Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Korppu3
Viestit: 69
Liittynyt: La 13.01.2007 22:41

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja Korppu3 »

Pienet:

1. sija työlle nro. 11 (=4p)
Loistavaa green stuffin käyttöä!

2. sija työlle nro 12 (=3p)
Tässäkin on taitavaa stuffausta, varsinkin huppu teki vaikutuksen.

3. sija työlle nro 10 (=2p)
Tyylikäs base, siihen panostettu paljon.. ja sen huomaa

4. sija työlle nro 13 (=1p)
Hauska night gobbo konffi.. emt sitte mihi armeijaa sopis.. orcs? mutta hieno yleisilme


Isot:

1. sija työlle nro 23 (=4p)
Jep.. plasticardista tehtynä upea!

2. sija työlle nro 26 (=3p)
Lictorin asento on todella sellainen, että voisi kuvitella sen liikkuvan.

3. sija työlle nro 31 (=2p)
Yksi hienoimmista dueleista joita olen nähnyt.. Toivottavasti nähdään maalattunakin. hiukset eivät vain sovi imo ogrelle..

4. sija työlle nro 27 (=1p)
Tyän massiivisuus itsessään oikeuttaa neljänteen sijaan.
Avatar
Metsuri
Viestit: 131
Liittynyt: La 18.12.2004 11:42
Paikkakunta: Nummela

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja Metsuri »

Pienet:

1. sija työlle nro 11: Loistavaa GS:n käyttöä. Mukavan simppeli ja "jykevän" oloinen mariini. Jannun base ja pose antavat yhdessä hyvän fiiliksen.

2. sija työlle nro 10: Tykkäsin varsinkin basesta.

3. sija työlle nro 13: Jännä idea ja vielä hyvin toteutettu.

4. sija työlle nro 18: Olihan se pakko sijoille päästää, on niin koomisen oloinen.


Isot:

1. sija työlle nro 26: Erittäin hyvin toteutettu Lictor. Pose on loistava, samoin base. Geeässäkin näyttää pysyvän tekijällä käsissä.

2. sija työlle nro 31: Hyvin toteutettu duel. Poset ovat dynaamiset ja GS:kin näyttää pysyvän käsissä, varsinkin viitta on mielestäni hyvin onnistunut, näyttää kerrankin viitalta. Tuolla naamalla, noilla pulisongeilla ja "ihQ":illa viiksillä noustaan toiseksi.

3. sija työlle nro 20: Massiiviset torahampaat(?) ja kerrankin oikean kokoinen vasara nostavat tämän pojan kolmannelle sijalle.

4. sija työlle nro 24: Melko jännä idea sinänsä ja ihan hyvin toteutettukin. Tästä jää kuitenkin vielä vähän kuiva olo; siitä puuttuu vielä se "jokin".
Njoo...
Avatar
veteraani
Viestit: 229
Liittynyt: Su 29.04.2007 19:53
Paikkakunta: semmonen pikku tuppukylä... Aura

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja veteraani »

Pienet:

1. Sija työlle nro. 11 (=4pts)
Loistavaa GreenSuffin käsittelyä,hyvä idea ja toteutus.

2. Sija työlle nro. 14 (=3pts)
Hauska idea,joka on toteutettu upeasti.

3. Sija työlle nro. 13 (=2pts)
hieno idea,jännittävän näköinen.

4. Sija työlle nro. 18 (=1pts)
Halusin tälle antaa ääneni,idea oli IMO uutta.Hienoa.

Isot

1. Sija työlle nro 28 (=4pts)
Tälläisiä GW:nkin omat pitäisi olla. Loistavaa stuffin käsittelyä.

2. Sija työlle nro. 25 (=3pts)
Hieno työ,kokonaan Stuffia. Idea on aikas jännä.

3. Sija työlle nro. 26 (=2pts)
Beissi on hieno,samoin toteutus.

4. Sija työlle nro. 31 (=1pts)
hienosti käytetty ''liikkuvuuta'' hyväksi.
Elämä on kuin vessapaperia. Sitä käytetään pala palalta. Joskus sitä kuitenkin kuluu liian nopeasti, eikä sitä saa välttämättä uutta. Joskus pyyhkii hyvin, joskus ei.
Avatar
Adun
Viestit: 335
Liittynyt: Su 04.02.2007 18:38
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja Adun »

Isot:
1. sija työlle 23 (=4p)
Örkkimäinen taideteos. Todella taidokasta plasticardin käyttöä, ja ylhäällä heiluva grotti koristaa jo lähes täydellisen kakun.

