Uusimmat huhut

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Silveri

Uusimmat huhut

Viesti Kirjoittaja Silveri »

GenConissa oli kuulemma pyörinyt huhu, että HD:n uusi ostaja olisi Cipher Studios (Anima Tactics) ja he olisivat onnistuneet tuottamaan figuja ranskalaisten muoteista. Lähde, jolta tämän kuulin tosin kuuli sen useamman välikäden kautta, joten rikkinäispuhelinefekti huomioiden tämä joko voi, tai voi olla pitämättä paikkaansa. Jos pitää, ei kuitenkaan liene silti huono uutinen.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Silveri

Re: Uusimmat huhut

http://cipher-studios.com/2009/09/ciphe ... comment-40

Cipher Studios acquires Hell Dorado miniature wargame license

Hell Dorado skirmish war-game acquired by Cipher Studios, LLC

Longview, WA USA September 1st, 2009 – Cipher Studios, LLC., a miniature manufacturing company and producer of the highly successful Anima Tactics skirmish game, announced today that it has licensed the right to develop and produce the Hell Dorado miniature war-game from Asmodée Editions in France.

“We are very excited to license this amazing property from Asmodée Editions,” said Kai Nesbit, Owner and President of Cipher Studios. “We have followed this property since the launch and have been discussing the possibility with Asmodée of bringing the game to the English market well before the full license was available. The opportunity to develop and produce this game in French, English, and possibly other language markets opens the doors to continue the growth and expansion of this exciting universe. ”

“Cipher Studios will continue to collaborate with the original development team, including the writers, sculptors, and other creative talent. Consistency of the universe is very important to the growth of the game. We will take all other aspects of the development, such as game mechanics and manufacture of the figures in house,” says Kai Nesbit. “Hell Dorado is a perfect sister product to Anima Tactics as they are both small scale skirmish games and have similar product development and release styles while catering to different players. Our goal is to release the first wave of non-French product, including the rulebook, as quickly as possible while continuing to release new figures and content, on a limited basis, until the English release schedule is caught up with the French products.”

Cipher Studios has not announced a release schedule but expects to release the English rulebook and first wave of products by early next year.

About Hell Dorado

Hell Dorado is a skirmish war-game in which small war bands of around ten members clash in epic and bloody battle to conquer the most hostile territory imaginable, Hell itself.

About Cipher Studios, LLC.

Cipher Studios was formed in 2006 and launched their first product line, Anima Tactics, around Christmas of 2006. The highly anticipated 200-page full color rulebook for Anima Tactics will be available before Christmas this year. Cipher Studios also offers development and manufacturing solutions for several other miniature game companies including Hazgáard Editions metal miniatures, Darkson Designs miniatures, and the Fantasy Flight Games Descent metal figures.

To check out the French Hell Dorado web site go to www.helldorado.fr
Hell Dorado skirmish war-game acquired by Cipher Studios, LLC

Longview, WA USA September 1st, 2009 – Cipher Studios, LLC., a miniature manufacturing company and producer of the highly successful Anima Tactics skirmish game, announced today that it has licensed the right to develop and produce the Hell Dorado miniature war-game from Asmodée Editions in France.

“We are very excited to license this amazing property from Asmodée Editions,” said Kai Nesbit, Owner and President of Cipher Studios. “We have followed this property since the launch and have been discussing the possibility with Asmodée of bringing the game to the English market well before the full license was available. The opportunity to develop and produce this game in French, English, and possibly other language markets opens the doors to continue the growth and expansion of this exciting universe. ”

“Cipher Studios will continue to collaborate with the original development team, including the writers, sculptors, and other creative talent. Consistency of the universe is very important to the growth of the game. We will take all other aspects of the development, such as game mechanics and manufacture of the figures in house,” says Kai Nesbit. “Hell Dorado is a perfect sister product to Anima Tactics as they are both small scale skirmish games and have similar product development and release styles while catering to different players. Our goal is to release the first wave of non-French product, including the rulebook, as quickly as possible while continuing to release new figures and content, on a limited basis, until the English release schedule is caught up with the French products.”

Cipher Studios has not announced a release schedule but expects to release the English rulebook and first wave of products by early next year.

About Hell Dorado

Hell Dorado is a skirmish war-game in which small war bands of around ten members clash in epic and bloody battle to conquer the most hostile territory imaginable, Hell itself.

About Cipher Studios, LLC.

Cipher Studios was formed in 2006 and launched their first product line, Anima Tactics, around Christmas of 2006. The highly anticipated 200-page full color rulebook for Anima Tactics will be available before Christmas this year. Cipher Studios also offers development and manufacturing solutions for several other miniature game companies including Hazgáard Editions metal miniatures, Darkson Designs miniatures, and the Fantasy Flight Games Descent metal figures.

To check out the French Hell Dorado web site go to www.helldorado.fr
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Hyvä homma.

Suht pitkä venaus vaan ilman uutta tuonne ensi vuoden alkuun, mutta minkäs tekee.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Silveri

HD-foorumeilta:
Cipher Kai kirjoitti: We are the developer, publisher, and manufacturer of Anima Tactics.

Anima: Tactics was created by the collaboration of Cipher Studios, Edge Entertainment, and Anima Project Studios. The impetus for the miniature game was Cipher Studios and after acquiring the license to develop the game, Anima Project Studios was so excited that they submitted a game design within two weeks...before we had decided on a designer. It was a great design so we have been working with them on a strong collaborative basis where our licensor is also our primary game design and storyline developer..a very novel relationship but it works really well for us. Our site was thrown up very recently, primarily to have an avenue to announce new projects so it is still quite bare. We never felt it necessary with Anima since our various partners maintain their own sites in their territories (We produce Anima in 5 languages).

The relationship with our Anima partners is very similar to the relationship we will have with the Hell Dorado team. We'll be taking over the Miniature game from development to production but will be working closely with the original design team to continue the development of the storyline. We'll also continue working with the sculptors of Hell Dorado to maintain the continuity of the line.
Cipher Kai kirjoitti: Pricing, how product will be packaged (though expect a lot fewer boxes and more blisters), and distribution have not been decided yet.
Immeli

Viesti Kirjoittaja Immeli »

Voisi kuvitella ja toivoa että nuo figut pistettäisiin ikään kuin fiksummin pakkauksiin. Ei haittais yhtään että sais jotain nappeja alotuboksin ulkopuolelta...
Lahti pilaa tunnelman.
Silveri

Asmodée on sitten julkaissut viimeisimmän Zaebas-kronikkasetin ranskaksi. Ehkä sitä voisi miettiä käännettäväksi ja sitten miettiä soveltamista paikalliseen turnausympäristöön, kun siinä ei nyt ihmeemmin uusia maastoja tainnut tulla.
Hammerheart

Immeli kirjoitti:Voisi kuvitella ja toivoa että nuo figut pistettäisiin ikään kuin fiksummin pakkauksiin. Ei haittais yhtään että sais jotain nappeja alotuboksin ulkopuolelta...
Noitahan oli ideana (muistaakseni vissiin jotain jo sculptitukin), että joistain aloitusboksien figuista tulisi vaihtoehtosculpteja myyntiin.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Hammerheart

Kyssärei ja vastauksia Cypheriltä ja Geoffilta mitä tulevaisuudelta odottaa: http://helldorado-forum.com/index.php?topic=4410.0

Lisäksi Asmodeen Helldorado-lautapelistä troglodyytti-miniatyyri: http://www.claustrophobia-theboardgame.com/en/?p=32
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Ensimmäisestä Cipherin tuottamasta modelista on jo julkaistu konsepteja: http://cipher-studios.com/uploads/2009/ ... in-web.jpg
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Huru-ukko

Viesti Kirjoittaja Huru-ukko »

Jotenki ruma ja warhammermainen. Toivottavasti tuosta ei ihan tuollainen tule. No aikaisemmissakin on muutama ruma hahmotelma, mutta monesti myös toisinpäin, että ensimmäinen on paras ja sitten lopulliseksi valinnaksi tulee joku hemmetin akrobaatti. Jokatapauksessa tämä kyseinen ukkeli on kyllä niin mielikuvitukseton avaruusmarine, että huhhuh.
Luumumehu on soturien juomaa
Blue_Hill

Viesti Kirjoittaja Blue_Hill »

^
Itsellä kävi sama aatos mielessä kun tuon näin. Toivottavasti muuttuu enemmän nykyisten döppelien näköiseksi, liikaa piikkiä ja uloketta minun makuuni. Onneksi vasta vain luonnos.
Half-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Never Play Poker with GM
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Siisti Sigmarin pappi!

Ei kun siis...

Komppaan kahta edellistä. Vaikka olenkin uusi Hell Doradon parissa. Ei löydy kapteenilta edes Zweihänderiä, joku hemmetin vasara...
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Huru-ukko

Niin kun pelin kaikki muut haarniskat edes jotenkin hakevat mallia historiasta, niin yhtäkkiä siellä seassa on tuollainen itekeksitty höpö.
Silveri

Joo ei muakaan vakuuttanut, mutta toisaalta tosta voi syyttää suoraan ranskalaisia, kun tuon olivat jo suunnitelleet aiemmin.
Hammerheart

Janson kirjoitti:Ei löydy kapteenilta edes Zweihänderiä, joku hemmetin vasara...
Miksi sillä pitäisi kahdenkäden miekka olla?
Janson

Viesti Kirjoittaja Janson »

