Vinkkejä

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Kdeff

Vinkkejä

Viesti Kirjoittaja Kdeff »

Hei!

En ole aivan varma laitanko tätä nyt oikealle kanavalle täällä joten pahoittelut etukäteen!

Ystävä kyseli, että saisinko tätä kautta vinkkejä mistä voisi ostaa 28 mm robotteja. Ilmeisesti menossa jonkinsortin roolipeli projektiin.

"Esim. Fallout on hyvä esimerkki, voi olla armeija henkisiä, steampunk, hullun keksijän tehtaalta tai, mikä olis paras, ni sellaset erinnäisistä osista kokoon pistetyt."

Kiitoksia etukäteen ja pahoittelut jos väärässä paikassa!
"To each of us falls a task. And all the Emperor requires of us Guardsmen is that we stand the line and we die fighting. It is what we do best. We die standing" - General Sturn Cadian 412th
Ninjapiraatti

Re: Vinkkejä

Viesti Kirjoittaja Ninjapiraatti »

http://shop.ramshacklegames.co.uk/index ... r=category

Nyt näin äkkiseltään tuli mieleen.
Kdeff

Kiitoksia ! Noi näyttää sellaisilta mimmoisen kuvan kaverilta sain siitä mitä hakee 👍
"To each of us falls a task. And all the Emperor requires of us Guardsmen is that we stand the line and we die fighting. It is what we do best. We die standing" - General Sturn Cadian 412th
Mysterous
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Itse olen pohtinut Manticin Dreadball robottitiimiä juurikin hullun tiedemiehen roboiksi. Pitää kyllä Ramshacklen tarjontakin uusiksi penkoa.
Maalausblogi taas pystyssä.
Kdeff

Mysterous kirjoitti: Ti 04.06.2019 16:21 Itse olen pohtinut Manticin Dreadball robottitiimiä juurikin hullun tiedemiehen roboiksi. Pitää kyllä Ramshacklen tarjontakin uusiksi penkoa.
Kiitos! Näyttävät kyllä tyylikkäitä. Välitän eteenpäin kaverille nämäkin :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”