2. sija työlle 26 (=3p)
Puumateriaalin luova käyttö, erittäin siisti GS-työskentely. Erittäin tunnelmallinen.

3. sija työlle 30 (=2p)
Tunnelmallinen dioraama, taidokasta GSän käyttöä. Propsit tyylikkäistä viiksistä ;)

4.sija työlle 31 (=1p)
Tasapainoinen, ''Imperiumimainen'' tankki. Nastat/ruuvitkin on muistattu mukaan.

Pienet:

1. sija työlle 11 (=4p)
Ensimmäinen näkemäni *oikea* avaruusjääkäri. Taidokasta GS:n käyttöä, ja ''power fist'' kuin nappinan silmän päällä.

2. sija työlle 12 (=3p)
Tunnelmallinen työ. Anatomia on selvästi hallussa, pose on aivan mahtava. GS on kyllä aika sotkuista paikoittain.

3. sija työlle 13 (=2p)
Hauska. Rautapalkista loikkaava stuntman-grotti, taidokkaasti tehty. Näyttääpi aurinkolasitkin olevan... :)

4. sija työlle 14 (=1p)
Taidolla tehtyjä GS-glyphejä, pose on hyvä. toteemi itse näyttää hieman... pötkömäiseltä, ja tyhjältä, maalatessa tosin saattaisi korjaantua..
Da Painboy'z gubbinz
Gotz a new flash Powaklaw
A fing ate me arm
Avatar
dead flesh penalty
Viestit: 1453
Liittynyt: To 11.03.2004 12:46
Paikkakunta: Helsinki/Sonkajärvi, Iisalmen Gallia Cisalpina.

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja dead flesh penalty »

Ja bingokone arpoo..arpoo..arpoo

Pienet:

1. sija: 14
Pienessä tilassa toteutettu kekseliäs malli. Ei mitään karseeta flashia vaan hiljaista coolia, minä tykkään. Vakaa gs-työskentely ja hyvin käytettyä muovia.

2. sija: 12
Minkä häviää sliipatussa skulptissa, voittaa fiiliksessä. Todella hyvä tunnelma, ja näppärää muotoilua, erityisesti selkäpuolella.

3. sija: 18
Kyllä squatille aina scorea tulee. Osia leikelty perushyvin ja yhdistelty luontevasti. Parta on vähän karkeaa tekoa, mutta rivijamppana menee lujaa.

4. sija: 19
Helvetin spooki mörkö. Putin kanssa vielä ihan alkeissa, mutta todella omaperäinen pikku friikki. Koukku on oikeasti pelottava..

Lisämainintana pisteyttämättömistä työ numero 10; kaunista metalliosien yhdistelyä, gs jää vähän taakse siitä. Komea kokonaisuus.


Isot:


1. sija: 25
Rankka vehje, tyyliä. Kauheeta skabaa kakkosen kanssa oli mutta jo silkka vaivannäkö tuo voiton tänne. C'est beau.

2. sija: 22
Karsee läski, niinkuin pitääkin. Vähän epäselvää kuvaa, mutta pienellä katselulla hirmu paljastuu varsin laadukkaaksi jäljeksi.

3. sija: 26
Niin hyvää jälkeä ettei voi jättää pois sijoilta. Teknisesti sitä kirkkainta kärkeä ogretyrantin kanssa, mutta ehkä jää vähän laimee tunnelma..en tiedä. Todella siistiä kamaa joka tapauksessa. Odotan maalattua painosta.

4. sija: 24
Ei tuontantoarvoiltaan kovinta timanttisarjaa, mutta annan pisteen tälle ogretyrantin yli fiilispohjilta. Slankuuluttaja kicks ass!


Ihan randomeja nämä minun pisteytykset; töiden taso on niin korkea että joka sijaan voisi yltää lähes mikä vain työ. Hajottaa kun ei voi kaikille pisteitä jakaa, nyt jäi varmaan kymmenen ykköspaikan ansaitsevaa pois pallilt ylipäätään..

Editit typoista keskellä yötä..
Drak
Viestit: 1574
Liittynyt: Su 16.04.2006 16:15
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja Drak »

Pienet:

1.Työ #11(4pts)
Erittäin onnistunutta greenstuffin käyttöä, osien valinta onnistunutta ja muutenkin kaikin puolin hieno figu.
2.Työ #18(3 pts)
Ihan hyvin onnistunut avaruuskääpiö.
3. Työ #13(2 pts)
Tyylikäs asento ja aseistus, ei ehkä teknisesti mikään ihmeellinen, mutta me like!
4.Työ # 14(1pts)
Hyvää greenstuffin käyttöä.

