The Fallen realms wotr 1500p

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Kharn

The Fallen realms wotr 1500p

Viesti Kirjoittaja Kharn »

Epic heros

amdûr lord of blades 165p

winged dark marshal 250p

rare formation

khandish charioteer 100p

warmumak of harad 250p

common

6xmorgul knights 210p

4xeasterling cohort 120p

4x easterling archers 140p

2xeasterling cohort 70p
[pikes]

Ally

Mordor

mordor troll 100p

war catapult 100p

1495

eli tää on siis armeijalista jonka kaveri teki mun acol et en siis itse tehnyt tätä.
kamuki on just alottanu...
2000p CSM
1000p Necrons
1500p Dark eldar

If STAR WARS taught us anything, it's that fighting for the emperor is wrong
Rejector

Re: The Fallen realms wotr 1500p

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Vähän ollaan myöhässä, mutta kai se on parempi kuin ei milloinkaan.

Black Marshall siivillä tulee hassusti Mordorista, jalan saisit sen kenuksi ja täten Morgul knightit commoneiksi. Nyt ei taida onnistua, liikaa allyja ja rareja. Easterlingien pikeja olen kokeillut isommassa porukassa, tällöin toimivat ainakin hyvin.

Sitten ilmoittautumaan Noppakerhon Wotr-turnaukseen!

Himulus

Viesti Kirjoittaja Himulus »

Rejector kirjoitti:
Black Marshall siivillä tulee hassusti Mordorista, jalan saisit sen kenuksi ja täten Morgul knightit commoneiksi. Nyt ei taida onnistua, liikaa allyja ja rareja. Easterlingien pikeja olen kokeillut isommassa porukassa, tällöin toimivat ainakin hyvin.

Itseasiassa Fallen Realmsille saa sivun 201 mukaan ottaa ne muutamat nimetyt nazgulit epic heroiksi (as they were part of the Fallen Realms armylist) ja sivulla 163 on "There are nine" boksi, jonka mukaan myös winged nazgul pitää olla nimetty, eli tässä vaiheessa Dark Marshall. Voi myös tosin olla etten nyt ymmärtänyt mitä ajoit takaa.

Ja allyja kun saa olla 25%, joka tekisi 1495 pisteen listassa 373,75pts. , niin en ymmärrä miten niitä on liikaa.

Jos olet oikeassa, että Dark Marshallista ei saa tuosta säännöstä huolimattakaan armeijan leaderia, niin silloin rareja on kieltämättä liikaa.

Korjaa ihmeessä jos olen väärässä.
Battlereportteja | Kuvarikasta maalailua | Pelimetailua | Turnaus raportteja
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Rejector

Viesti Kirjoittaja Rejector »

Piti oikein vielä tarkistaa sääntökirjan sanamuoto etten ala väittelemään potaskaa. Ja väitän vieläkin olevani oikeassa. Sivun 201 laatikko antaa luvan ottaa ne muutamat Epic Herot Fallen Realms -armeijaan, niinkuin ne olisivat osa armeijaa. Tässä kohtaa viitataan sivuun 163, joka on Epic Hero Ringwraithin sivu kirjassa. Tässä luetellaan ne kaikki yhdeksän sormusaavetta, myös ne kuusi jotka voivat olla osa Fallen Realms -armeijaa. Se viittaamasi laatikko There are Nine... viittaa sekä Epic Heron Ringwraith -entryn että Legendary Formation Winged Nazgul -entryyn. Lisäehtona sanotaan että näiden kahden entryn yhteenlaskettu ringwraith määrä ja -laatu eivät voi olla yli yhdeksää eikä yhtään samaa sormusaavetta voi olla, vaikka näistä jotkut olisikin otettu Winged Nazgul -kohdasta.

Selväsanaisesti asian voisi siis tiivistää niin, että Fallen Realms -armeija voi ottaa ne kuusi Epic Hero Ringwraithia aivan kuin nen olisivat osa armeijaa, mutta Legendary Formation Winged Nazgul onkin eri entry ja kuluttaa näin ally pointseja. Lisäksi ally ei voi olla armeijan kenraali. Jos siis haluaa Fallen Realms armeijan kenraalikseen The Dark Marhalin, sen täytyy olla Epic Hero (eikä näin ollen voi olla Winged Nazgul). Pelimiehen ratkaisuhan olisi ottaa Dark Marshall jalan kenuksi ja joku toinen Nazgul siivillä tukijoukoksi, vaikka Shadow Lord kestää ampumista vähän paremmin.
Galleriaan pääsee tästä.
Himulus

Viesti Kirjoittaja Himulus »

Ah joo. Oikeassa olet. Jätin huomioimatta, että FR herojen pitää olla epic heroja eikä legendary formaaationeita. Noh, eipä tule ainakaan itse tehtyä sitten samaa virhettä :D
Battlereportteja | Kuvarikasta maalailua | Pelimetailua | Turnaus raportteja
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Armeijalistat”