Metallia harrastukseen

Keskustelut, jotka liittyvät miniatyyripeleihin mutta jotka eivät sovi muihin keskustelun alueisiin.
Runt

Metallia harrastukseen

Viesti Kirjoittaja Runt »

Kone ja-Metalliala tuli tänään aloitettua ja tarkoitus olisi käyttää opiskeluaika hyödyllisesti.
Nyt kysymys kuuluukin mitä apuvälineitä yms. metallista kannattaisi tehdä kun harrastuksina on:
-Warhammer FB
-Flames of War
-Blood Bowl
-Warmachine
-Infinity

Harrastuksista se ehdoton ykkönen on faba. Fabaan ajattelinkin ensisijaisesti tehdä metalliset rykmenttilaatat jolloin ei enään tarvitse miettiä magnetisoiko ukot vai ei.
Kenties jonkinlainen LoS apuväline jossa on 45asteen kulma jolla voi helposti tarkistaa näkökentän laajuuden.
Ehdoituksia saa laittaa laidasta laitaan, katsotaan sitten mitkä näistä ehdoituksista loppuviimeksi saadaan toteutettua.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.

Hapid

Re: Metallia harrastukseen

Viesti Kirjoittaja Hapid »

etsä siäny heti pääse mitää omia hommia tekee toisena päivänä, te opiskelette siä ensin vähä jne jne
Kaikki hyvä loppuu aikanaan

smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

Fleimssiin voi tehdä rouhean miehekkäitä rautaisia efektitokeneita, pinned, bogged etc. Fabaan voi tehdä jotain stupid, frentzy yms merkkejä, pääkallopohjaisia tietysti. Nelkyttonniseen teet metallista vinkeät ajoneuvojen damagemarkkerit.

Ja tietysti tosimiehekkäät rosteriset nopat.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/

Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Nopat tietty, tokenit kanssa. Warmahordes tykkää lämämittareista ja tokeneista, sekä lätyistä. Kaikki templaatit tietty kanssa.

Runt

Hapid kirjoitti:etsä siäny heti pääse mitää omia hommia tekee toisena päivänä, te opiskelette siä ensin vähä jne jne
Kyllä minä vähän ajattelin huomenna polttoleikkailla yms. Omia töitä siis tehdä ;)
Ps:Jos pädetään niin pädetään edes niin että lauseet aloitetaan isoilla kirjaimilla sekä lopetetaan oikeaan merkkiin!

Frenzy, Stypidity yms markkerit kuulostaa hyvältä, laitetaan harkintaan. Rosteriset nopat totta kai olisivat myös kivat, veikkaampa kuitenkin että niiden tekeminen ei maksa vaivanpalkkaa. Ei kuitenkaan tyrmätä tätä ehdoitusta täysin, toteutetaan mikäli koulun koneilla näiden tekeminen ei tuota liikaa työtä. Flamessiin ja muihin peleihin templatet pitänee myöskin vääntää, ehdoituksia saa heittää minkälaiset templatet ovat toimivia pelikäytössä. Ei tietenkään unohdeta koristeellisuutta, kunhan se ei vain hankaloita käyttöä kuten nykyiset faba templattien koristukset.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.

Kaapelikala

Flamesin templaatteja on ainakin artillery, mitä muita?

ampusiili

Viesti Kirjoittaja ampusiili »

Blood Bowlin heittomitta, metallisena toimii myös viidakkoveitsenä.
92% ihmisistä vetää tilastoja hatusta

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Jos CNC-koneella pääset leikkimään, niin ehdottomasti kannatan noita countereita.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!

thamus

Viesti Kirjoittaja thamus »

Mie tein flame templaten polttoleikkamalla kyllä ovat tykänneet.
Kivan sulaneet reinat.

Mutta jos mahdollista niin läpinäkyvä muovi ottaa ja leikata siitä tai ihan metallista sellanen tähtäin kiekko.
Kuva

Tollanen ja 3 erikokoa
1" 2" 3" tuumanen
Jos haluat niin mie voisin yhden hellhound templaten tarvita.
When i see basilisk i say; For the Emperor.
When i see Slaanesh Demonettes i say; Fuck the Emperor, Hurray the Slaanesh.

Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Pelilevylle jalustan olisin itse tehnyt (mutta nyt ei enää tarvitse). Mallia voi otta esim alta

http://www.markkina.net/teltat/popups/t ... opukki.php

Sitten vaan taitettava pöytälevy päälle ja pelipöytä on valmis. Pelin jälkeen saa sitten pakattua hyvin pois.

Runt

Pelipöydälle tosiaan jalat pitänee rakentaa, hyvä kun joku muistuttaa asiasta.

Merimetsä

Viesti Kirjoittaja Merimetsä »

Teräksinen salkku magnetoiduille figuille on aina hyvä idea.
“Common sense is not so common.” -Voltaire
“Most people would sooner die than think; in fact, they do so.” ― Bertrand Russell

Kaapelikala

Merimetsä kirjoitti:Teräksinen salkku magnetoiduille figuille on aina hyvä idea.
Tämä. Tai sitten hyllyhässäkkä ei-metalliseen salkkuun.

Runt

Veikkaampa että tyydyn johonkin valmislaukkuun jonka muokkaan käyttötarkoitukseeni sopivaksi. Toki kun itse tekee niin saa juuri sellaisen kuin haluaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleiset miniatyyrikeskustelut”