Isot:
1. Työ #26(4 pts)
Kokonaan muovista tehty lictor, onnistuneet osien valinnat ja muutenkin erittäin tyllikäs ja hieno miniatyyri, ainakin sata kertaa siistimpi kuin geeween vastaava.
2. Työ #23(3 pts)
Kokonaan plasticardista väsätty örkkiajoneuvo. Onnistuneet battle damaget ja muutenkin erittäin örkkimäinen looted vehicle.
3. Työ #31(2pts)
Tyylikäs dioraama.
4. Työ #28(1pts)
Hyvää green stuffin käyttöä.
Avatar
yrska
Peliporukkavalvoja
Viestit: 651
Liittynyt: Ti 25.11.2003 16:01
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja yrska »

Jokunen aika kivakin konversio siellä oli, muutama, jotka saattoivat olla kivoja, mutta kuvat olivat vähintäänkin kehnoja tarjoitukseensa...

Merkkaillaan nuo pisteet tähdillä numeron perään ja vahvennetaan vielä pisteitä saaneet...

Kuva 1 / työ 10
- Visio kyllä on selkeästi ollut takana, mutta toteutuksen kanssa mennään metsään. Kaikki toimii toisaalta ihan hyvin, kunnes joudutaan menemään valmiiden osien hyödyntämisen ulkopuolelle. Tuo ketju ei ole millään tasolla malliltaan sopivaa tähän tarkoitukseen, kannattanee etsiä käsiin sisustus- tai askarteluliikkeestä koristeketjua ja käytellä sitä jatkossa. Stuffauksetkin näyttävät "lätkästään tää nyt tähän ja tökitään ehkä vähän"-mentaliteetilla tehdyiltä. Tuossa alimmaisen kuvan isossa yksityiskohdassa näkyy sormenjäljet ja sealeissa noita ihmeen röpelöitä en kyllä tajua ollenkaan. Sen pyöreän (tai neliskanttisen tai...) painauman siihen saa laitettua mitä kummallisimmilla rojuilla kyllä, pyöreän tapauksessa jo joku lankanaulan pääkin riittäisi hyvin. Ja nuo pergamenttiosiot olisivet kyllä ehdottomasti kaivanneet vääntämistä muotoonsa, sillä tuollalailla tönkkönä seisovina ne näyttävät aika hölmöiltä. Kuvatkin ovat aika kaukaa...

Kuva 2 / työ 11 ****
Ensimmäisenä tulee heti fiilis, että tässä on jo sitä jotain, mitä näissä kisoissa pitäisi näkyä aina enemmänkin (ei mitään hajua mitä se on, mutta...). Stuffinkäsittely on aika hyvätasoista ja rohkeutta rakentaa hiukka erilaista nappia on ollut mukavasti mukana. Hiukka lähemmällä tarkastelulla vain iskee pieni pettymys naamalle, kun huomaa, että loppupeleissä yksityiskohtia ei oikeastaan ole edes nimeksikään. Tätä korostaa ristiriita rintapanssarin ja muun napin välillä, ensimmäisen ollessa reippaasti teksturoita ja melkolailla jälkimmäisen tasapintaista lättyä. Eli siis jos battledamagea lähtee tekemään, niin tehdään se sitten koko nappiin yhtä voimakkaana. Myös tuo ohuemman olkapanssarin kiinnitys jäi vaivaamaan puhtaan milliput-klimpin paistaessa anta ja takakulman ollessa lommolla sisäänpäin. Ja oikeasti, mikä ihmeen idea tuo pölypallo tuossa aseessa on ollut? Kaikesta huolimatta mukana piste"taistossa"...

Kuva 3 / työ 12
Hyvin pitkälti samalla linjalla mennään kuin ensimmäisenkin kanssa. GS-jälki on jäänyt epätasaiseksi ja se on aika anteeksiantamatonta, varsinkin näin pitkälti kyseiseen materiaaliin nojaavassa napissa. Myöskään kuvauksessa käytetty digitaalinen zoomi ei ainakaan paranna työstä välittyvää kuvaa. Harjoittelua kaivataan vielä reippaasti lisää, mutta ei tämä nyt ihan niin huono ole, että kannattaisi ihan heittää kirvestään kaivoonkaan.

Kuva 4 / työ 13
Simppeli peruskonversio parin vuoden takaisen Sotun maalauskisan kärkinapin tyyliin. Ei mitään niin päätähuimaavaa tai edes elähdyttävää, että pisteitä olisi saamassa ainakaan suoraltaan.

