PK-seudun lotrin elossaolo?

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Kaapelikala

PK-seudun lotrin elossaolo?

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

Kysymys kuuluu siis, jotta onko PK-seudulla (tai muutenkaan) LotR (ei siis WotR) hengissä?
T3ro

Re: PK-seudun lotrin elossaolo?

Viesti Kirjoittaja T3ro »

GW:ssä pelailee jotain wille 5v tyyppejä, sinne vaan :)
Oberon kirjoitti:
banzgo kirjoitti: Puhutko ittestäs, vai pystyitkö väistämään velvollisuuden kutsun?
Mää oon ninja.
Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala »

T3ro kirjoitti:GW:ssä pelailee jotain wille 5v tyyppejä, sinne vaan :)
Niistä nyt ei puhuta.
Wolverine

Viesti Kirjoittaja Wolverine »

Ei taida olla kovin hyvässä hapessa. Mut kyllä täällä taitaa vielä muutama ihminen olla ketkä pelaa, satunnaisesti. Kyllä peli tai muutama kelpais .. :P
Gondorin Marko

Viesti Kirjoittaja Gondorin Marko »

Juu, satunnaisesti joitain matseja. Mun pelit tuppaa nykyisin enemmänkin olemaan todella sisäpiirin (lue: oman perheen kesken) vääntöjä.
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

PK-seudulta en ole, mutta Jenssissä kyllä minä ja pari muuta ihmistä pelaavat enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Kuopiossa sen sijaan näyttää olevan enemmänkin aktiivista porukkaa ja sinne ollaankin järkkäämässä jo yhden päivän pienimuotoisa turnaushäppeninkiä helmikuun alkuun. Katsotaan silloin, millaisissa kuosissa homma on ja jos ihmisillä riittää jaksamista, varmaan yritetään puhaltaa skeneen eloa vielä vähän enemmän. =)
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
<Randomi>

Viesti Kirjoittaja <Randomi> »

Minä täällä. Oikeasta lotri pelistä on kyl aikaa jo vähän turhankin kauan, parille kaverille yrittäny demottaakkin, mut ei se estä halukkuutta. Löytyy nappuloita tarpeeks johonkin wotri peliinkin. Hesaan vaan on turhan pitkä matka (okei, puoltuntia autolla, mut silti), et ei useasti siellä tule ees käytyä.
Gorzag

Viesti Kirjoittaja Gorzag »

Itse ei ole tultu vähään aikaa pelattua Lotria, mutta se on edelleen yksi suosikki peleistäni ja mielellään pelaisin enemmänkin ja muitakin kuin veljeä vastaan. Pelaaminen onnistuisi helposti Nopat ja Taktiikat Ry:n tiloissa, pistäkää vaan viestiä jos kiinnostaa. Olen miettinyt jopa jonkinasteisen pikku turnauksen järjestämistä kyseisessä paikassa, olettaen tietysti että pelaajia löytyisi.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Wolverine

Kiinnostaa!
Dru Perim

Viesti Kirjoittaja Dru Perim »

Tervehdyss Gorzag!

Samalla systeemillä pyörivät Warhammer Historicalsin LoTOW ja LoTHS veivät aikoinaan kovaa mennessään ja kyllästyin itse asiassa kovan pelaamisen jälkeen koko pelisysteemiin. Lähinnä "In the Way" -heitto ja molempien systeemien täysin epätasapainoiset kampanjasäännöt kypsyttivät pahasti.

Nyt on systeemin puolesta, ehkä valoa tunnelin päässä, koska olen pykännyt maastoa Mos Eisleytä varten, jotta voisin EHKÄ LoTR/LoTOW/LoTHS -systeemillä pelauttaa moninpelinä ensin Nopat ja Taktiikan tiloissa Star Warsia ja loppukesästä sitten samaa Ropeconissa. Maastoa pukkasi hetken inspiraation vallassa jopa liikaa ja ne eivät enää oikein tuppaa mahtumaan 4'x4' laudalle!

Tämä ei tosin takaa, että LoTR-pelaaminen sinänsä näkee heti päivänvaloa.
"Now it's time to choose
Shooting here, or hanging there
And either way, I lose"

- The Buoys: "Give Up Your Guns" -
smaxx
Valvoja

Viesti Kirjoittaja smaxx »

War of the Ringiä varten olen alkanut kokoamaan Gondor armeijaa. Tavoitteena on Eetun huhtikuun Noppakerhosessioon saada ainakin oman armeijan runko kasaan. Sitten on kokonaan eri asia milloin muulloin tämänkin pelin pelailuun jää aikaa.
Nopat ja Taktiikka Ry
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Onks tääl viel samoja naamoja jäljellä? Pitkään pitkään aikaan en ole mitään tehnyt. Maalit kuivunut, figut vanhempien luona varastoituna. Gondorin Markon ja Gilaelin muistan jotenkin hämärästi. Onks tää peli vielä sama, vai kehittyykö vieläkin? Olisi näitä kiva pelata, mun pelit tosin loppu silloin Fall of the Necromancerin jälkeen. Osaanko enää? Hah!
Lalalaa
Wolverine

Pelihän on sama, lisää figuja tullut, mutta säännöt samat.

