Hassasim Bharam 300

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Avatar
Jackal
Viestit: 938
Liittynyt: Ke 24.08.2005 09:42
Paikkakunta: Tampere

Hassasim Bharam 300

Viesti Kirjoittaja Jackal » La 03.09.2016 18:11

Kuva Lista
──────────────────────────────────────────────────

GROUP 1Kuva Kuva Kuva7 Kuva2 Kuva2
Kuva MUYIB Lieutenant Rifle + Light Grenade Launcher (Normal and Smoke Ammo.) / Pistol, Knife. (1.5 | 23)
Kuva MUYIB (X Visor) Heavy Rocket Launcher, D-Charges / Pistol, Knife. (1 | 22)
Kuva MUYIB (X Visor) Spitfire, D-Charges / Pistol, Knife. (1 | 28)
Kuva MUYIB Doctor Plus (MediKit) Rifle + Light Shotgun, D.E.P. / Pistol, Knife. (0 | 27)
Kuva MUYIB (Minelayer) Rifle + Light Shotgun, D.E.P. Viral Mines / Pistol, Knife. (0 | 25)
Kuva LASIQ Viral Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife. (0 | 25)
Kuva MUTTAWI'AH Chain Rifle, E/Marat, Jammer, Smoke Grenades / Pistol, Knife. (0 | 5)
Kuva MUTTAWI'AH Chain Rifle, E/Marat, Jammer, Smoke Grenades / Pistol, Knife. (0 | 5)
Kuva GHULAM Hacker (Hacking Device) Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife. (0.5 | 20)

GROUP 2Kuva Kuva Kuva5 Kuva2 Kuva2
Kuva ÁYYĀR (Surprise Shot L2) Shock Marksman Rifle / 2 Viral Pistols, CCW, Knife. (0 | 39)
Kuva MUTTAWI'AH Chain Rifle, E/Marat, Jammer, Smoke Grenades / Pistol, Knife. (0 | 5)
Kuva MUTTAWI'AH Chain Rifle, E/Marat, Jammer, Smoke Grenades / Pistol, Knife. (0 | 5)
Kuva GHULAM Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife. (0 | 12)
Kuva GHULAM Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife. (0 | 12)
Kuva GHULAM Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife. (0 | 12)
Kuva AL-DJABEL Rifle + Light Shotgun, Smoke Grenades / Pistol, Viral CCW, Knife. (0 | 35)

4 SWC | 300 Points

Open in Infinity Army

Siinä olisi listan poikasta. Pidän lähestulkoon kaikista napeista Muyib spitfire neiti voisi olla paremmassa posesssa mutta menettelee. Idea pitäisi olla suht simppeli Mutit savuttaa tärkeät lähestymis reitit ja Muibit hoitaa raskaan nostamisen. Lasiq koittaa päästä johonkin rasittavaan paikkaan supressaamaan ja Al-Djabel ja ÁYYĀR koittaa metsästää vastustajan napit jotka eksyvät eroon muista. Kolme ghulaamia pelaa luutnantin piilotusta. aka ovat jossain taka linjoissa piilossa. Ainut mikä vähän jännittää on specialistien pieni määrä.
The meaning of peace is the absence of opposition to socialism.
-Karl Marx

Avatar
Morze
Viestit: 3143
Liittynyt: La 28.04.2007 22:21
Paikkakunta: pk-seutu

Re: Hassasim Bharam 300

Viesti Kirjoittaja Morze » La 03.09.2016 20:31

2:n ryhmä näyttäisi kärsivän komentojen vähyydestä. Ayyar kuitenkin on listan spesialisteista ylivoimaisesti kestävin (jos hakkeroitavuutta ei oteta huomioon), joten se saattaa haluta edetä viimeistään toisella vuorolla, mutta Djabel tahtoo todennäköisesti komennot itselleen ja Muttawiahit saavat pärjätä omillaan. Ehkä Ayyaarin siirtäisi 1. ryhmään?

