Keisarin Valitut

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Emperorman1

Keisarin Valitut

Viesti Kirjoittaja Emperorman1 » Ti 18.10.2016 23:21

Eli eli, omien Imperium-armeijoideni fluffia. Tarinaa kerrotaan lokimerkintä kerrallaan, valottaen vähitellen järjestöä, joka koostuu armeijoideni ydinhahmoista. Keisarin puolesta!

Prologi: Tämä digitaalinen loki on tarkoitettu seuraajalleni. Hänen tulee omaksua täysin johtamansa organisaation historia, sillä tuntemalla menneisyyden voi ennakoida ja hallita tulevaa. Jos luet tätä, olet valituista tärkein. Pane siis kaikki kertomani korvan taakse, ja pohdi näitä asioita tarkoin.

Minä olen Obadiah Al'Raheem, viralliksesti kenttämarsalkka Keisarillisen Kaartin itsenäisessä komppaniassa. Johdan kuitenkin myös Keisarin Valittuja, järjestöä, jonka itse Imperiumin ainoa ja oikeutettu johtaja on perustanut. Tehtävämme on varjella ihmiskunnan liekkiä universumin jäisessä viimassa. Emme voi epäröidä emmekä kaihtaa radikaaleja keinoja. Meidän ja sinun täytyy olla valmiina, sekä reagoida kaikkiin uhkiin ja katkaista jokaiselta käärmensikiöltä pää, ennen kuin se vahvistuu ja muuttuu todelliseksi Me olemme Keisarin Valitut ja vastaamme vain hänelle. Ja muista, me olemme täällä ihmiskuntaa varten.

Ennen kuin voit täysin ymmärtää, kuinka tärkeässä asemassa olet, tulee sinun tietää, kuinka järjestömme sai alkunsa. Siis asiaan.

Jatkoa seuraa!
Kuten siinä ruinissa luki: "Got skilzz, got style!"

Armeijoina SW ja AM elikkä IG

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”