Infinity: kasa kyssäreitä

Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Emperorman1
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 08.10.2013 20:49

Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Emperorman1 » Ma 22.09.2014 18:04

Eli, en ollut ihan varma mihin tämä pitää laittaa joten laitan tämän sitten tänne...

Eli onko noista armeijoista jotain armeijanvalintaopasta tai vastaavaa, josta näkisi jotakin armeijan fluffista ja saisi yleiskuvan siitä millainen pelitapa sopii millekin armeijalle?

Ja onko olemassa jotain kodeksien kaltaisia juttuja noista armeijoista, josta näkisi pisteet, statit ja wargearin? Ja jos ei ole, niin mistä pisteet löytää?

Ja minkä kokoisella armeijalla pääsee hyvin alkuun ja mitä rekvisiittaa tarvitsee aloittamiseen?
Kuten siinä ruinissa luki: "Got skilzz, got style!"

Armeijoina SW ja AM elikkä IG

Avatar
jamovoima
Valvoja
Viestit: 7575
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:37
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja jamovoima » Ma 22.09.2014 19:28

Täältä: viewtopic.php?f=16&t=73502 löytyy 70 sivua keskustelua aiheesta.

Täältä: http://www.infinitythegame.com/infinity/en

Puolestaan löytyy pelin viralliset sivut. Sisältävät mm. Ladattavan sääntökirjan ja wevbiselaimessa toimivan armybuilderin. Virallisella keskustelualueella (kohdasta community) löytyy eri fakioiden alta mainiot strategiaoppaat jokaiselle eri porukalle.

Ja täältä löytyy fluffia:

http://www.data-sphere.net/category/tactics/

Emperorman1
Viestit: 186
Liittynyt: Ti 08.10.2013 20:49

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Emperorman1 » Ma 22.09.2014 21:13

Kiitoksia paljon!
Kuten siinä ruinissa luki: "Got skilzz, got style!"

Armeijoina SW ja AM elikkä IG

Avatar
Hammerheart
Viestit: 3164
Liittynyt: La 01.02.2003 17:52
Paikkakunta: Espoo

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Hammerheart » Ma 22.09.2014 21:54

Yleisesti voisi kuitenkin sanoa, että kannattaa valita faktio ulkonäön perusteella. Kaikki faktiot kun enempi-vähempi kelpaavat kaikille pelityyleille. Painotukset eroavat ja etenkin Sectoriaalien, eli ali-faktioiden kohdalla erikoistumista on enemmän, mutta aloittelijalle suosittelisin ehdottomasti estetiikkaan perustuvaa päätöksentekoa.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.

Avatar
jamovoima
Valvoja
Viestit: 7575
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:37
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja jamovoima » Ma 22.09.2014 22:06

Melkein kaikilta löytyy myös kaikki perusjutut jossain muodossa, joten senkään puoleen kannattaa valita fiiliksen mukaan. Kokemuksen karttuessa alkaa läytyä sitten niitä juttuja joista innostua. Combined army, panoceania, nomadit ja yu jing lienee siinä mielessä turvallisempia, että niistä löytyy melkein kaikki mitä keksii haluta jossain muodossa. Haqqislam ja ariadna (omat faktioni) on vähän rajoitetumpia lelurintamalla.

Avatar
Dr. Icchan
Viestit: 3290
Liittynyt: Ti 28.07.2009 21:51
Paikkakunta: PK-seutu
Viesti:

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan » Ti 23.09.2014 08:55

Tällä hetkellä en uskaltaisi suositella mitään factionia stattien, kykyjen tai lelujen puolesta, koska ei tiedä mitä kaikkea muutoksia kolmas sääntöpainos tuo mukanaan. Esim. suuret muutokset lähitaisteluun saattaakin tehdä ennen heikkona pidetystä JSA:sta kenttien kuninkaan jne.

