Acceptable in the 90s
Acceptable in the 90s
Tämän kuukauden maalausaika menikin sitten näiden parissa.
Vielä tarvitsisi kuudennen variantin, jota ei ole sattunut tulemaan vastaan koskaan silloin, kun peikkoja olen hankkinut. Kaikkia muita löytyy vähintään tuplana, mutta tuo yksi rölli on yhä karkuteillä. Täytynee turvautua GW:n omaan kauppaan jossain vaiheessa...
Vielä tarvitsisi kuudennen variantin, jota ei ole sattunut tulemaan vastaan koskaan silloin, kun peikkoja olen hankkinut. Kaikkia muita löytyy vähintään tuplana, mutta tuo yksi rölli on yhä karkuteillä. Täytynee turvautua GW:n omaan kauppaan jossain vaiheessa...
Viimeksi muokannut Laava, Pe 04.11.2016 09:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Born to RUNE"
Re: Stone Trolls
Sairaan hienoja ja sarjakuvamaisia veijareita. Erittäin onnistuneet ja selkeät värit minusta.
Jep, todella hyvin toimiva väripaletti näissä!
www.eightpeaks.net - Karak Eight Peaks - Dwarffit, Skavenit ja O&G
Kiitoksia. Värejä on mietitty yli kymmenen vuotta, joten onhan se hyvä, että osui sitten kohdalleen. :)
Piti oikein tarkistaa, edellisen kerran olen postannut tänne figukuvia ilmeisesti vuonna 2004.
Piti oikein tarkistaa, edellisen kerran olen postannut tänne figukuvia ilmeisesti vuonna 2004.
"Born to RUNE"
- Osqillator
-
Lohdullista tietää, etten ole ainoa, jolla kestää värien miettimisessä kauan :)Laava kirjoitti:Kiitoksia. Värejä on mietitty yli kymmenen vuotta, joten onhan se hyvä, että osui sitten kohdalleen. :)
Paree kun ei hosu tällaisten asioiden kanssa!nälkärotta kirjoitti:Lohdullista tietää, etten ole ainoa, jolla kestää värien miettimisessä kauan :)
"Born to RUNE"
Re: Acceptable in the 90s
Nyt maalauspöydällä on näkynyt käänteiskuolleita... Erityisesti tästä figusta pidän kovasti.
Viimeksi muokannut Laava, Pe 04.11.2016 09:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Born to RUNE"
Goblin green baset tuo hurjasti ysäriautenttisuutta!
Väitteesi on hyvä...mutta olet väärässä.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
http://jarecsblog.blogspot.com Melko aktiivista seurantaa askarteluistani.
Melko rintava luuranko. :D
It's really, really easy to see a complaint that you don't happen to agree with, and imbue it with a whole lot more emotion than is actually present.
Kiitoksia! Ja kyllä siitä lähdetään, että goblin green on ainut oikea väri basen reunalle.
"Born to RUNE"
-
-
Pohjat kokonaan Goblin greenillä niin on vielä autenttisempi. Ja kirkuvanpunaiset keihäänvarret.
http://mazikainen.blogspot.com Figu- ja sotapeliprojekteja.
Odotapa vain!Mazikainen kirjoitti:Ja kirkuvanpunaiset keihäänvarret.
"Born to RUNE"
Kirkuvanpunaisia keihäänvarsia odotellessa:
Viimeksi muokannut Laava, Pe 04.11.2016 09:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Born to RUNE"
Todella hienot klassikot. Jospa saisin myös omat 12 kpl kaivettua esiin maalaamista varten. ,o) Tykkään kans näistä vanhanajan 4-5 edikan kirkkaista väreistä - tämä on minulle Warhammeria. Vähän kaipaan enemmän väriä, karvakalsarit voisivat olla beiget tai mahat vaaleampia niin yksityiskohdat erottuisivat vielä paremmin. Mutta varsin hyvät näinkin. En kuitenkaan keksi mikä olis kuudes malli?... ai niin niin, se peikko isolla luunuijalla. Ei löydy omastakaan poppoosta. Sanoisin että nro 4 on kans suht harvinainen.
-b-
-b-
-: Keep on believing, don't lose hope
He'll give you His grace enabling you to cope :-
He'll give you His grace enabling you to cope :-
Itse asiassa nyt löytyy tuo kuudeskin peikko, ja se on jo jopa maalattukin. En vain ole jaksanut kuvata sitä vielä. Beigejä lannevaatteita tuli kyllä mietittyä myös, mutta en ollut niin varma, että toimiiko väri miten karvareunuksissa. Jos näitä joskus tekee toisen erän, niin ehkä sitten voisi kokeilla.
"Born to RUNE"
En kovin usein maalaa muovifiguja, mutta tässä muutama poikkeus. Huomatkaa kääpiösankarin saappaat ja hanskat, vaikka kuva ei kääpiöön kovin hyvin tarkentanutkaan.
Viimeksi muokannut Laava, Pe 04.11.2016 09:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Born to RUNE"
Komeat värit, tykkään salohaltiasta. Omat vastaavat ovat kateellisia noin komeasta värityksestä.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl