Carnevale

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
Hammerheart

Re: Carnevale

Viesti Kirjoittaja Hammerheart » Ti 25.08.2015 12:37

13.9. pitäisi (saattaisi) onnistua minullekin. Pitää vielä varmistaa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.

NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi » Su 30.08.2015 11:58

Hammerheart kirjoitti:13.9. pitäisi (saattaisi) onnistua minullekin. Pitää vielä varmistaa.
Mä saan ton 13.9 kalenteriin ja Happee sopii. Oisko toi nyt sitten Silver sellanen mitä kannatas ruveta puskee? Tällä kertaa lupaan saada omat kauppiaat, parturit, pikkurikolliset ja lihamestarit pöydälle.

Tuleeko sulta se Venetsia? Jos tulee niin sit ainakin oon tulossa! Onko muuten tullut paljonkin lisää siihen?

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri » Su 30.08.2015 21:13

Multa tulee Venetsiaa nyt ainakin parin pöydän edestä, varauksella saattaisi mennä kolmeenkin, jos ollaan säästeleväisempiä. Varasin omaan kalenteriini tuon 13.9., jos Fiend_ järkkää tuolloin tilat.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!

Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart » La 05.09.2015 18:19

No niin, sitten kellonaikoja ja pistemääriä ja sen sellaista? En mä noita Strigoita tuonne saa, mutta koetan kuitenkin Patriiseille tehdä vähän uusia vahvistuksia sitten edes.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri » Su 06.09.2015 00:52

Hapen aikatauluista en osaa hirveästi sanoa, mihin aikahaarukkaan käytännössä tuonne olisi mahdollisuus tapahtuma sijoittaa?

Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ » Su 06.09.2015 12:18

Silveri kirjoitti:Hapen aikatauluista en osaa hirveästi sanoa, mihin aikahaarukkaan käytännössä tuonne olisi mahdollisuus tapahtuma sijoittaa?
12-22 muistaakseni.

Ja tuoko joku mulle jonkun lössin ja olisiko hyvä lukea jostain jotain etukäteen? :D
Something something Dangerzone!

Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart » Ma 07.09.2015 13:36

Fiend_ kirjoitti:
Silveri kirjoitti:Hapen aikatauluista en osaa hirveästi sanoa, mihin aikahaarukkaan käytännössä tuonne olisi mahdollisuus tapahtuma sijoittaa?
12-22 muistaakseni.
Eli tulen paikalle klo 12? Availet ovia jne?
Ja tuoko joku mulle jonkun lössin ja olisiko hyvä lukea jostain jotain etukäteen? :D
Täällä viimeisimmät beta-säännöt, jotka eivät tainneet muuttua mitenkään kirjaan perussääntöjen osalta (jotain spellejä, esineitä ja profiileja muuttui viimeisestä betasta).

http://vesper-on.com/images/stories/Doc ... es_ENG.zip

Mutta otan sääntiksen huomenna mukaan Poroon - voit pikapikaa vilkuilla läpi. Peli on tosi helppo oppia, kun on kokemusta muista skirmish-peleistä.

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri » Ma 07.09.2015 15:52

Fiend_ kirjoitti:12-22 muistaakseni.

No aloitetaan sitten, kun saadaan pöydät kasaan. Jos HH ottaa Patriisit, NP Killan ja mä Vatikaanin, olisi varmaan Rashaarit semmoinen aika helposti lähestyttävä porukka.

Otetaanko 250 vai 200 pinnaa? 250 saa mielekkäämmän pelin noin periaatteessa, mutta 200 pelaa nopeammin ja saataisiin useampi peli vedettyä kerralla.

Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart » Ma 07.09.2015 16:58

Silveri kirjoitti:Otetaanko 250 vai 200 pinnaa? 250 saa mielekkäämmän pelin noin periaatteessa, mutta 200 pelaa nopeammin ja saataisiin useampi peli vedettyä kerralla.
200 ekaan, 250 loppuihin?

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri » Ti 08.09.2015 15:18

No kamppiksessa on 5 peliä, en usko että saadaan välttämättä kaikkia puristettua muutenkaan tohon... Ehkä, jos pelataan nyt 3 peliä ja loput 2 myöhemmin ja silloin joukoille annetaan +50 pinnaa ostelua varten. Pelataan kuitenkin kamppissäännöillä...

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri » La 12.09.2015 19:43

Eli kun kuitenkin kyhäätte vasta nyt listojanne, niin tehkää 200 pinnaan.. kentistä tulee 30" x 30".

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri » Su 13.09.2015 21:12

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 247&type=1

Käykääpäs painamassa sitä "Tykkää" -namiskuukkelia. Jos saadaan riittävästi tykkäyksiä, voidaan hyvässä lykyssä voittaa 100 € edestä lisää Carnevale -sälää!