Eli komppaisin tässä nyt Hammerheartia, ulkonäön perusteella tehty valinta on ehkä kuitenkin se paras. Ne on kuitenkin ne figut joihin parhaiten samaistut ja sitä kautta opit myös tykkäämään siitä factionista ja sen pelityylistä. Näin kävi minullekin, ostin Bakunin starterin ulkonäön perusteella tietämättä mitään factioneiden voimasuhteista enkä ole katunut päivääkään.

Virallinen army builder löytyy osoitteesta: http://infinitythegame.com/army/
Mutta jos ei vielä ole pelannut peliä tai tunne factioneita, siitä ei paljoa irtoa.
Armeijalistat PDF muodossa löytyy sitten täältä: http://www.infinitythegame.com/infinity/en/downloads/ ja siitä aukase Army lists -> English.
Siinä on järjestyksessä ensimmäisenä perussääntökirjan yksiköt, Paradison yksiköt (toinen laajennus), Human Spheren yksiköt (ensimmäinen laajennus) ja päivittyneet tai uudet profiilit (New Profiles) jotka ovat ilmestyneet noiden kirjojen jälkeen eikä siis löydy niistä.
Niissä kirjoissa on kyllä käytännössä samat tiedot kuin army builderissä.

Sääntökirjat löytyy ladattavana PDF tiedostoina samasta paikasta, mutta wikissä on mielestäni ne säännöt paremmin haettavissa ja luettavissa. Plus army builderistä useimmissa kohdissa toimii linkki suoraan wikiin, kun klikkaa asetta, skilliä tai equipmentia jolloin saat selityksen mitä se tekee. Sitä kautta oppii tuntemaan ainakin oman armeijansa. http://infinitythegame.wikispot.org/Home

Starter pakkaukset ovat mielestäni ihan hyvä lähtökohta jolla pääsee alkuun, niissä on useimmille faktioille ihan kelvollisia yksiköitä, vaikka suoraan sellaisena kaikki niistä ei ole "laillisia" listoja. Pienin armeijakoko pisteissä jolla voi vielä pelata on 150 pistettä. Siitä voi sitten pikkuhiljaa kasvattaa 200, 250 ja 300 pisteeseen. 400 ilmeisesti myöskin olis virallinen armeijakoko, mutta meidän pienissä piireissä ei sitä vielä ole kokeiltu.

Operation Icestorm olisi myös hyvä pakkaus aloitukselle, se vain harmillisesti on tällä hetkellä loppuunmyyty.

Pelaamiseen tarvitset sentti tai tuumamitan, D20 noppia pari kappaletta ja pelin download alueelta markerien alta [en]markers.pdf:n tulostettuna. Laittaisin linkin suoraan, mutta foorumisofta ei tykkää hakasulkeista linkeissä. Aloitellessa maastoksi kelpaa pienet pahvipurkit, jugurttipurkit, Aku Ankka taskarit jne., mutta netistä löytää myös papercraft maastoja ja kontteja jos haluaa vähän paremman näköistä, mutta silti helposti kasattavaa.
http://www.toposolitario.com/workshop/i ... enery.html

Avatar
jamovoima
Valvoja
Viestit: 7575
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:37
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja jamovoima » Ti 23.09.2014 14:10

Minusta aloittelijalle tuo infinityn kotisivujen figukauppa on informatiivisempi kuin mitkään armeijalistat. Sieltä saa figut auki factioneittain ja eri ukkoja klikatessa tulee hienoja lähikuvia ja sama fluffiteksti kuin mitä sääntökirjoistakin löytyy.

Leluilla tarkoitin lähinnä näitä perusjuttuja, laskuvarjojoukkoja, tageja, lähitaistelijoita, msv-miehiä, hakkereita, camo- ja to camojoukkoja, savunheittäjiä, miinoittajia yms. Ne nyt tuskin tulee kauheasti muuttumaan edikanvaihdoksessa, ja mielestäni ainakin ne on pohjimmiltaan se juttu, joka tekee tästä pelistä mielenkiintoisen. Ja ne löytyy pienin variaatioin melkein kaikista faktioista. Ariadna ja tohaa lienee tässä suhteessa kaikkein eniten normaalista poikkeavia?