Kuva 5 / työ 14 ***
Tästä napista paistaa mukava omintakeisuus läpi het-kättelyssä ja sama fiilis puskee päälle koko sen ajan kuin nappia tuijottaa. Mitään isompia mokia ei näy ja työn laatu on tasaista kautta linjan. Jollain tasolla palautti miun uskon siihen, että kyllä GW:n napeistakin saa kohtuu pienellä vaivalla aika näyttäviäkin. Ja tuo skottityylinen tukinheiluttelu on tosiaankin aika hyvä ihan noin ideanakin. Ehdottomasti mukana pisteitä jaettaessa.

Kuva 6 / työ 15
Napissa ei ole mitään mikä nostaisi sitä millään lailla esille perus part swapatusta perusnapista. Stuffiahan siellä on tietty pari jotain pientä kikkaretta, mutta eipä niillä nyt mitään merkittävää työhön kyllä tuoda lisää. No bonus.

Kuva 7 / työ 16
Ja heti perään toinen, hiukka ontuvammalla GS-työskentelyllä ja saksimattomalla kuvalla... Viitan jatkeen kanssa olisi ollut syytä koettaa edes vähän jatkaa olemassa olevia muotoja, sillä nyt viitta sulautuu jalan jatkeeseen aivan täysin ja tekee vielä todella eriskummallisen käännöksen ihan kesken kaiken. Eipä ollut pisteitä tulossa tällekkään.

Kuva 8 / työ 17 **
Soon örkki ase käden tilalla ja pukinparralla. Muuta siinä ei sitten oikeastaan olekkaan. Kuvauksen takia on myös hiukka vaikea erottaa, että mitä napille on oikeastaan tehty. Ensi kerralla kuvat hiukka lähempää ja tasaisemmalla valaistuksella, niin voinee ehkä jotain syvällisempää sanoakkin... Nousee siltikkin ehkä ihan hitusen tätä muuta harmaata massaa ylemmäs.

Kuva 9 / työ 18
Leikelty parrakas ig-mies, jolla on olkapäässä sushia... öö... Ei tässäkään oikein ole ainesta kilpailemaan pisteistä, sillä mittasuhteet ovat aivan päin seiniä, valujälkiä ja liimasaumoja ei ole siistitty ja kuvauskin on suoritettu siten, että valo tulee napin takaa ja naaman stuffailut jäävät varjoon ollen täten hyvin epäselvät. Kaikkea muuta kuin pisteitä.

Kuva 10 / työ 19
Iik! Hurjaakin hurjempi torvinaama iskee kimppuun kirveen ja hakaneulan kanssa... No joo... Stuffin käsittely on aika lapsenkengissä kyllä ja vastaisuudessa olisikin todella syytä opetella käyttämään vettä taikka rasvaa apuna muovatessa ja siloittaa pinnat jälkeenpäin. Ja oikeasti... Ei mitään leikeltyjä hakaneuloja sinne jookos? Kuvauksessa olisi myös syytä varmistaa, että kuva tarkentuu siihen osaan, joka halutaan kuvata, eikä kuten naamakuvassa, sen taakse.

Viimeistä pinnaa tässä kategoriassa en pysty antamaan (ei siellä ole kertakaikkiaan enää nappeja, joille antaa mokoma) (tuo kaksi pinnaakin oli aika rutistus saada annettua) ja mikäli semmoista nyt oikeasti vaaditaan, niin DFP voinee vaikka arpoa sen sitten nopalla omavaltaisesti jäljelle jäävien nappien kesken.

Ja sitten jatketaan isojen kanssa:

Kuva 1 / työ 20 **
Mitähän tästä voi sanoa... Materiaalit on hyvin hallussa ja nuo hampaat on aika veikeä oivallus. Luojansa ideaa toteuttaa luultavasti aika hyvinkin. Mukana pistetaistossa (jota ei kyllä GW:n ogreen perustuvasta napista voisi ihan heti uskoa.)

Kuva 2 / työ 21
Siinä on ketjua, siinä on stuffia, siinä on part swappeja... Elementit hyväänkin settiin siis sinällänsä löytyy, mutta tulos ei ehkä yllä ihan sille tasolla. Ei ainakaan noiden riemunkirjavien osien käytön jälkeen (vaikeuttavat kokonaisuuden ja työn jäljen hahmottamista siinä määrin, että huh). Eipä tainnut olla asiaa pisteille.

