http://www.belloflostsouls.net/2017/01/ ... -mini.html
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Luulenpa että tuo on mukaelma klassisesta ja IMO aika mauttomasta "Boobs and Butt"-posesta. Mutta sen verran voin valottaa, että tuohon asentoon pääsee tuon kokoisen miekan kanssa jos väistää itsestään katsottuna oikealle puolelle taaksepäin ja suojaa päätään.Hammerheart kirjoitti: ↑Ma 16.01.2017 17:26 Ihan viehkeä. Ei kovinkaan futuristinen (taistelukorkoja ehkä lukuunottamatta) ja en ole ihan varma mitä tuo asento koettaa ilmentää (mitä on tapahtunut, että tuohon asentoon on päätynyt?), mutta kliinejä linjoja ja yksityiskohtien määrä on Infinity mittapuulla maltillinen. Ei paha!
Mutta oikeasti, luulen että tuo asento on kuvataiteilijan tulkinta "ko gasumi"-varoasennosta jaapponilaisessa miekkailussa. Mutta onko sillä loppuviimein väliä maailmassa jossa animesankarit ja ihmissudet hyppii rakennusten yli? :PHansen Lecküchner von Nûrnberg (1478) kirjoitti:Item den pogen mach alzo halt deyn messer auff deyner lincken seytten oberhalb deß knyeß daß der ortt gegen dem man stee so er dann auff dich pyndett von seyner rechten seytten auff deyn lincke so peug mit dem messer fuer deyn leyb auff deyn lincke seytten daß der ortt eyn wenig gesenckt sey und der dawm unten stee und dy stumpff schneyd stee gegen dir yndeß so de seyn messer auff daß deyn kliczet so schreytt auff seyn lincke seytten wol auß dem haw mit eynem czwiuachen trit und haw ym durch seyn haubtt seyner lincken seytten amen.
Ou jea! Ehkä pitää arvioida firman tuotoksia sillä silmällä. B)Dr. Icchan kirjoitti: ↑Ma 16.01.2017 19:49 Tähän väliin voi mainita, että CB perustajat on HEMA nörttejä.
Hyvin washautuvat kuulema. Itse en ole moiseen sortunut, kun perinteinen layerointi on ainoa oikea tapa.
Ootko sattumoisin Tohaa figuja maalaillu?NacMacFeegle kirjoitti: ↑Ti 17.01.2017 22:15 Emmätiedä. Tuo määrä fiddlybitsejä sopisi paljon paremmin 54mm skaalaan. 28:ssa se haittaa selkeyttä ja maalausmahdollisuuksia. Ei pelifiguurien kannata jäljitellä pienoismalleja.
Juuei! :D :D Mulla lopahti innostus jo PanO:n kypäräantennien kanssa. "Voisko nää vaan pinniä kiinni..."
Aikalailla näin joo. Saattaa mennä hankintaan, tosin sillä varauksella että enemmän tyylillisesti samanlaiset aiemmin omaamani figut lienevät ikävän selvästi eri mittakaavaa kuin nämä I-pelin nykyiset.Hammerheart kirjoitti: ↑Ma 16.01.2017 17:26 Ihan viehkeä. Ei kovinkaan futuristinen (taistelukorkoja ehkä lukuunottamatta) ja en ole ihan varma mitä tuo asento koettaa ilmentää (mitä on tapahtunut, että tuohon asentoon on päätynyt?), mutta kliinejä linjoja ja yksityiskohtien määrä on Infinity mittapuulla maltillinen. Ei paha!
Niin, jotenkin hävettää tuo taiteellinen linja. Kingdom Deathissä tisseistä ja kikkeleistä jaksaa vielä hymistä huvittuneena, mutta jostain syystä infinityn kohdalla tuntuu siltä, että firman AD wänkkää nyt muutenkin kaikelle omituiselle, vähän tähän tyyliin: http://www.katsomo.fi/#!/ohjelma/330170 ... akastajana
Hä, en mä häpee mitään. Siisti modeli on siisti modeli. Tosin toi Guijia pilotti ei oo kyllä sieltä parhaimmasta päästä.NacMacFeegle kirjoitti: ↑Ke 25.01.2017 20:32Nojaa, tämä taitaa olla useamman infinityä pelaavan jaettu häpeä.
Joo, uskon ettei kaikkien tarvii jakaa mun tällaista tämänherkistä näkemystä. Olen kyllä miettinyt että mua taitaa vähän vaivata tän skenen nakkifestarifiilis, jota CB:n irstailevat figunikkarit ei ainakaan auta. Onneksi muunlaisiakin näkemyksiä on.Dr. Icchan kirjoitti: ↑To 26.01.2017 12:27 Hä, en mä häpee mitään. Siisti modeli on siisti modeli. Tosin toi Guijia pilotti ei oo kyllä sieltä parhaimmasta päästä.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.