Hammerheart kirjoitti: Miksi sillä pitäisi kahdenkäden miekka olla?
Niin no, kun muillakin tuplapalkatuilla on. Oishan se silleen fiksua et kapteeni näyttäis esimerkkiä.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Relic

Viesti Kirjoittaja Relic »

Toihan on selkeesti 40k inkvisiittori.. :P

toiv. tuo ei päädy tuotantolinjaan vaan vanha tyyli jatkuisi
Huru-ukko

Muuten kyllä eurooppalaiset kaipasivatkin jotain uutta figuuria. Tässä ukossa vain anatomia heittää pahasti kun kädet alkaa korvista. Ukon nyrkki on omaa päätä isompi. Ase on liian iso ihmisen käytettäväksi. Eikö nuista haaroväliliinoista saatu jo warhammerissa kylliksi? Rintapanssari näyttää luonnottomalta.

Kritiikillä en tarkoittanut mitenkään jenkkejä syytellä. Aika moni ranskalaistenkin omista figuureista saa minut vaikeroimaan tyylittömyyden aiheuttamasta tuskasta. Helldoradossa on aivan uskomattoman upeita figuureita, mutta siellä seassa aina välillä aivan hirveitä tekeleitä.

Laitan esimerkkiä:

Mikä oopperalaulaja tämä kuvittelee olevansa? Lavalla esiintyy puukot oikein korkealla, että takariviinkin näkee, kuinka nyt on näytelmän murhaamiskohtaus menossa.
http://helldorado.fr/factions/les-merce ... /index.php

Eikö yhtään enempää voi enää varvastella? On tainnut ääriasento löytyä. Niin tasapainoton figuuri, että itsekin kohta tipahtaa turvalleen pelkästä katsomisesta.

Meikäläinenpä pitelee tässä kaiteesta kiinni, kun kurkottelee tuolta ojasta alhaalta jotain kampetta.
Tuo keihäsmalli on tarkoitettu ratsuväen torjuntaan, eikä miksikään trapetsitaiteilijan temppukepiksi.
http://helldorado.fr/factions/les-sarra ... /index.php

Huppistakeikkaa ja taas mennään turvalleen.

Eiköhän tuosta jo pääse jyvälle. On siellä enempikin tuollaisia. Millon on puukot käsissä väärinpäin ja millon asento muuten vain levoton, mutta vastapainoksi muutamia upeimpia figuureita, mitä on olemassa, ettei jää paha mieli.

Tämä kaveri nokkii silmät päästä.
http://helldorado.fr/factions/les-egare ... /index.php

Tässä on vain niin upea ja omaperäinen kaksikko.

Tämä oli minulle pakko-ostos :)
http://helldorado.fr/factions/les-demon ... /index.php

Aivan upea kylmähermoinen figuuri valmiina iskemään viholliselta kupolin lyttyyn.

editoin vähän.
Morze

Viesti Kirjoittaja Morze »

Niin no, makuasioista ei sovi kiistellä. Tämän todistaa jo se, että huru-ukon esittämät figuurit eivät kuulu omiin inhokkeihini tai erikoisiin suosikkeihin. Mutta itseäni on Hell Doradon figuurivalikoimassa kiehtonut juuri löyhästi historia-aiheiset figuurit. Tuo ei näytä juuri miltään muulta kuin 40k terminaattorilta tai PP:n ritarilta valtavine olkasuojuksineen. Toivottavasti tuo ei tuollaisenaan tule, perinteisimmän näköinen levypanssari näyttäisi yksinkertaisesti paremmalta. Pitäisikö tässä lähettää jokin adressi tai nootti ranskaan aiheesta? Onneksi tuota ei ole pakko ostaa jos se tuollaisen gerehirvityksenä ilmestyy.
Pariah

Viesti Kirjoittaja Pariah »

Morze kirjoitti:Niin no, makuasioista ei sovi kiistellä. Tämän todistaa jo se, että huru-ukon esittämät figuurit eivät kuulu omiin inhokkeihini tai erikoisiin suosikkeihin. Mutta itseäni on Hell Doradon figuurivalikoimassa kiehtonut juuri löyhästi historia-aiheiset figuurit. Tuo ei näytä juuri miltään muulta kuin 40k terminaattorilta tai PP:n ritarilta valtavine olkasuojuksineen. Toivottavasti tuo ei tuollaisenaan tule, perinteisimmän näköinen levypanssari näyttäisi yksinkertaisesti paremmalta. Pitäisikö tässä lähettää jokin adressi tai nootti ranskaan aiheesta? Onneksi tuota ei ole pakko ostaa jos se tuollaisen gerehirvityksenä ilmestyy.
Ei välttämättä Ranskaan kun Cipher on jenkkifirma :P
Give a warjack coal and you warm him for a day. Give a warjack an axe, and you warm him for his whole life... with coal ripped from the cold dead boilers of his enemies.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”