Kharn ja posessed

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Kharn

Kharn ja posessed

Viesti Kirjoittaja Kharn »

Mietiskelin tässä sitä että eikö kharn olis hyvä jonku 9 posessedin kans? maksais sen 234p ja sais vaikka mitä. Daemonkin olis ihan loistava tuli mikä tuli [paitsi sit ku saa kakkosen]. mut kuitenki. mitä pidätte? onko pisteiden arvoinen?
2000p CSM
1000p Necrons
1500p Dark eldar

If STAR WARS taught us anything, it's that fighting for the emperor is wrong

Remos

Re: Kharn ja posessed

Viesti Kirjoittaja Remos »

Itse en näe mitään järkeä uhrata noinkin kalliita nappeja omalle figulle. Kharnin yksikköön länttäämisessä on se ongelma, että tuppaa niitä omia pistämään palasiksi, varsinkin kun haavoittaa se 2+ ja ignoraa savet, paitsi wardin, joten 5+ ward voitais käyttää omiin osuessa.
Sen lisäksi Possessedeille ei nimenomaan saa mitään ja Daemonkin tekee niistä arveluttavan yksikön, kun lopullinen hyöty ei välttämättä ole aina kaksinen.

Itse mieltäisin ihan Khorne Berzerkerit Kharnin kavereiksi tai chosenit, jolloin saisi melko loistavan tank hunter yksikön, joskin ehkä liian kalliin. Toisaalta itse en Kharnia laittaisi mihinkään jengiin mukaan, josta johtuen en sitä laittaisi kentälle ensinkään. Niinkuin en laittaisi possessedejakaan.
"Sotun sääntö numero kahdeksan: Ignooraa Remos aina."

Emp

Re: Kharn ja posessed

Viesti Kirjoittaja Emp »

Ja jos Kharnista/Kharnin jengistä haluaa minkäänlaista hyötyä irti, niille pitäisi ottaa lantikka. Tässä vaiheessa yksikön hinta käy jo naurettavaksi, kun ilman lantikkaakaan ei ole hintansa arvoinen.

Kyllä Kharni on ihan validi valinta, mutta Berzerkerien tai vaikka khornen merkillä varustettujen perusmarsujen kanssa on parempi valinta.
Wut.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”