Avatar
Dr. Icchan
Viestit: 3290
Liittynyt: Ti 28.07.2009 21:51
Paikkakunta: PK-seutu
Viesti:

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan » Ti 23.09.2014 14:38

Mun mielestä kaikki armeijat on jotenkin normaalista poikkeavia ;)

PanOceania - Ei halpoja savuja tai warbandeja, ei myöskään juurikaan irregular tai CH: Camouflage ukkoja. Parhaimmat ampujat, rivimiehestä lähtien.
YuJing - kova painotus lähitaistelijoihin ja remotehin jotka onkin heavy infantryä.
Haqqislam - Cubettomia uskonnollisia lääkäreitä
Nomads - jack-of-all-trades, pari törkeän hyvää spesialistia
Ariadna - camo horde
Aleph - Ihmiskunnan eliittien eliittiä. NWI:tä ja ODD:tä pursuaa ovista ja ikkunoista.
Combined Army - Kalleimmat ja tehokkaimmat yksiköt, parit uniikit skillit (striga, shasvastii)
Tohaa - Fireteam triadit, tekee mix-n-match fireteamien tekemisestä helpompaa kuin Steel Phalanxilla. Pelin kustannustehokkaimpia aseita (viral combi) löytyy paljon.

Avatar
jamovoima
Valvoja
Viestit: 7575
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:37
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja jamovoima » Ti 23.09.2014 14:54

Noin ehkä ylipäätään, mutta lähes kaikkiin faktiohin saa kyllä heavy infatrya, camoa, to camoa, msv:tä, laskuvarjojoukkoja, miinoja, savua yms. jos vaan haluaa. Erot tulee siinä, että jossain faktioissa se on kustannustehokkaampaa. Se ei kuitenkaan muodostu kovin ratkaisevaksi tekijäksi kuin vasta enemmällä kokemuksella. Harvoin olen esim. kohdannut oikeasti lähitaisteluun satsaavaa Yu jing armeijaa, vaikka niitä vastaan useimmiten olen pelannut ja niiden listasta löytyy paljon lähismiehiä.

Haqqislamin paras valtti muuten lienee hyvät LI/warband joukot lääkäreiden ja religiousin sijaan. Teema on ehkä jälkimmäistä, mutta pelillisesti merkittävintä lienee se, että listasta löytyy esim. odalisquet, naffatunit, kumit ja kaplanit jotka kaikki on erittäin kustannustehokkaita.

Avatar
Morze
Viestit: 3143
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Morze » Ti 23.09.2014 15:20

Voisi tosiaan sanoa, että faktioille löytyy ns. teema/vahvuus, mutta missä määrin tämän antaa vaikeuttaa riippuu pelaajasta. Sektorialeille tämä on ääritapauksissa lähempänä totuutta, mutta niissäkin on yleensä aika paljon liikkumavaraa. Esim. Yu Jingin lähispotentiaali on enemmän mauste kuin vahvuus ja mielestäni "camo horde" on erittäin tylsä ja rajoittava lähestymistapa niinkin monipuoliseen faktioon kuin Ariadna.

Avatar
jamovoima
Valvoja
Viestit: 7575
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:37
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja jamovoima » Ti 23.09.2014 15:43

Juuri tätä koitin itsekin hakea hiukan aitan takaa kiertäen :)

Darhtsion
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 26.08.2013 17:50

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Darhtsion » Ti 23.09.2014 22:30

No nyt kun tähän on tämmöinen kysymys lanka tehty, niin kysyisin teiltä kokeneemmilta pelaajilta mitä kannattaisi hankkia jos haluaisi aloittaa yun jingin? Siis starter packin lisäksi. Kiitos jo etukäteen vastauksista.

Avatar
Dr. Icchan
Viestit: 3290
Liittynyt: Ti 28.07.2009 21:51
Paikkakunta: PK-seutu
Viesti:

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan » Ti 23.09.2014 23:31

Kaikki. Mutta noin ens alkuun ota semmosia mistä tykkäät.

