Kaikki tähän asti tullut on maaleissa, ja kuumotus on kova päästä noita sutimaan :) Ekaks pelillisesti oleelliset, eli mortarit, konekiväärit, komissaarit, komentajat, tykistön observerit ja lääkintämiehet ja pioneerit, sitten on vielä noita ratsu-ukkoja, raatoja, jne. Nyt on sellanen olo että on tän kickstartterin kanssa lopulta aika vahvasti voiton puolella. Jo noi tankit on 100€:n setti.warhamer116 kirjoitti:No nyt on kyllä figua vaikka muille jakaa :O
Ei tule varmaan mitään paineita maalata noita kaikkia?

Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Kiitos kommenteista :) Silmien maalaaminen on vielä mulle uusi juttu, ilman luuppia en edes nähnyt niitä maalata. Ilman suurennostahan noi pupillit ei oikeastaan edes näy. Tollai viiruna ja meikkiä perään -periaatteella olen muutaman maalannutkin, noista kieltämättä tulee vähän tollon näkösiä jos siellä on pieni pupillipiste silmämunassa. Mut ei ne kaikki torpan pojat olleet niitä penaalin terävimpiä kyniä... Musta noi hevosten silmät on vaan tosi hauskoja, sarjistyylisiä :) Valujäljet ja skulptit on kautta linjan karun ja karmaisevan välillä noissa Bakerin ukkeleissa, enkä ole lähtenyt isompia siivoussavottoja tekemään. Pelipöytäkäytössä enin osa menee ihan hyvin, mutta ton nahkatakkisen ukon naama on kuin kirveeniskun jäljiltä. Mutta, persoonallisia figuja, ja lisäksi tohon aihepiirin about ainoa sarja, ja lisäksi uskomattoman kattava ja runsas...Hammerheart kirjoitti:Hauskoja nuo ratsukot, joskin valu on tuossa ruskeatakkisessa vähän siirtynyt. Semikaruja nyt toki muutenkin, mutta on noissa tietty charminsa - ei ole ainakaan tietokoneella sculptattuja =)
Silmistä pari juttua:
- jos hevosella näkyy silmässä valkoista enemmän kuin ihan hieman, on se vauhkoontunut.
http://ak2.picdn.net/shutterstock/video ... ose-up.jpg
- ihmiselle kannattaa silmät tehdä joko kokonaan mustaksi ja pienet valkoiset pilkut sivuille (itse teen näin) tai sitten maalata pupillu reiluna viiruna keskelle ja sitten siistiä ihon värillä. Jos tekee valkoisen ja pisteen keskelle, jää helposti valkoista ylä- ja alareunaan, jolloin katseesta tulee vähintääkin kaheli.