Kuva 3 / työ 22
Tästä on varmaan koko kilpailun töistä vaikeinta sanoa yhtään mitään. Kaikesta tuntuu huokuvan semmoinen pelipöydälle tähtäävä keskinkertaisuus, mutta jokin saa aikaan kuitenkin sellaisen fiiliksen, että napissa on jotain enemmänkin. Ehkä mahdollisesti mukana pistetaistossa, jollei jäljempää löydy ohi ajavia.

Kuva 4 / työ 23 ***
Plasticardia, plasticardia... Ei sitä voi olla rakastamatta. Toisaalta GW:n lanseeraamassa mallissa on pysytty hyvin tuoden mukaan reilula lädellä omaa luovuutta ja oivallusta. Ainoaksi kysymykseksi tuntuukin jäävän, että onko tässäkäytetty jotain valmiita kaavoja itse vaunun kasaamiseen, vaikko onko nekin tuotettu itse. Taistelemassa täydestä potista ehdottomasti.

Kuva 5 / työ 24
Hihihiii... Idea on kyllä aika mahtava ja toteutuskaan ei ole ihan huonoimmasta päästä. GS on nyt hiukan pehmeänä taidettu muokata paikoitellen (yksityiskohdilla kun tuppaa olemaan tällöin paha tapa pyöristyä hitusen), mutta eipä se ihan kauheasti tunnu haittaavan... Jämäpisteitä noukkimassa, jos moisia jää.

Kuva 6 / työ 25
Jonkin sortin paiseinen pellen naamainen ropootti, jonka aseessa kasvaa kivekset... Ei herranen aika... Ei pisteitä (Vaikka se tietty olisi vähän kutkuttanutkin antaa pisteitä muillekkin kuin näille miljoonille GW:n pääpelien napeille.)

Kuva 7 / työ 26
Nidi, jonka asentoa on muutettu hieman ja alle tungettu jumalaton karahka... Ei hyvää eikä pahaa sinällänsä, mutta kuvauksen kanssa on menty metsään, kun on haettu tuollaisia elokuvamaisia kuvakulmia ja harmaan taustan kanssa yritetty sulauttaa kaikki yhdeksi kuvaksi. Ei toimi, kuin enintään haittatekijänä.

Kuva 8 / työ 27
Pahvimonoliitti valmiiden kaavojen mukaan ja todella epätasaisella lopputuloksella. Ei maksa vaivaa antaa pisteitä. Kaipaisi ehdottomasti siloitetta niskaansa ja sen perään rankkaa hiomista.

Kuva 9 / työ 28 *
Toinen GW:n orge, jossa on omalaatuinen idea ja kyseisen napin heikot puolet on osattu kohtuu hyvin häivyttää. GS tuntuu ihan hiukan epätasaiselta sinällänsä, mutta siltikkin täytää tehtävänsä aivan mainiosti. Aika hyvällä todennäköisyydellä myös tällä pääsee mukaan pistejahtiin.

Kuva 10 / työ 29
Lisää scratch buildia, jei! Tosin tässä ei ole kuin laatikko, pari pätkistä siellä täällä ja siinä se... Pelipöydälle kelpaa, mutta ei tällä mitään kilpailuja olla voittamassa... Ei edes tätä :)

Kuva 11 / työ 30 ****
Ja heti perään toinen, voi näitä onnenpäiviä... GW:n Laman Russ on iskenyt ihteeni aika pitkälti juurikin sen takia, että se muistuttaa noita fransmannien ja lontoon löpisijöiden WWI vaunuja niin paljon. Tämä työ vie tuon aspektin vielä pari askelta pidemmälle. Vaikka tässäkin plasticard-työskentely on aika simppelia, niin se ei oikeastaan haittaa yhtään, sen sijaan tuo komentaja seisoo aivan liian ylhäällä tuolta laitteesta. Jos pitää se saada yli sen vyötäränsyvyyden ulos sieltä, niin olisi syytä laittaa nappi seisomaan luukun laidassa, eikä noin keskellä rööriä. Aseiden piiputkin ovat poraamatta, vaan siltikkin tämä kiilaa aika pitkälti WWI täpinöiden avustuksella ihan kärkitaistoon mukaan.

Kuva 12 / työ 31
Tässä on sitten taas sitä GW:n ogrea ihan itsenään... Häviää muille ogreviritelmille todella paljon jo fiiliksessä ja epätasainen GS:n käyttö ei ainakaan paranna annettua vaikutelmaa. Jostain syystä en pysty myöskään jättämään tuota ogren ihossa olevaa maalia huomiotta, vaikka ehkä kuuluisikin. No bonus myösen tänne.