Avatar
jamovoima
Valvoja
Viestit: 7575
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:37
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja jamovoima » Ke 24.09.2014 10:13

Oikeastaan ainut suurempi suositus on se, että jos joku sektoriaalilista (Yu jingillä japanialaiset ja imperial service) kiinnostaa erityisesti, niin figuhankintoja kannattanee miettiä sen kannalta. Alkuun kyllä suosittelen jokatapauksessa ihan perusfaktiota. Samalla saat ikäänkuin kaksi eri armeijaa. Itse olen noudattanut ostoksissani puhtaasti figujen ulkonäön mukaisesti ostamista välittämättä kauheasti pelillisistä elementeistä. Toki joitain olen hankkinut myöhemmin myös kiinnostavien peliteknisten ominaisuuksien vuoksi. Tässä pelissä on kuitenkin se hienous, että suoraan mitään täysin hyödyttömiä yksiköitä ei ole ja armeijalistoja katsomalla ei useimmiten voi päätellä voittajaa etukäteen, kuten eräissä toisissa hyvin suosituissa peleissä...

Avatar
Morze
Viestit: 3143
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Morze » Ke 24.09.2014 13:29

Jos ei halua aloittaa ihan totaaliyössä ja sitten jälkikäteen kasata listoja isosta kasasta puolimaalattuja nappeja, kannattaa ensin leikkiä listantekosoftilla ja vaikka kokeilee, miten jostain startterista saisi olemassa olevilla paketeilla täydennettyä kokonaisen listan.

Avatar
jamovoima
Valvoja
Viestit: 7575
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:37
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja jamovoima » Ke 24.09.2014 13:59

Ja alkuun kannattanee pelata 200 pisteen listoilla. Infinity voi olla alkuun hiukan haastava opeteltava. Nimim. "opettelin pelin itse sääntökirjasta."

Darhtsion
Viestit: 4
Liittynyt: Ma 26.08.2013 17:50

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Darhtsion » Ke 24.09.2014 14:26

Hei kiitos paljon vastauksista. Pitääpä ruveta miettimään sitten sitä listaa.

Avatar
Dr. Icchan
Viestit: 3290
Liittynyt: Ti 28.07.2009 21:51
Paikkakunta: PK-seutu
Viesti:

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan » Ke 24.09.2014 15:35

Täss ois yks ehdotus, oli tylsä hetki töissä:
Kuva YU JING
──────────────────────────────────────────────────

GROUP 1 KuvaKuvaKuva8 Kuva1 Kuva1

KuvaCELESTIAL GUARD Hacker (Hacking Device) Combi Rifle / Pistol, Knife. (0.5 | 25)
KuvaDOMARU Chain Rifle, E/M Grenades / Pistol, EXP CCW. (29)
KuvaZHANSHI Combi Rifle / Pistol, Knife. (11)
KuvaZHANSHI Combi Rifle / Pistol, Knife. (11)
KuvaZHANSHI Lieutenant Combi Rifle / Pistol, Knife. (1 | 11)
KuvaZÚYŎNG (Automedikit) HMG / 2 Pistols, Knife. (2 | 42)
KuvaMECA-Engineer Combi Rifle, D-Charges / Pistol, Knife. (15)
KuvaSHÀNG JÍ Paramedic (Medikit) Combi Rifle + Light Flamethrower / Pistol, Shock CCW. (46)
KuvaYÁOZĂO Electric Pulse. (3)
KuvaSHAOLIN Chain Rifle, Smoke Grenades / Pistol, Shock CCW. (5)