Raskaista aseita on kanssa vähänlaisesti, spitfiren ja HRL:n kaaduttua saattaa tulla ongelmia, mikäli vastustajalla on MSV:tä (ei savun coveria tai lasiqin mimetismiä auttamassa etenemisessä).

Avatar
marke
Viestit: 901
Liittynyt: Ti 24.12.2002 13:34
Paikkakunta: Tampere

Re: Hassasim Bharam 300

Viesti Kirjoittaja marke » Su 04.09.2016 08:00

No hyi :D pitääkö mun ostaa MSV nappeja lisää.. puhhh.. mitäs siellä puokin hyllyssä olikaa

Avatar
Dr. Icchan
Viestit: 3293
Liittynyt: Ti 28.07.2009 21:51
Paikkakunta: PK-seutu
Viesti:

Re: Hassasim Bharam 300

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan » Su 04.09.2016 19:18

Olen kyllä eri mieltä Morzen kanssa, ykkösryhmä tuossa on köyhä ordereista ja kakkosella niitä on jopa liikaa. Mieluummin kannattaa spämmiä Daylameja kuin Muttia.
Niinku jotenki näin:
Kuva Hassassin Bahram
──────────────────────────────────────────────────

GROUP 1Kuva Kuva Kuva10
Kuva MUYIB Rifle + Light Grenade Launcher (Normal and Smoke Ammo.) / Pistol, Knife. (1 | 23)
Kuva MUYIB (X Visor) Heavy Rocket Launcher, D-Charges / Pistol, Knife. (1 | 22)
Kuva MUYIB (X Visor) Spitfire, D-Charges / Pistol, Knife. (1 | 28)
Kuva MUYIB Doctor Plus (MediKit) Rifle + Light Shotgun, D.E.P. / Pistol, Knife. (0 | 27)
Kuva MUYIB (Minelayer) Rifle + Light Shotgun, D.E.P. Viral Mines / Pistol, Knife. (0 | 25)
Kuva LASIQ Viral Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife. (0 | 25)
Kuva BARID Hacker (Hacking Device) Lieutenant Rifle + Pitcher / Pistol, Knife. (1 | 21)
Kuva ÁYYĀR (Surprise Shot L2) Shock Marksman Rifle / 2 Viral Pistols, CCW, Knife. (0 | 39)
Kuva FARZAN (Chain of Command) Boarding Shotgun / Pistol, Knife. (0 | 26)
Kuva FIDAY Rifle + Light Shotgun, Smoke Grenades / Pistol, AP CCW, Knife. (0 | 30)

GROUP 2Kuva Kuva Kuva5 Kuva2
Kuva MUTTAWI'AH Chain Rifle, E/Marat, Jammer, Smoke Grenades / Pistol, Knife. (0 | 5)
Kuva MUTTAWI'AH Chain Rifle, E/Marat, Jammer, Smoke Grenades / Pistol, Knife. (0 | 5)
Kuva DAYLAMI (CH: Limited Camouflage, Inferior Infiltration) Light Shotgun, Panzerfaust / Pistol, Knife. (0.5 | 8)
Kuva DAYLAMI (CH: Limited Camouflage, Inferior Infiltration) Light Shotgun, Panzerfaust / Pistol, Knife. (0.5 | 8)
Kuva DAYLAMI (CH: Limited Camouflage, Inferior Infiltration) Light Shotgun, Panzerfaust / Pistol, Knife. (0.5 | 8)

5.5 SWC | 300 Points

Open in Infinity Army

Daylamien tarkoitus on olla vain hidasteena vastustajalle. Jos ne epäonnistuu infiltroinnissa niin sillä ei juuri ole väliä, koska panzerfaust kantaa ihan hyvin deployment zoneltakin monelle tärkeälle ampumalinjalle. Jos ne taas onnistuu niin kannattaa yrittää mahdollisimman lähelle vihollista. Muttawiat hoitaa oman depon lähipuolustuksen. Useimmissa tapauksissa ei edes muilla ukoilla tarvitse arotella vaikka alottaisikin tokana. Tokana alottavana kannattaa vain muistaa, ettei laita Fidaytä liian lähelle josta se on liian helppo korjata pois.

