Vaihtoehtoiset figut GW peleihin

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
zzakke

Re: Vaihtoehtoiset figut GW peleihin

Viesti Kirjoittaja zzakke »

Testasin tuossa kuukausi sitten tilata nappeja Hasslefree miniaturesilta ja Black Tree Designiltä. Hasslefreelta tuli paketti viikossa ja kaikki oli niinkun piti. Eli tätä voi kyllä suositella. Black Treeltä ei ole pakettia näkynyt eikä ole tullut mitään sähköpostejekaan viivästyksistä yms. Eli ei vaikuta kovin hyvältä lafkalta. Kaipa sinne pitää kohta laittaa vihasta postia.

Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

BTD:llä on ollut jo vuoden verran pakka tyystin sekaisin. Ihmiset ovat raportoineet kuuden kuukauden toimitusajoista, ja silloinkin tulosta on tullut vain jatkuvalla räyhäämisellä. Sähköposti ei luultavasti vastaa, puhelin joko vastaa tai sitten ei. Köyhäksi on mennyt sen puodin palvelu. Takavuosina kaikki tuli vielä viikossa tai parissa, kuten Brittilästä muutenkin.

Raporttien perusteella en voi tällä hetkellä suositella muille kuin äärimmäisen pitkämielisille. Voisin kuvitella, että viranomaiset puuttuvat pian asiaan.

Hasslefree ja naapurifirmat ovat kyllä täyttä timanttia.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.

Scumboogie

Viesti Kirjoittaja Scumboogie »

Kiitos kun varoitit, suunniteltiin tässä justiin isoa tilausta sinne, mutta täytynee harkita asiaa uudelleen :O

LAV-Kitsune-

Viesti Kirjoittaja LAV-Kitsune- »

Minäpäs laitan tuohon vaikka ihan jonkun pienen varoituksen tapaisen, että ei ihmisille tule paha mieli sen vuoksi.

yatztromon

Viesti Kirjoittaja yatztromon »

Komppaampa Dolmotia ja jaan omat kokemukseni BTD:stä. Yhden tilauksen olen siis BTD:lle tehnyt ja täytyy sanoa että nykyisten tietojen valossa pääsin kyllä helpolla. Suurin osa tilauksestani saapui alle kuukaudessa ja jälkitoimitukseen jääneiden figujen hinnan palauttivat kiltisti takaisin kun eivät niitä reilun kolmen kuukauden aikana saaneet lähetettyä. Lupasivat myös lähettää nuo jälkitoimitukseen jääneet figut ilmaiseksi mutta eipä ole tähän päivään mennessä kuulunut, ja tilauksesta kuitenkin puolitoista vuotta kulunut. Eräältä toiselta figufoorumilta olen lukenut että muillakin on ollut ongelmia tuolta tilatessa. En kyllä henkilökohtaisesti suosittele ko. lafkaa kenellekään. Sikäli kyllä sääli, että olisin itsekin kernaasti tilaillut sieltä lisää figuja mutta ei heidän nykyisestä tilanteesta johtuen uskalla, joten annan suosiolla olla.

Agamemnon2

Viesti Kirjoittaja Agamemnon2 »

Heresy ja Hasslefree palvelevat asiakasta kuin kunkkua. Tilasin hiljattain kummaltakin vähän tavaraa, ja Hasselfreesta mukana tuli käsin kirjoitettu kiitos tilauksesta, firman nimellä varustettu rintanappi, vähän karkkia ja anteeksipyyntö siltä varalta jos tilaus olisi myöhässä (ei edes ollut). Heresyltä kesti viikon kauemmin (johtui kenties firman anteliaasta alesta), mutta ghoulien kylkiäisenä laatikossa saapui yhden tikkarin edestä namia.

Ei voi kuin kehua maasta taivaisiin.

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Sen mitä hasselfreen sculptijan kanssa aikanaan olen foorumeilla keskustellut, on se muutenkin hyvä tyyppi. Tosin hieman huvittaa tuo karkkilahjonta. :P
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!

Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Silveri kirjoitti:Tosin hieman huvittaa tuo karkkilahjonta. :P
Heh, minun Puolenkuun Pelien boksini reuna oli joskus vuorattu umpeen PkP-suklaapatukoilla. :D
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.

jupu_pupu_mies

Viesti Kirjoittaja jupu_pupu_mies »

Galeios kirjoitti:
Heh, minun Puolenkuun Pelien boksini reuna oli joskus vuorattu umpeen PkP-suklaapatukoilla. :D

oliks hyvii??? mäkin haluun miks puokkareissa ei oo niitä myynnissä?

Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

jupu_ kirjoitti:
Galeios kirjoitti:

oliks hyvii??? mäkin haluun miks puokkareissa ei oo niitä myynnissä?
tais olla!!! en tiiä kun en oo koskaan kysyny!
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.

aatami

Viesti Kirjoittaja aatami »

Eipä ole paljonkaan vaihtoehtoisia figuja beasteille, lukuunottamatta paria minoa ja heroa...
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3

Kylis

Viesti Kirjoittaja Kylis »

Olin nopealla vilkasulla kattovinani, että listasta puuttuu Avatars of War -figut.

Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Kylis kirjoitti:Olin nopealla vilkasulla kattovinani, että listasta puuttuu Avatars of War -figut.
Nimellä Arena Deathmatch ne tuolta löytyy.

Jottei jää nollakontribuutioksi (heh), niin lisätään nyt vaikkapa sitten vaikkapa Redbox.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Hammerheart kirjoitti:Jottei jää nollakontribuutioksi (heh), niin lisätään nyt vaikkapa sitten vaikkapa Redbox.
Muutama upea tonttuhan tuolta kieltämättä löytyy.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!

ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Listasta puuttuu yksi suurimmista ja kauneimmista ja nostalgisimmista:

Mirliton

Italialaislafka käyttää Fantasy-sarjassaan GRENADIERIN klassikkomuotteja!

Sieltä löytyy täydet armeijat useimmille Warhammer Fantasynkin roduille, tyylillä, joskaan ei aina 100% taidolla. Kaikki metallia. Usein halvempaa kuin GW:n muovi. Klassikkoja ainakin Mark Copplestonen Wood Elves ja sitten tietenkin markkinoiden paras ja kattavin puolituisvalikoima. (em4miniaturesilta löytyy näistä osa.)

HUOM! Kun painan Fantasyn puolelta "Special Characters" ikonia, koneeni altistuu matojen hyökkäykselle. Kannattaa navigoida vasemman laidan barissa, sieltä ei moista tule.

En ole (vielä) tilannut, joten en osaa sanoa toimitusajoista tai luotettavuudesta. Muut?

-ile

Dolmot
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Dolmot »

ile kirjoitti:Mirliton

En ole (vielä) tilannut, joten en osaa sanoa toimitusajoista tai luotettavuudesta. Muut?
Tilattu pari kertaa. Kaikki tuli muistaakseni noin viikossa ja ihan oikein. Kannattaa silti huomioida, että:

1) Ellei ole kirjautunut sisään, hinnat näytetään ilman ALVia. Päälle tulee siis +20%, kohtalaiset postit ja muistaakseni vielä jokin "käsittelykulu". Hinnat ovat kyllä noidenkin kanssa ihan siedettävät, mutta ero näkyvään listahintaan on merkittävä. Loppusummaa ei nähnyt ennen kuin täytti kaikki henkilötietonsa. Typerä ominaisuus (tai sen puute) verkkokaupoissa.

2) Italian postilla on kenties Euroopan huonoin maine. Minulle kaikki sieltä ulospäin toimitettu on tullut ihan nätisti, välillä kirjattuna, välillä kirjaamattomana. Italiaan menevät taas on kuulemma syytä kirjata järjestään. Liikaa yllättäviä katoamisia.

3) Yhden tilauksen jouduin laittamaan uudestaan, kun omistaja unohti lunastaa maksun ja se vanheni. Vähän hapuilevaa autotallitouhua, mutta rehellistä kuitenkin.

Jotain Grenadier-roipetta saa esimerkiksi näistä kaupoista. Kuka tietää vaikka niistä saisi haluamansa ja jotain synergiaetuja.

http://www.em4miniatures.com/
http://www.miniaturicum.de/
http://www.miniature-heroes.co.uk/

Copplestonehan on yksi näistä lukuisista skulptaajista, jotka tekivät amatöörikötöstyksensä Citadelille ja siirtyivät sen jälkeen tuottamaan priimaa muille...
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.