Kuva 13 / työ 32
Ai, joko se viedään viimeistä vai... No voih... Plasticardia taasen, tällä kertaa taivuttamattomana ilman mitään muitakaan muotoiluja. Päälle parit bitsit sieltä täältä ja meillä on kasassa... öö... (ei millään pahalla, mutta ei kyllä hyvälläkään) Tökerö halpa viiden puupennin konversio. Tähän on paha antaa mitään muuta parannusehdotusta, kuin bitsit hiiteen, plasticardit kiehuvaan veteen ja taivutukset perään ja sitten osat takaisin ajatuksen ja vaivan kanssa.

Hassusti näyttivät kaikki osanottajat lähteneen GW-linjalla liikenteeseen... Tiedä häntä, että pitäisikö tässä ihan ruveta itkustelemaan. Aina se on huojentavaa tietää, että olisinpahan osallistuessani ollut ainakin trendistä poikkeava. Toisaalta vähän harmittaa, että näistä muiden valmistajien pelejä pelaavista piireitsä ei sitten luovuutta löydy vissiin tarpeeksi osallistua näihin... Tai sitten vain panostus menee jo conia kohden niin voimakkaasti, että ei ehdi ei...

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
Avatar
helke
Viestit: 179
Liittynyt: Ma 28.08.2006 14:58
Paikkakunta: Joutsa

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja helke »

Pienet:

1. sija: työ 12
Tämän työn tunnelma on kyllä pienten kovinta kärkeä. Jos työn laatu ei ole mestari luokkaa,
niin tunnelma kyllä kuittaa sen.

2. sija: työ 11
:D Työnä mahtava, mutta on jotenkin tylsä...

3. sija: työ 13
Loistavaa huumoria tässä. Muuten kaveri olisi tullut kakkoseksi, mutta olisin kaivannut kuvaa lähempää,
jotta olisin voinnut tutkia lopullista jälkeä paremmin.

4. sija: työ 17
Se on örkki. Se riittää.


Isot:

1. sija: työ 26
Upeaakin upeampi lictor. Työn jälki on hurmaavaa ja tunnelma on huipussaan.

2. sija: työ 23
Iski sydämmeeni heti. Jälki on parempaa kuin lictorissa, mutta se tunnelma...

3. sija: työ 25

4. sija: työ 29
Mukava pikku "purtilo". Hieman lisää piristystä tykkiin olisin kaivannut.
Death to the false Emperor!
Anaheim
Viestit: 3284
Liittynyt: Pe 21.01.2005 11:44
Paikkakunta: Tre

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Isot:
1.sija työlle 23 (=4p)
Mestariteos. En osaa muuta sanoa.

2.sija työlle 27 (=3p)
Suoraan sanoen kun tämän ensikertaa näin, totesin itselleni "saakutin ruma, mitä tuossa on esiteltävää". Tämä muutama kuukausi sitten. Lopulta tajusin rakentajan olevan joku random Da Pahvinci, tästä tekeleestä on muodostunut itselleni jonkinlainen symboli "ei se materiaali eikä vauraus vaan taito ja into" ajattelulleni.

3.sija työlle 31 (=2p)
äärimmäisen hieno yhteenotto, poset luonnollisia ja muutenkin vakuuttavat turpakäräjät, tässä työssä on voittaja-ainesta, mutta valitettavasti nuo kaksi ylempää vain ovat sitä enemmän.

4.sija työlle 28 (=1p)
En tiedä miksi, mutta minä vain pidän tästä. Taidokasta stuffinkäsittelyä, ja hieno työ, mutta taso on kova, ja niin myös vaatimukset. Selässä oleva auspex jäi häiritsemään, mutta se jää seinästä läpi rynnivän assault ogrynin idean varjoon...


Pienet:
1.sija työlle 12 (=4p)
Hieno työ, älykästä osien käyttöä, saanko olettaa että tämä (jos nyt on 40koohon) on yksi niistä kill team operaattoreista joita jo yksi täälä bongattiin..?
Base on tyylikäs ja Space Hulkmainen. Tässä vain on asennetta


2.sija työlle 11 (=3p)
Custodes potkii persuksille, ja sculptaus on ensiluokkaista, varsinkin aseessa. Maalia pintaan ja galleriaan.

3.sija työlle 13 (=2p)
Yksinkertainen konversio, mutta näyttävä. Bullet timea vetävä grotti ja autopistol = ei mitään hyvää.