Avatar
Jackal
Viestit: 938
Liittynyt: Ke 24.08.2005 09:42
Paikkakunta: Tampere

Re: Hassasim Bharam 300

Viesti Kirjoittaja Jackal » Ma 05.09.2016 18:40

Morze kirjoitti:2:n ryhmä näyttäisi kärsivän komentojen vähyydestä. Ayyar kuitenkin on listan spesialisteista ylivoimaisesti kestävin (jos hakkeroitavuutta ei oteta huomioon), joten se saattaa haluta edetä viimeistään toisella vuorolla, mutta Djabel tahtoo todennäköisesti komennot itselleen ja Muttawiahit saavat pärjätä omillaan. Ehkä Ayyaarin siirtäisi 1. ryhmään?

Raskaista aseita on kanssa vähänlaisesti, spitfiren ja HRL:n kaaduttua saattaa tulla ongelmia, mikäli vastustajalla on MSV:tä (ei savun coveria tai lasiqin mimetismiä auttamassa etenemisessä).
En oikeen näe mitä pointtia Áyyar:in siirtämisessä toiseen combat grouppin, kun heebo voi kuitengin pomppia grouppien välillä miten tarve vaatii. Muttit on taas jaettu kahteen eri combat grouppiin jotta jos joutuu menemään toisena ja vastustaja leikkaa toisen order poolia on toisessa vielä kohtalaisesti ordereita jäljellä. Raskaita aseita tosiaan voisi olla lisää muuttamalla Viral mine Muyib toiseksi HRL mieheksi ja saadaan hieman lisää tulivoimaa pikkasen maksaa board conrollissa. Sitten olis hieman ylimääräsiä pinnoja Tilalle sais Ghulamin Depo repeatterillä ja E/maulerilla siitä sais taas hieman pöydä hallintaa takaisin, toinen vaihtoehto olisi Barid Forward observeri jolla mukana pitcher taas tavallaan board controllia. Ja yhden mutin tiputtamalla saisi Ghulamin HMG:llä. Hieman kallistun baridin puoleen koska olisi spesialisti ja pitcher on kiva olla olemassa, pääsee ehkä hackeri tekemään muutakin kuin firewallia. Sitten jäis pinna muuttaa ghulam hacker barid hackeriksi. tarvii nähtävästi hommata napit
Dr. Icchan kirjoitti:Olen kyllä eri mieltä Morzen kanssa, ykkösryhmä tuossa on köyhä ordereista ja kakkosella niitä on jopa liikaa. Mieluummin kannattaa spämmiä Daylameja kuin Muttia.

Daylamien tarkoitus on olla vain hidasteena vastustajalle. Jos ne epäonnistuu infiltroinnissa niin sillä ei juuri ole väliä, koska panzerfaust kantaa ihan hyvin deployment zoneltakin monelle tärkeälle ampumalinjalle. Jos ne taas onnistuu niin kannattaa yrittää mahdollisimman lähelle vihollista. Muttawiat hoitaa oman depon lähipuolustuksen. Useimmissa tapauksissa ei edes muilla ukoilla tarvitse arotella vaikka alottaisikin tokana. Tokana alottavana kannattaa vain muistaa, ettei laita Fidaytä liian lähelle josta se on liian helppo korjata pois.