3.5 SWC | 198 Points

Open with Army 4

Siinä on se starterin CG merkattu hakkeriksi, mutta se tuskin haittaa ketään. Onhan se kuitenkin uniikki skulpti.
Huonoa tossa mun listassa on se, että sitä varten täytyy ostaa kaksi boksia jotka vähän nostaa hintaa, hyvänä puolena suurinta osaa niistä boksin figuista voi käyttää myöhemmissäkin listoissa.
Kiinalaiset on sen verran heavy infantry vetoista, että täytyhän sinne yks kelvollinen hakkeri saada tungettua, bonuksena vielä käyttää jo starterista löytyvää figua. Insinöörikin on siellä pelastelemassa E/M ja Adhesive osumilta. Ilman support bottia niillä ei kyllä tee mitään. Onneksi se support botti tulee sen insinöörin kanssa samassa boksissa. Shang Ji varmasti toimii tehokkaana objective grabberina, 4-4 liikkeellä se ei ole mikään hidas HI ja sen panssari ja ekstra woundi auttaa pääsemään perille. Shaolin munkki on siellä sitten heittämässä savua objektiivin päälle jos siellä on liikaa silmäpareja katsomassa. Zhanshit ovat vain antamassa ordereita ja piilottamassa obvious luutnanttia.
Zuyong vain siksi kun se on ihan törkeen hyvän näkönen figu ja niistä on tulossa vain parempia kolmosedikassa.
Area controllia tulee Domarun ja munkin chain rifleistä sekä shang jin flekusta.

Suurimpina heikkouksina tossa listassa näkisin MSV2 tai SSL2 puutteen, on kohtuullisen altis camo hyökkäyksille. Toisaalta 2W HI ukkoja on nykysäännöillä tosi nihkeä saada tiputettua ihan perus combi rifle/boarding shotgun camo ukolla. Liima ja hakkerointi on niiden suurin uhka ja sitä varten siellä on se engineer ja hacker.

Avatar
jamovoima
Valvoja
Viestit: 7575
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:37
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja jamovoima » Ke 24.09.2014 16:11

En kyllä ihan noin pitkälle välttämättä vielä peliä opetellessa menisi. Itse en esim. vielä useamman kymmenen pelin jälkeen vieläkään ymmärrä miten nuo hakkerit toimii... :)

Oma systeemi oli tehdä lista figuista jotka satuin hankkimaan ja opetella näiden käyttämät erikoissäännöt välittämättä juurikaan muista erikoissäännöistä. Itse tosin alusta lähtien kasasin kahta faktiota, koska opetin samalla oppimani asiat myös pelikavereille joita houkuttelin pelin pariin. Käytännössä porukat oli vielä enimmäkseen yhden faktion porukoita ja toinen oli sekalainen mercenary porukka. Tällöin pystyi aika hyvin kontrolloimaan pelissä esiintyviä erikoissääntöjä. Ne on kuitenkin se haastavin osa (äärimmäisen hankalasti kirjoitetun sääntökirjan ohella) pelin opettelua, koska niitä on niin paljon. Loss of lieutenant ja retreat sääntöjä ei myöskään alussa noudatettu, koska ne tekee peleistä usein aika julmia ja on opettavaisempaa pelata pelit "loppuun".

Avatar
NorjanPaavi
Viestit: 1595
Liittynyt: To 21.12.2006 22:08
Paikkakunta: Kirkkonummi

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi » Ke 24.09.2014 18:06

Komppaan Jamoa sen verran että kannattaa lähtee ihan perus jannuilla ja mahdollisimman pienellä pelillä liikkeelle. Sitten pikku hiljaa lisätä Camoja, Visoreja, template, AD ja yms. erikois juttuja mukaan. Itse huomasin että tuli hypättyä liian aikaisin isoihin peleihin. Ongelmaksi on ilmennyt normaalien ja muiden jannujen käyttö. Välillä keskittyy liikaa erikois tyyppeihin, vaikka normaali sotilailla olisi myös hyvä paikka päästä rankaisemaan vastustajaa. Ei tahdo ihan hahmottaa koko armeijaa ja pelaa liikaa yksittäisiä sotilaita. Menee helposti sooloiluksi. Pienissä peleissä oppii hyödyntämään armeijaansa kokonaisuutena paremmin, kun ei ole erikoisjoukkoja joilla sooloilla niin selvästi.

