Infinity: kasa kyssäreitä

Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Avatar
Dr. Icchan
Viestit: 3104
Liittynyt: Ti 28.07.2009 21:51
Paikkakunta: PK-seutu
Viesti:

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan » Ma 15.12.2014 14:34

Eli jatkossa 40mm alustalle laitetun ukon voi siis laittaa näytille sinne pelipöydän vierelle ja sitten 25mm markerin osottaamaan ukon paikka johon on tussilla kirjotettu maalarinteippiin ukon nimi :D

Avatar
M0ca
Viestit: 699
Liittynyt: Ke 11.05.2011 13:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja M0ca » Ma 15.12.2014 14:45

Dr. Icchan kirjoitti:Eli jatkossa 40mm alustalle laitetun ukon voi siis laittaa näytille sinne pelipöydän vierelle ja sitten 25mm markerin osottaamaan ukon paikka johon on tussilla kirjotettu maalarinteippiin ukon nimi :D
Näyttää hölmöltä. Askartelee suoraan vaan 25mm baselle, jos suinkin mahdollista.

Avatar
Morze
Viestit: 3126
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Morze » Ma 15.12.2014 16:29

Itse olen ajatellut magneetteja. Ei vain huvita heittää 4/5 paketin sisällöstä poiskaan, joten voi fiilisten ja terpeen mukaan vaihdella alustalta toiselle.

Avatar
M0ca
Viestit: 699
Liittynyt: Ke 11.05.2011 13:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja M0ca » Ma 15.12.2014 16:48

Morze kirjoitti:Itse olen ajatellut magneetteja. Ei vain huvita heittää 4/5 paketin sisällöstä poiskaan, joten voi fiilisten ja terpeen mukaan vaihdella alustalta toiselle.
40mm base = 80% pakkauksen sisällöstä? Wow.

Avatar
Morze
Viestit: 3126
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Morze » Ma 15.12.2014 16:52

Sapper- yksiköt sun muut minidioraamat sisältävät usein aika jäätävän kokoisen kukkulan figuurin alle laitettavaksi. Oakkohan se on hyödyntää, kun siitä on maksettu.

Avatar
M0ca
Viestit: 699
Liittynyt: Ke 11.05.2011 13:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja M0ca » Ma 15.12.2014 17:07

Morze kirjoitti:Sapper- yksiköt sun muut minidioraamat sisältävät usein aika jäätävän kokoisen kukkulan figuurin alle laitettavaksi. Oakkohan se on hyödyntää, kun siitä on maksettu.
Jäätävän ja jäätävän, epäilen vahvasti sitä 80%.

Avatar
Morze
Viestit: 3126
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Morze » Ma 15.12.2014 17:27

Pitipä ottaa kirjevaaka ja sanottu moblot. Hyvä on. 74%.

Avatar
M0ca
Viestit: 699
Liittynyt: Ke 11.05.2011 13:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja M0ca » Ma 15.12.2014 17:34

Morze kirjoitti:Pitipä ottaa kirjevaaka ja sanottu moblot. Hyvä on. 74%.
Esim. Nikoulin kohdalla suhteet eivät pidäkkään enään paikkaansa.

Avatar
Morze
Viestit: 3126
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Morze » Ma 15.12.2014 17:38

Juu, mutta tällä hetkellä ei löydy Nikoulia, mutta moblot löytyy.

Avatar
M0ca
Viestit: 699
Liittynyt: Ke 11.05.2011 13:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja M0ca » Ma 15.12.2014 18:21

Morze kirjoitti:Juu, mutta tällä hetkellä ei löydy Nikoulia, mutta moblot löytyy.
Mulla taas päinvastoin.

Avatar
M0ca
Viestit: 699
Liittynyt: Ke 11.05.2011 13:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja M0ca » La 20.12.2014 03:38

Teinpä äsken jännän havainnon: Saladinin entryssä HS:ssä on Qapu Khalqin logo (eli sen vissiin pitäis olla palkattavissa sinne), mutta sitä ei saa Qapu Khalqi listaan. WTF :D

Avatar
M0ca
Viestit: 699
Liittynyt: Ke 11.05.2011 13:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja M0ca » Ke 07.01.2015 09:59

Holoprojector L2 taitaa olla nykymetassa aika kova juttu miinojen raivaamiseen? Juoksuttaa holoechon miinan lofiin sen zocissa ja let the magic happen.