4.sija työlle 10 (=1p)
Tyylikäs minidiodraaman tapainen, näitä näkee liian harvoin pöydällä ja vielä harvemmin tyylikäästi toeutettuina. Stuffauksessa toivomisen varaa hiukkasen paikoittain, muuten hieno.


Tuo pikkukategoria oli perhanan hankala sijoittaa, hyviä töitä oli liikaa.
Avatar
Raistlin Majere
Viestit: 427
Liittynyt: Su 26.02.2006 17:51
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja Raistlin Majere »

pienet:

1 sija= työ #14, iski sisäiseen WAAAGHiini tai jotakin, erittäin hauska idea ( 4 pts)

2 sija= työ #11, loistavaa green stuffin käyttöä (3pts)

3 sija= työ #13, muuten vaan kiva (2pts)

4 sija= työ #18, leija! (1pts)

isot:

1 sija= työ #23, jos tälläisiä myytäisiin ostaisin heti, loistavaa plasticard taidetta( 4pts)

2 sija= työ #26, oikein puissa kökkijöille (3pts)

3 sija= työ #31, loistava ogremainen toteutus (2pts)

4 sija= työ #28, hiano (4pts)
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
Avatar
armored walker
Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Viestit: 504
Liittynyt: Pe 06.05.2005 22:26
Paikkakunta: Turku

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja armored walker »

Paljon osanottajia, hyvä! Tehdään tästä vaan jokavuotinen perinne.

Pienet:

4 pts N:o 11

Parasta stuffausta, en itse ikinä saa noin sileää jälkeä! Kiinnostaa nähdä maalattuna miten nuo force- ja power-karvat onnistuvat..

3 pts N:o 14

Taitavasti tehtyä huumoria, tykkään! Taugrek the Throttler kantamassa Grimgorin henk.koht banneria?

2 pts N:o 18

Yksinkertaisesti ja helposti tehty täydellinen makeover, tällä tyylillä vois tosiaan tehdä koko armeijan.

1 pt N:o 10

Näyttävä base.


Isot:

4 pts N:o 26

Dioraama ( ilmeisesti ) pelikelpoisella basella. Jotain lähikuvia olis kaivannut, esim. mikä se mytty oksan kärjessä on, kaartilaisen jämät?

3 pts N:o 20

Komea ogre, selkäsarvet on vähän liian suuret koristeeksi, vai onko niillä jokin tarkoitus..

2 pts N:o 28

Mainio konversio, mutta tietty viimeistelemättömyys ja outo tapa kantaa asetta sormenpäillä pudotti kirkkaimmilta mitaleilta.

1 pt N:o 27

....monoliitti...pahvista...
Peikkovasara
Viestit: 209
Liittynyt: Su 12.11.2006 22:18
Viesti:

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja Peikkovasara »

PIENET

4 pts. Työ #14

Perustelut: Hyvää stuffin käyttöä, toteutukseltaan onnistunut, erilaisten osien käyttö ja ihastuin "maahan" painautuneisiin jälkiin, jotka tulevat raskaasta lastista. Ulkonäöltään loistava kokonaisuus.

3 pts. Työ #13

Perustelut: Pientä konffailua siellä täällä, lennokas ja onnistunut vaikutelma hyppäämisestä, joka on usein hankala toteuttaa.

2 pts. Työ #12

Perustelut: Hyvää osien yhdistelemistä ja toimivaa stuffin käyttöä. Ei kuitenkaan yltänyt tätä korkeammalle "rosoisuuden" vuoksi. Hieman viimeistelyjä olisi saattanut korjata asian.

1 pts. Työ #11

Perustelut: Mukavaa stuffinkäyttöä, hyvä lopputulos, mutta tönkkö.

ISOT

4 pts.Työ #23

Perustelut: Aivan älyttömän hyvin onnistunut Scratch-Built Battlewagon. Nähty paljon aikaa ja vaivaa. Kertakaikkiaan loistava kokonaisuus

3 pts.Työ #25

Perustelut: Osaavaa stuffinkäyttöä parhaimmillaan. Lukuisat yksityskohdat hivelivät silmää.

2 pts. Työ #24

Perustelut: Hauska, onnistunut konffi, mutta vähän yksipuolinen. Käytännöllisyys on vähän niin ja näin.