Itse Yu Jung pelaajana voisin mainita ainakin että SHang JI ja Celestial Guard (hackerin) olen aina löytynyt käyttöä. Myös perus Zhanshille löytyy käyttöä. Ainoa joka on itsellini tuottanut vaikeuksia Starter Boxista on ollut Domaru. Domarun epävakaisuus tekee sitä hankalan opettelu vaiheesa. Shaolinilla sama ongelma, mutta en siis koe asia mitenkään mahdottomaksi vaan selvästi haasteeksi ja hyväksi sellaiseksi. Muita plistereitä joita hankin alkuun olivat: Guilang (tästä saa kohtuu halvan camo specialistin.) Daofei (HMG:llä on oikein mukava yllätys.), sekä Hoc Tao (jota tosin en ole vielä kertaakaan pelannut ;( paperilla ihan tolkuton mörssäri?).

Oma fiilikseni Yu Jing on seuraava: liikaa HI (eli ihan liikaa hienoja hienoja modelleja ja niitä ei saa mahtumaan millään samaan listaan :), kohtuu hyvä arsenaali SK unitteja Ninja, guilang, Obinawa (löytyy kaikkiin tehtäviin joku erikois heebo) WB ja MI hieman vajaavaiset. MI modeleja kaipaisi lisää. Nyt tuntuu että pyörät, tiger soldierit on hieman yksin. No onneksi tuli Raidenit. Limited camolla kohtuu kiusa. Toki Tigerit taitaa olla tosi kovia. Niiltä löytyy kivasti potenttialia. Omaksi harmiksi myös LI näyttää hieman hankalalta YJ osalta. Joko on tosi halpoja perus mosuja tai kalliimpia erikois miehiä. Tältä välitä on tarjontaa hieman vähemmän. Olen jotenkin kallistunut siihen että YJ on paljon potenttialia, mutta miksi kaikki maksaa pisteissä niin paljon? :P

Sitten ehkä omasta mielestäni YJ kärsii hieman CC (close Combat) painolastista. Jokaisella kaverilla perus jannusta erikoismiehiin on normaalia parempi CC (joka siis huomiotu ilmeisesti myös pisteissäkin) . Toisaalta taas sillä tekee paria poikkeusta lukuun ottamatta harvoin mitään. Itse olen huomannut että CC on tosi vaikea päästä, vaikka muutamia apuja löytyisikin.CC lisäksi myös TAG osio näyttää hieman masentavalta. Toivotaan että 3ed tuo jotain helpotusta CC tuskaani?

Sectorialeista ei ole kokemusta. Japanialaiset näyttää haastavilta ja Imperial taas näyttää hyvinkin potenttialisilta. Koska mahtaa posti tuoda Su-Jiani. Näyttää oikein komealta fyysisesti ja säännöiltään. Miten olisi seuraava lista:
Kuva YU JING
──────────────────────────────────────────────────

GROUP 1 KuvaKuvaKuva8 Kuva0 Kuva0

KuvaSÙ-JIÀN Spitfire, Light Flamethrower, Panzerfaust / Pistol, CCW. (2 | 56)
KuvaZÚYŎNG Combi Rifle / 2 Pistols, Knife. (27)
KuvaZHANSHI Combi Rifle / Pistol, Knife. (11)
KuvaZHANSHI Combi Rifle / Pistol, Knife. (11)
KuvaZHANSHI Lieutenant Combi Rifle / Pistol, Knife. (1 | 11)
KuvaGŬILÁNG Hacker (Hacking Device) Combi Rifle, Antipersonnel Mines / Pistol, Knife. (0.5 | 37)
KuvaMECA-Engineer Combi Rifle, D-Charges / Pistol, Knife. (15)
KuvaYÁOZĂO Electric Pulse. (3)
KuvaLÙ DUĀN Mk12, Heavy Flamethrower / Electric Pulse. (25)

3.5 SWC | 196 Points

Open with Army 4

Ei käytä niin hyvin Starter boxia hyväksi ja on tosi paljon kalliimpi hankkia, mutta antaa idea mitä kaikkea saa. En siis toki omaa kokemusta listasta, mutta ainakin itse haluasin YJ pelaajan kokeilla.

PS. Oli junassa aikaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “CB: Säännöt”