmilla pelataan jotain ihme nörtti pelejä. Mainitsemasi "ongelma" ilmenee lähinnä alan harrastajien parissa, jotka näkevät pre-paint figut itselleen pelottavana.
:) hymiöt ei ole tosikoille :)

Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Tooninki kirjoitti:Nyt vaan huolettaa miten käy Mechwarrior pokkareiden, Wizkidit kun ollut mukana pörrön puolesta...
Mahtaisikohan mennä Catalystin hoitoon?

Silveri

Hankalahan tuohon oikeasti on ottaa kantaa, kun en ole WizKidsin toilailuja siinä määrin sivusta seurannut (toisin kuin erään nimeltä jo mainitun ranskalaisfirman). Tieto lähinnä yllätti.

Sami Jumppanen

Viesti Kirjoittaja Sami Jumppanen »

Sami Jumppanen kirjoitti:
Tooninki kirjoitti:Nyt vaan huolettaa miten käy Mechwarrior pokkareiden, Wizkidit kun ollut mukana pörrön puolesta...
Mahtaisikohan mennä Catalystin hoitoon?
Joo, elikkä sain uutta tietoa: http://www.classicbattletech.com/forums ... tach=38661

Morhgoz
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Morhgoz »

Enpä menettänyt juuri mitään. Pirates taisi olla ainut Wizkids -tuote jota tuli ostettua ja siihenkin meni ehkä 20 euroa...
Warbands of Wastelands

Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....

I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”