FAQ

Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Der Dexter
Viestit: 3705
Liittynyt: To 22.08.2002 22:54
Paikkakunta: Leppävaara

Re: FAQ

Viesti Kirjoittaja Der Dexter » Ke 03.06.2015 00:12

eihän portaissa voida lähistellä, ajattele kuin vaarallista se on, siinähän voi joku kompastua ja miten sitten voisikaan käydä...
Aliquando Insanire Iucundum Est

"One by one, only the good die young, they're only flying too close to the sun"-Queen
In memoriam 31.12 2009

Avatar
Dr. Icchan
Viestit: 3256
Liittynyt: Ti 28.07.2009 21:51
Paikkakunta: PK-seutu
Viesti:

Re: FAQ

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan » To 04.06.2015 18:09

Jee base to base kontakti vaatimus muutetaankin siluetiksi:
http://infinitytheforums.com/forum/inde ... ntry672252

Muita päivityksiä:
- Jos direct template ei yllä kohteeseen, bs attack canceloituu ja muuttuu idleksi.

G:Synch on (tai ei ole?) kuin coordinated order, eli jos attackilla on target, g:synch modelin pitää hyökätä samaa targettia kohden.
Mutta aiemmin oli sanottu, että esim. Uberfallkommandon Pupnikit saa lähistellä eri kohdetta kuin Chimera...

Avatar
Dr. Icchan
Viestit: 3256
Liittynyt: Ti 28.07.2009 21:51
Paikkakunta: PK-seutu
Viesti:

Re: FAQ

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan » Ke 10.06.2015 12:15

http://infinitytheforums.com/forum/inde ... ntry674988

- LoL ja Retreat tilassa niiden order muuttuu irregulariksi.

- Ne vie yhden paikan combat groupista per AI beacon

- Niihin ei voi tehdä Data Scannia koska ne on equipmentia

- EVO repeater ei anna niille PH bonusta deploymentissa

http://infinitytheforums.com/forum/inde ... ntry674991

Troop joka kulkee maaston läpi menee sen maaston päälle jos base mahtuu sinne, mutta kulkee suoraan läpi jos maasto on pienempi kuin base.
Kuva

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “CB: Säännöt”