Agamemnon2

Viesti Kirjoittaja Agamemnon2 »

Tässä yhteydessä on hyvä mainita myös Scotia Grendel (http://www.scotiagrendel.com) ja Prince August (http://www.princeaugust.ie/). Ensiksimainitulta löytyy sarjoina edesmenneiden lafkojen markkinoille aikoinaan tuomat Void 1.1, Urban War, Kryomek ja Grendel, jälkimmäiseltä puolestaan saa Warzone- ja Chronopia-figuja.

Skulptien laatu on tottakai aika ysäriä, mutta hinnat eivät ole kovia. Esim vanhat Warzonen aloitusboksin muovifigut hintaan 19.95€ (80 kpl) tai Void 1.1:n moniosaiset aloitusboksimariinit £5 per 10. Esimerkiksi Imperial Guardille näistä saisi armeijan juurta varmasti.

Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Dolmot kirjoitti:
ile kirjoitti:Mirliton

Tilattu pari kertaa. Kaikki tuli muistaakseni noin viikossa ja ihan oikein. Kannattaa silti huomioida, että:

1) Ellei ole kirjautunut sisään, hinnat näytetään ilman ALVia. Päälle tulee siis +20%, kohtalaiset postit ja muistaakseni vielä jokin "käsittelykulu". Hinnat ovat kyllä noidenkin kanssa ihan siedettävät, mutta ero näkyvään listahintaan on merkittävä. Loppusummaa ei nähnyt ennen kuin täytti kaikki henkilötietonsa. Typerä ominaisuus (tai sen puute) verkkokaupoissa.

2) Italian postilla on kenties Euroopan huonoin maine. Minulle kaikki sieltä ulospäin toimitettu on tullut ihan nätisti, välillä kirjattuna, välillä kirjaamattomana. Italiaan menevät taas on kuulemma syytä kirjata järjestään. Liikaa yllättäviä katoamisia.

3) Yhden tilauksen jouduin laittamaan uudestaan, kun omistaja unohti lunastaa maksun ja se vanheni. Vähän hapuilevaa autotallitouhua, mutta rehellistä kuitenkin.

Jotain Grenadier-roipetta saa esimerkiksi näistä kaupoista. Kuka tietää vaikka niistä saisi haluamansa ja jotain synergiaetuja.

http://www.em4miniatures.com/
http://www.miniature-heroes.co.uk/

Copplestonehan on yksi näistä lukuisista skulptaajista, jotka tekivät amatöörikötöstyksensä Citadelille ja siirtyivät sen jälkeen tuottamaan priimaa muille...
Onkohan sattumaa, että löysin sekä Mirlitonilta että EM4:lta aika paljonkin samoja figuja eri nimellä? EM4:lla ne vain myytiin yksittäin ja halvemmalla..
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.

ile

Viesti Kirjoittaja ile »

Ratovaari kirjoitti:Onkohan sattumaa, että löysin sekä Mirlitonilta että EM4:lta aika paljonkin samoja figuja eri nimellä? EM4:lla ne vain myytiin yksittäin ja halvemmalla..
Mirlitonilla on paljousalennukset ja hinnat ilmoitettu euroina. Vaan eipä ehkä sittenkään pärjää EM4:n hinnoille. Ainoa syy maksaa enemmän näyttäisi olevan hiukan laajempi valikoima...

-ile

fho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja fho »

Saksalaisista kaupoista suosittelen näitä.

Täältä saa kanadalaisia Pulp miniatures ja jenkkiläisiä Hydra miniatures figuja helpoiten. Bonuksena mainioita vallejo maalitelineitä

Tuolta saat useampaa valmistajaa kerralla. Aina ollut loistava palvelu.
http://www.battlefield-berlin.de/

Ja mikäli harkitset hankkivasi isompia eriä kerralla niin tuossa tukkuri UKsta, netistä myyvät myös kuluttajille :)
http://www.northstarfigures.com/

BTD:ltä en tilaa enää. Mulla kesti _vuoden_ saada loput figuistani. Sitkeä mailailu kuitenkin kerran kuussa, tuotti lopulta paketin kotipostiin.
Gravity is a myth, the Earth sucks too

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”