Joojoo joku innokas voisi järkätä jonkun turnauksen/pelipäivän niin pääsisi pitkästä aikaa pelaamaan.
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Me puhuttiin sellasesta turnauksesta Gorzagin kanssa turku fanaticissa ja ainaki mä oon vähä kyselly ihmisilt et kuka olis tulos ja kuka ei. Katotaan jos siihe saatais enemmän tulta alle.
Gorzag

Viesti Kirjoittaja Gorzag »

Joo tosissaan olen ollut aikeessa/miettinyt voivani järkätä jonkun pienen turnauksen Nopat ja Taktiikat tiloissa jos vain kiinnostuneita löytyy. Yötyöt, kiireinen aikataulu ja koko syksyn jatkunut flunssa on vaan ollut pahasti esteenä, taitaa mennä ensi vuoden puolelle.

En ole itekään hirveästi seurannut uusien figujen sääntöjä, kun tulee pelattua niin harvoin, mutta kuten sanottu pelihän on pysynyt samana. Ja mielelläni mä tätä peliä edelleen pelaisin, sen on mun mielestä yhä kuitenkin paras figupeli jota olen pelannut.
Nopat ja Taktiikka Ry
Humppakeppi

Viesti Kirjoittaja Humppakeppi »

Gorzag kirjoitti:Joo tosissaan olen ollut aikeessa/miettinyt voivani järkätä jonkun pienen turnauksen Nopat ja Taktiikat tiloissa jos vain kiinnostuneita löytyy.
Minäkin voisin tulla pelaaman, jos turnaus vain saadaan järkättyä.
Scary, Scary...
Gondorin Marko

Viesti Kirjoittaja Gondorin Marko »

Ois kiva kaivaa itsekin ukot esiin todella pitkästä aikaa. Ilmoitelkaahan Gorzag, banzgo ja kumppanit jos saatte turnauksen kasaan.

Itsellä myös on ajankäytön kanssa vaikeuksia. Tai itseasiassa sitä on vähän liiankin helppo käyttää kaikkeen muuhun kuin figuiluun. Työt, työmatkat ja perhe-elämähän ajasta suurimman osan nappaavat ja silloin kun aikaa harrastuksille jää, tulee yleensä tehtyä jotakin jonka voi aloittaa heti tilaisuuden tullen ja lopettaa kun muut velvollisuudet kutsuvat.

Sotavasarassakaan ei ole nyt hetkeen tullut pyörähdettyä mutta kiva huomata että LotRissakin täällä henki vielä pihisee vaikkakin jo aika pahasti vinkuen.
"The unit attacked on the back do not enjoy the protection of their shield."
Aemilianus17

Viesti Kirjoittaja Aemilianus17 »

Hejsan! olenkin kohtalaisen uusi täällä. mutta ostelin valmiiksi maalattuja figuja n. 36 warriors of minas tirith ja mukana tuli viellä command of minas tirith 1 ja Aragorn ja faramir hevosilla ja toiselta kaverilta ostin boromirin heposella ja ennenstään minulla oli 2 fountain guardseja. joten jos näillä saa armeijan pystyyn olen valmis ottamaa keneltä tahansa turpaan ;)

Eli Pk-seudulta kaipaisin peli kaveria ja opastusta peliin silla pelaamisen himo on valtava!
Zelekendel

Viesti Kirjoittaja Zelekendel »

No, Noppakerhollahan alkoi juuri kampanja, sen myötä ainakin minä aktivoidun taas LOTRin suhteen, joten eiköhän se siitä.
Strider

Viesti Kirjoittaja Strider »

Aloitusviesti on kahden vuoden takaa. Saattaa tuntua vähän epätoivoiselta, mutta yritetään nyt kumminkin.

Näin kesän kunniaksi vois taas pitkästä aikaa pelailla vähän. En oo pariin vuoteen pelaillu ja säännöt ei ole kauhean hyvin muistissa, vaikka perjaatteessa ne on kyllä hallussa. Onko kukaan kiinnostunut pelaamaan paria hupimatsia? Gweellähän taisi olla ne pelipäivät tiistaisin(?). Jostain noppakerhon tiloista oon kans kuullu, joten perjaatteessa kai pelaaminen onnistuis myös siellä, mikäli se ei maksa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”