Avatar
Morze
Viestit: 3126
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Morze » Ke 07.01.2015 11:24

Maksaa tosin komennon saada holo takaisin ja vaatii hieman kikkailua kulmien kanssa. Toinen vaihtoehto on vetää cybermaskilla kylmästi kentän läpi.

Avatar
Dr. Icchan
Viestit: 3104
Liittynyt: Ti 28.07.2009 21:51
Paikkakunta: PK-seutu
Viesti:

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan » Ke 07.01.2015 11:25

Moca kirjoitti:Holoprojector L2 taitaa olla nykymetassa aika kova juttu miinojen raivaamiseen? Juoksuttaa holoechon miinan lofiin sen zocissa ja let the magic happen.
Crazykoalat ja pupnikit vissiin toimii myös. Taitaahan ne nykyään olla joo muuten vaikeempia purkaa, kun camo äijätkään ei enää saa niitä ampua ennen kuin ne räjähtää eikä engineerit deaktivoida niitä. Minesweeper on HS sääntö joten se taitaa kuitenkin vielä toimia.

Avatar
jamovoima
Valvoja
Viestit: 7520
Liittynyt: Ke 22.05.2002 15:37
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja jamovoima » Ke 07.01.2015 12:01

Eikö insinööreillä ollut kuitenkin vielä joku deaktivointikyky, mutta ei taida siis toimia miinoihin vai?

Helperbotit voisi olla kanssa ihan näppärä miinanraivausoptio.
Ostetaan LotR-kirjoja ja Mordorin örkkejä. Kts. omv-alue.

Avatar
M0ca
Viestit: 699
Liittynyt: Ke 11.05.2011 13:58
Paikkakunta: Helsinki

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja M0ca » Ke 07.01.2015 12:04

Dr. Icchan kirjoitti:
Moca kirjoitti:Holoprojector L2 taitaa olla nykymetassa aika kova juttu miinojen raivaamiseen? Juoksuttaa holoechon miinan lofiin sen zocissa ja let the magic happen.
Crazykoalat ja pupnikit vissiin toimii myös. Taitaahan ne nykyään olla joo muuten vaikeempia purkaa, kun camo äijätkään ei enää saa niitä ampua ennen kuin ne räjähtää eikä engineerit deaktivoida niitä. Minesweeper on HS sääntö joten se taitaa kuitenkin vielä toimia.
Hmm... Jos koalalla hyppää miiinan laittaneen modellin ja miinan väliin b2b contactiin miinan laittajan kanssa, niin se miina vissiin losauttaa sitä sitä koalaa templatella, ja siten myös sen laittajaa naamaan? Aika ovela taktiikka jos toimii.

Avatar
Dr. Icchan
Viestit: 3104
Liittynyt: Ti 28.07.2009 21:51
Paikkakunta: PK-seutu
Viesti:

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan » Ke 07.01.2015 12:44

Moca kirjoitti:Hmm... Jos koalalla hyppää miiinan laittaneen modellin ja miinan väliin b2b contactiin miinan laittajan kanssa, niin se miina vissiin losauttaa sitä sitä koalaa templatella, ja siten myös sen laittajaa naamaan? Aika ovela taktiikka jos toimii.
Ei onnistu:
1. Se miina saa räjähtää mihin tahansa suuntaan sen coalan liikkeen matkalle, eli siinä miinan ja miinan laittajan välissä pitäs olla oviaukko josta se koala voi tulla siihen väliin.
2. Template hyökkäys negatoituu jos se osuu friendly modeliin, ammus kuitenkin lasketaan käytetyksi, eli se miina poistuu kentältä.
Tuohon ei siis tarvittaisi edes koalaa, tavallinenkin ukko riittäisi. Impersonaattori ehkä kuitenkin paras, koska se voi turvassa liikkua sellaseen paikkaan missä se paljastuttuaan räjäyttää miinan myös pakosti friendlyn päälle.
jamovoima kirjoitti:Eikö insinööreillä ollut kuitenkin vielä joku deaktivointikyky, mutta ei taida siis toimia miinoihin vai?