En kyllä oikein ymmärrä miksi dylamit olisi hyviä ok panzerfausti on tuju ase mutta bs11 alustalla b1:llä kuulostaa vähän ehh... kun eipä ne oikeastaan hidastakaan juuri mitään. MIelummin otan objectiivien lähelle åyörimään mutteja jotka on halvempia ja omaa kaksi template asetta ja jammerit bi niilläkin tietysti on mutta skilli 15 ilman LOF:ia on ihan erijuttu kuin 11 vaikkakin pansefaustilla on mahdollista saada +3 Mulla ei al-Djabel oo koskaan lähtenyt ennen kuin on ehtinyt koittaa tehdä jotain, tämä tosin voi hyvinkin johtua pelaajien kokemattomuudesta. Vaan on aina kuollut koittaessaan saada jotain aikaan, siinä ei paljoa auta kovat pohja skillit jos rollaa kolme tai alle.

Siitä sitten muokattu versio. Huomenna päästään kokeilemaan.

Kuva Hassassin Bahram
──────────────────────────────────────────────────

GROUP 1Kuva Kuva Kuva8 Kuva2 Kuva2
Kuva MUYIB Lieutenant Rifle + Light Grenade Launcher (Normal and Smoke Ammo.) / Pistol, Knife. (1.5 | 23)
Kuva MUYIB (X Visor) Heavy Rocket Launcher, D-Charges / Pistol, Knife. (1 | 22)
Kuva MUYIB (X Visor) Heavy Rocket Launcher, D-Charges / Pistol, Knife. (1 | 22)
Kuva MUYIB (X Visor) Spitfire, D-Charges / Pistol, Knife. (1 | 28)
Kuva MUYIB Doctor Plus (MediKit) Rifle + Light Shotgun, D.E.P. / Pistol, Knife. (0 | 27)
Kuva GHULAM Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife. (0 | 12)
Kuva MUTTAWI'AH Chain Rifle, E/Marat, Jammer, Smoke Grenades / Pistol, Knife. (0 | 5)
Kuva MUTTAWI'AH Chain Rifle, E/Marat, Jammer, Smoke Grenades / Pistol, Knife. (0 | 5)
Kuva BARID (Forward Observer) Rifle + Pitcher / Pistol, Knife. (0 | 14)
Kuva BARID Hacker (Hacking Device) Rifle + Pitcher / Pistol, Knife. (0.5 | 21)

GROUP 2Kuva Kuva Kuva4 Kuva2 Kuva2
Kuva ÁYYĀR (Surprise Shot L2) Shock Marksman Rifle / 2 Viral Pistols, CCW, Knife. (0 | 39)
Kuva MUTTAWI'AH Chain Rifle, E/Marat, Jammer, Smoke Grenades / Pistol, Knife. (0 | 5)
Kuva MUTTAWI'AH Chain Rifle, E/Marat, Jammer, Smoke Grenades / Pistol, Knife. (0 | 5)
Kuva LASIQ Viral Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife. (0 | 25)
Kuva GHULAM Rifle + Light Shotgun / Pistol, Knife. (0 | 12)
Kuva AL-DJABEL Rifle + Light Shotgun, Smoke Grenades / Pistol, Viral CCW, Knife. (0 | 35)

5 SWC | 300 Points

Open in Infinity Army
The meaning of peace is the absence of opposition to socialism.
-Karl Marx

Avatar
Dr. Icchan
Viestit: 3293
Liittynyt: Ti 28.07.2009 21:51
Paikkakunta: PK-seutu
Viesti:

Re: Hassasim Bharam 300

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan » Ma 05.09.2016 20:05

Jackal kirjoitti: En kyllä oikein ymmärrä miksi dylamit olisi hyviä ok panzerfausti on tuju ase mutta bs11 alustalla b1:llä kuulostaa vähän ehh... kun eipä ne oikeastaan hidastakaan juuri mitään.
Jos et ammu Daylamia ja kuljet sen hyvällä kantamalla avoimella, se panzerfaust osuu BS14:sta. Jos ammut Daylamia, tuhlaat toisen short skillisi orderista. Mitä enemmän Daylameja käytät, sitä enemmän hidastat vastustajaa. Theorycraftingillä tulee helposti ajateltua, että yksi short skillihän on vain 4", mitä se ny hidastaa? Todellisuudessa pelipöydällä figut pyrkii liikkumaan aina coverista coveriin eikä ne etäisyydet mene aina tasan 4" välein. Coverissa pysyminen saattaa hidastaa jopa ensimmäisestä short skillistä tuuman tai kaksi.