1 pts. Työ # 31

Perustelut: Olisi päässyt paremmille sijoille, jos kaatuva kaveri olisi näyttänyt kaatuvalta. Nyt lähinnä kuin 2x2 pattinki. Muuten oikein onnistunut ja nätti työ. Ogre oli tehty loppuun asti hyvin.
Avatar
Ax
Viestit: 222
Liittynyt: Ma 16.04.2007 19:29
Paikkakunta: Porvoo

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja Ax »

Pienet:
1.Sija työlle 11 (=4p) Hienoa green stuffin käyttöä, yksityiskohdat olivat hyvin onnistunneita.

2.Sija työlle 13 (=3p) Jee goppo lentää! Sai jopa tämän kivikasvon repeämään. (sisäisesti)

3.Sija työlle 12 (=2p)
4.Sija työlle 10 (=1p)


Isot:
1. Sija työlle 26 (=4p) Normaalisti en nideihin koske kuin lyhyellä tikulla, mutta tää on ehdoton ykkönen koko kisassa. Stuffia oli käytetty todella hyvin ja pinnat olivat tasaisia.

2.sija työlle 31 (=3p) Erittäin raaka taistelukohtaus ja siitä minä pidän.

3.Sija työlle 30 (=2p)
4.Sija työlle 25 (=1p)
...örkkien ihon väri johtuu fotosynteesistä.

Jakezuku
Avatar
ScoopArt
Viestit: 141
Liittynyt: La 24.03.2007 21:24
Paikkakunta: Rantasalmi

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja ScoopArt »

Isot:

1. sija työlle nro 26.
On se vaan niin hieno. Näyttää olevan liikkeessä.

2. sija työlle nro 28.
Nimensä mukainen.

3. sija työlle nro 25.
Hienot stuffaukset.

4. sija työlle nro 21.
Hyvät stuffit tässäkin.

Pienet:

1. sija kirkkaasti: työ nro 11.
Upeat stuffaukset. Saako antaa viisi pistettä tästä? :)

2. sija: työ nro 14.
Makkaraako se kantaa?

3. sija: työ nro 18.
Hieno idea. Me likes.

4. sija: työ nro 13.
Behold! The Matrix gobbo shall avenge! Idea taas hieno. (En tiedä onko Matrix-pohjainen mutta sellainen fiilis vaan tuli..)
"To secure peace is to prepare for war"
Metallica - Don't tread on me
Avatar
Ice Warrior
Viestit: 209
Liittynyt: La 24.06.2006 17:31
Paikkakunta: Oulu

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja Ice Warrior »

Pienet
Työ 11 (4pts) Jo kuinka tasaista stuffin pinta oli niin sain voittajan selville muutenkin hienot harsot ja ne suikale hommat (hitsi kun en nimeä muista)mutta silti loistavaa
Työ 13 (3pts)Hieno asento ja muutenkin hieno
Työ 14 (2pts)
Työ 18 (1pts)
Isot
Työ 27 (4pts) vaivan määrä ja kuinka samallainen siitä tuli kuin oikeasta monosta on huikaiseva
Työ 26 (3pts)Loistavaahan tämäkin on
Työ 23 (2pts)pidän yksityis kohdista ja siitä kuinka se kans näyttää todella painavalta
Työ 30 (1pts)voisin veikata että tossa on jotain ekan ww brittien takkeja vastaavaa tyyliä ellet jopa ole yrittänyt sitä
From this day to the ending of the world,
But we in it shall be remembered,
We few, we happy few, we band of brothers.
For he to-day that sheds his blood with me
Shall be my brother;
Avatar
Vesihiisi
Viestit: 1291
Liittynyt: Ti 07.03.2006 00:48
Paikkakunta: Espoo

Re: Hulluuden vuorilla, konversiokisan äänestys.

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Isot:

1. sija työlle #23 (=4p)
Todella hieno laite.

2. sija työlle #26 (=3p)
Hieman sekava kokonaisuus, mutta toimii hyvin.

3. sija työlle #29 (=2p)
Todella hauska laite. Kovassa vauhdissa täytyy välttää etujarrujen käyttöä.

3. sija työlle #27 (=2p)
Kaikin puolin ihan hyvän näköinen monoliitti.


Pienet:

1. sija työlle #11 (=4p)
Hyvin käytetty Green stuffia, jälki on todella tasainen. Kokonaisuus on siisti ja selkeä.

2. sija työlle #14 (=3p)
Todella hauska ja hyvin tehty.

3. sija työlle #10 (=2p)
Ehkä hieman liiankin monimutkaisen näköinen. Silti todella kiinnostava.

4. sija työlle #18 (=1p)
Kiva avaruuskääpiö, ei voi jättää pisteittä.
Miau.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”