Helperbotit voisi olla kanssa ihan näppärä miinanraivausoptio.
Joo niillä on deactivator, mutta se ei estä sitä miinaa räjähtämästä, kuten ei sen miinan ampuminenkaan tavallisesti. Deactivatorin hienous onkin siinä että se käyttää WIP stattia joka on usein isompi kuin BSja se ei ota huomioon sen miinan mimetismiä tai coveria, pelkkä range modifieri. Sen ei myöskään tarvitse tehdä damagea siihen miinaan, osuminen riittää jo sammuttamaan sen. Yhdellä rollilla WIP 13 engineerillä on 80% mahdollisuus sammuttaa miina 8"-16" päästä. Se toki pitää saada paljastettua ensin ja siinä sensorit on hyviä. Se 8 pinnan snifferbotti on tähän loistava. Ensin 6" liike short skillillä ja sitten se ampuu sen snifferin lähelle camo markereita johon ei siis saa aroa jos sitä ampujaa ei näe, ja sitten sensor käyttäjä jostain kentän toisesta päästä turvallisesti paljastaa kaikki camot sen snifferin, sensor botin ja sensorin käyttäjän itsensä kantamalla.

Mua häiritsi suunnattomasti, että sillä deactivatorilla ei pysty mm. sniffereitä tai repeatereitä sammuttamaan :(

Avatar
Morze
Viestit: 3126
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Morze » Ke 07.01.2015 16:03

Dr. Icchan kirjoitti:
Moca kirjoitti: Mua häiritsi suunnattomasti, että sillä deactivatorilla ei pysty mm. sniffereitä tai repeatereitä sammuttamaan :(
Täytyyhän hakkereillakin olla "jotain tekemistä". Sopivasti Blackout toimii assault hacking devicellakin, niin pääsee infiltroivatkin hakkerit hommiin. Ariadnalla saattaa tulla tosin tylsää, kun ei pääse tuota setuppia hyvin haastamaan.

Der Dexter
Viestit: 3697
Liittynyt: To 22.08.2002 22:54
Paikkakunta: Leppävaara

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Der Dexter » Ke 07.01.2015 16:13

ei seinien läpi, mutta toisaalta eipä nuo sitten aiheuta ariadnallekaan muuta kuin taktista haittaa, ne eivät kuitenkaan uhkaa hyökkäyksillä laisinkaan eli et voi menettää omia hakkereitasi tai heavy inffiä niihin.
Aliquando Insanire Iucundum Est

"One by one, only the good die young, they're only flying too close to the sun"-Queen
In memoriam 31.12 2009

Avatar
Dr. Icchan
Viestit: 3104
Liittynyt: Ti 28.07.2009 21:51
Paikkakunta: PK-seutu
Viesti:

Re: Infinity: kasa kyssäreitä

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan » Ti 13.01.2015 16:13

Muistakko Dexter kun puhuttiin siitä saiko luutnanttiorderin poistaa jos vastapuoli käytti sen command token strategic usen jolla poistaa 2 orderia?
Tsekkasin ne order pool säännöt uudestaan ja veikkaisin että ei voi.
- Regular Orderit menee Order Pooliin.
- Luutnantti Order laitetaan pöydälle, mutta ei Pooliin tai luuntantin viereen.
- Irregular Orderit ei myöskään mene Pooliin, vaan suoraan sen Irregular tyypiin viereen.
- Impetuos sama juttu kuin Irregular

Tarkottaa myöskin sitä, että kaikki marker statessa olevat irregularit tai impetoukset käytännössä paljastuu heti mitä siellä alla on. Holo2:n kanssa varmaan kuitenkin riittää, että se irregu orderi on jonkun niistä markerin vieressä.
Corregidor Banditit on tosi stealth ja camo, mutta vastustaja kuitenkin tietää sen tulevan. Ei myöskään onnistu sitten Sun Tzen piilottaminen Lucien Sforzan hololla ISS listassa, kun irregu markeri paljastaa heti sen Sforzaksi.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “CB: Säännöt”