Suosittelen kokeilemaan joskus listaa viidellä Daylami PF:llä.
Jackal kirjoitti: En oikeen näe mitä pointtia Áyyar:in siirtämisessä toiseen combat grouppin, kun heebo voi kuitengin pomppia grouppien välillä miten tarve vaatii.
Ayyar ei voi siirtyä jos se ei mahdu toiseen groupiin. Unconsious figut edelleen varaa slotin combat groupistaan.

Avatar
Jackal
Viestit: 938
Liittynyt: Ke 24.08.2005 09:42
Paikkakunta: Tampere

Re: Hassasim Bharam 300

Viesti Kirjoittaja Jackal » Ma 05.09.2016 21:31

Dr. Icchan kirjoitti:
Jackal kirjoitti: En kyllä oikein ymmärrä miksi dylamit olisi hyviä ok panzerfausti on tuju ase mutta bs11 alustalla b1:llä kuulostaa vähän ehh... kun eipä ne oikeastaan hidastakaan juuri mitään.
Jos et ammu Daylamia ja kuljet sen hyvällä kantamalla avoimella, se panzerfaust osuu BS14:sta. Jos ammut Daylamia, tuhlaat toisen short skillisi orderista. Mitä enemmän Daylameja käytät, sitä enemmän hidastat vastustajaa. Theorycraftingillä tulee helposti ajateltua, että yksi short skillihän on vain 4", mitä se ny hidastaa? Todellisuudessa pelipöydällä figut pyrkii liikkumaan aina coverista coveriin eikä ne etäisyydet mene aina tasan 4" välein. Coverissa pysyminen saattaa hidastaa jopa ensimmäisestä short skillistä tuuman tai kaksi.

Suosittelen kokeilemaan joskus listaa viidellä Daylami PF:llä.
Voisihan tuo toimiakkin, mokomien napit on vaan niin pirun rumia. Siltikin pidän ajatuksesta että jossain objectiivin lähettyvillä seisoskelee mutti mieluusti total coverissa kun vastustaja koittaa lähestyä oboa tulee wip15 jammeriä ja isoleittiä
Dr. Icchan kirjoitti:
Jackal kirjoitti: En oikeen näe mitä pointtia Áyyar:in siirtämisessä toiseen combat grouppin, kun heebo voi kuitengin pomppia grouppien välillä miten tarve vaatii.
Ayyar ei voi siirtyä jos se ei mahdu toiseen groupiin. Unconsious figut edelleen varaa slotin combat groupistaan.
erittäin validi pointti ja tämän takia siellä 1 ryhmä oli alunperin se tila sille yhdelle...
The meaning of peace is the absence of opposition to socialism.
-Karl Marx

Avatar
Dr. Icchan
Viestit: 3293
Liittynyt: Ti 28.07.2009 21:51
Paikkakunta: PK-seutu
Viesti:

Re: Hassasim Bharam 300

Viesti Kirjoittaja Dr. Icchan » Ma 05.09.2016 22:13

Jackal kirjoitti:Voisihan tuo toimiakkin, mokomien napit on vaan niin pirun rumia. Siltikin pidän ajatuksesta että jossain objectiivin lähettyvillä seisoskelee mutti mieluusti total coverissa kun vastustaja koittaa lähestyä oboa tulee wip15 jammeriä ja isoleittiä
Mutit on kyllä tehokkaita, en sitä kiellä, ne vain syö ordereita saada sinne keskelle ja ne ei aloita sieltä ekalla vuorolla. Kaiken lisäksi veteraanit, moratit ja stealth troopit on lähes immuuneja näille. Panzerfaust on varteenotettava uhka lähes kaikelle.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “CB: Armeijalistat”