Fiend_

Viesti Kirjoittaja Fiend_ » Su 13.09.2015 21:38

Kiitoksia peleistä kaikille osallistuneille ja erityisesti Silverille suurkiitos! :) Upeat maastot ja mukavat pelit, mikäs sen parempaa! :)
Something something Dangerzone!

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri » Ma 21.09.2015 19:56

https://www.facebook.com/Vesperongames/ ... 0823533994

Tää on näköjään sitten se "virallinen" like-me -postaus. Käykääpäs vielä kerran rähmimässä sitä asianmukaista kuvaa.

Milloin muuten jatketaan kamppista?

Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot » Ti 19.01.2016 21:02

Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri » Ti 19.01.2016 22:23

Kappas. On ne kyllä hianoja. Pitäisi varmaan taas kohta alkaa pohtia jonkinlaista kamppista...

tnjrp
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tnjrp » La 09.04.2016 09:24

Ikävä uutinen:
http://www.tabletopgamingnews.com/wp-co ... ELLOUT.pdf

Kauppa ei käynyt näemä tarpeeksi. Ehkä KS-projektit, jotka kai menivät ihan OK noin pätäkän tulon puolesta, saturoivat peliensä markkinat? Carnevale ja Home Raiders ovat kuitenkin myynnissä, joten tuurilla joku ainakin tämän ketjun aiheen ostaa pois kuljeksimasta. Myönnän, ettei tuo jälkimmäinen koskaan kiinnostanut edes teoriassa.
HeRoS: tauolla ainakin toistaiseksi

Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot » Su 10.04.2016 21:47

Nyt pitäisi kai rynnistää julistamaan että minähän sanoin ja sitä rataa. No, moni varmaan ehti huomata, että firma ja peli(t) etenivät ajoittain aika pienellä höyryllä. On vaikea arvioida, mitä kaikkea siellä oikeasti puuhattiin vuosien varrella. Firman pyörittäminen nimittäin sisältää aika paljon muutakin kuin vain lopputuotteiden julkistamisen sarjassa torvet soiden. Silti oli vähän huono merkki, että väliin mahtui puolen vuoden jaksoja, jolloin onnistuin lähes unohtamaan koko pelin olemassaolon. Sillä lailla ei luoda mittavaa seuraajakuntaa, joka ostaisi kymmenen euron figuja pää märkänä.

Carnevalea tietysti vaivasivat myös a) pelin maastovaatimukset, b) genre ja miljöö, jotka eivät ole mitään nuorison luontaisia suosikkeja ja c) sääntöpaketti. Jotkut pelit ovat ihan kohtalaisen hyvässä balanssissa, jos niitä ei varta vasten ryhdy rikkomaan. Carnevalea taas piti etenkin ykkösedikan aikaan pikemminkin pidellä varta vasten hellästi koossa, ettei se hajoaisi itsestään. Ei sitä oikein turnauskansalle uskaltanut tarjota. Näiden tekijöiden summana kohderyhmä jäi aika pieneksi. Wyrd taisi vallata ne markkinat kertaluokkaa tehokkaammin.
tnjrp kirjoitti:Carnevale ja Home Raiders ovat kuitenkin myynnissä, joten tuurilla joku ainakin tämän ketjun aiheen ostaa pois kuljeksimasta. Myönnän, ettei tuo jälkimmäinen koskaan kiinnostanut edes teoriassa.
Juuei. HR meni täysin ohisektoriin ja lähinnä aiheutti turhautumista, vähän samaan tapaan kuin Spartan Games aikoinaan kun se julkaisi nopeaan tahtiin kaksi täysin uutta peliä ja laiminlöi siinä sivussa alkuperäisen Uncharted Seasin harrastajineen täysin. Tällainen yllärikäännös voi olla bisneksen kannalta oikeutettu, jos sillä saadaan aikaan paremmin myyvä tuote, mutta taatusti se aiheuttaa myös närää. Vielä huonompi juttu, jos uusi ei edes ole parempi.

Voin silti pelata Carnevalea vielä joskus, jos joku jaksaa kantaa maastot. Figutkaan eivät ikinä mene tyystin hukkaan. Kyllähän Carnevaleakin pelattiin ihan sujuvasti 1650-figuilla...
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri » Ma 11.04.2016 15:03

No, ei sitten ensi Ropeconissa tarvitse demottaa Carnevalea tai Home Raidersia... pitääkin sitten pohtia tuota Pike&Shotten demottamista enemmän...

Sir T0inen

Viesti Kirjoittaja Sir T0inen » Su 01.05.2016 08:12

Silveri kirjoitti:No, ei sitten ensi Ropeconissa tarvitse demottaa Carnevalea tai Home Raidersia... pitääkin sitten pohtia tuota Pike&Shotten demottamista enemmän...
Nähtävästi pelastaja näille peleille löytyi. Saas nähdä, mitä Troll Traider tekee näille peleille: http://www.beastsofwar.com/ttcombat/car ... ers-saved/

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”