High Elffejä -Jälleen uutta: Dragon!- Päivitetty: 13.4.04
High Elffejä -Jälleen uutta: Dragon!- Päivitetty: 13.4.04
Kommenttia saa ja pitääkin heittää vapaasti! Tämä sivu päivittyy sitämukaa kun saan uusia figuja valmiiksi. Kuvat ovat random järjestyksessä. Valmistus järjestys: Spearelfs, Archers, Prince, Tower, Eltharion, Hero, Great Eagle, Mage, Dragon
Prince
1 2 3 4
Dragon
1
Eltharion
1 2 3 4
Hero
1 2 3 4
Mage (Uusi)
1 2 3 4
Spearmen
1 2 3
Archers
1 2 3
Great Eagle 1
1 2 3 4
Elven Tower
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Prince
1 2 3 4
Dragon
1
Eltharion
1 2 3 4
Hero
1 2 3 4
Mage (Uusi)
1 2 3 4
Spearmen
1 2 3
Archers
1 2 3
Great Eagle 1
1 2 3 4
Elven Tower
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Viimeksi muokannut Scythas, Ke 14.04.2004 14:56. Yhteensä muokattu 14 kertaa.
Vaihdoin kuvat linkeiksi, jottei motumiehillä mene piuha solmuun
. Suosittelen ensi kerralla pienentämään kuvia esim Paint Shop Prolla (jpeg optimizer) tai Photoshopilla.
Kyllä noilla kehtaa pelata. Metalliosat menettelee tuollaisenaan, mutta itse kiinnitin ensinnä huomioon kilpien kuviointeihin. Voisit kuvion ja kilven välille saada jonkinlaisen rajauksen, onnistunee sinisellä tai ruskealla inkillä rajapintaan laitettuna. Ajatus on selvästi hallussa, ja tekniikkakin kehittyy maalamalla lisää.

Kyllä noilla kehtaa pelata. Metalliosat menettelee tuollaisenaan, mutta itse kiinnitin ensinnä huomioon kilpien kuviointeihin. Voisit kuvion ja kilven välille saada jonkinlaisen rajauksen, onnistunee sinisellä tai ruskealla inkillä rajapintaan laitettuna. Ajatus on selvästi hallussa, ja tekniikkakin kehittyy maalamalla lisää.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Kivoja!
Hauska katsella muidenkin maalaamina Helffeja ja katsella sitten omia. Nyt nuo ovat aika kivan näköisiä, mutta sperelffien kilvet ovat pikkaisen tylsän näköisiä. Mielestäni niistä tekisi parempia jos esimerkiksi maalaisit kuvion keskellä olevan jalokiven. Tämä on sitten vain minun mielipiteeni.
Loppujen lopuksi ihan mukavia pelifuguja.
Hauska katsella muidenkin maalaamina Helffeja ja katsella sitten omia. Nyt nuo ovat aika kivan näköisiä, mutta sperelffien kilvet ovat pikkaisen tylsän näköisiä. Mielestäni niistä tekisi parempia jos esimerkiksi maalaisit kuvion keskellä olevan jalokiven. Tämä on sitten vain minun mielipiteeni.
Loppujen lopuksi ihan mukavia pelifuguja.
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
-Archangel Tyrael, Diablo II
Tosi asiallisia pelifiguja! Toi on sitä tasoa mikä pelifiguissa pitääkin olla. Silmien ympärille olisi voinu jättää mustan linen niin ne näyttäis ehkä jotenki mukavammilta mutta hyvä kuitenkin että oot nähny vaivaa maalata ne. Tohon vois myöskin lisätä joitain valoja ja varjoja joihinkin paikkoihin jos haluasi vielä vähän ulkonäköä. Siistejä tollasenaankin.
-
Kyllä minä ainakin katselisin ihan mielelläni tuollaisia äijiä kentällä. Kun vertaa minun töherrettyihin empiremiehiini niin... no, kelpaisi minulle. Aikaa ja hermoja on vaatinut, minä en vain jaksa maalata omiani. Empireitä on yllättävän tylsä maalata... Mutta todella, käy ihan hyvin peleihin, eihän niiden mitään showcasea tarvitsekaan olla. Perustekniikoilla maalattu jokainen alue, toimii ihan hyvin.
Ja voin jo sieluni korvin kuulla piakkoin lauseen... "Kannattaisi ohentaa maaleja"
Ja voin jo sieluni korvin kuulla piakkoin lauseen... "Kannattaisi ohentaa maaleja"

No nuo Spear Elffit olivatkin ensimmäinen unit jonka olen maalannut ja aion vielä parannella niitä ehdotuksien mukaan tässä lähipäivinä, uuden unitin alotan viikonloppuna (Swordmasters), että uutta on tulossa. Kiitoksia muuten sit kaikille kehuista, onhan noihin kyllä aikaa ja vaivaa tullut tuhrattua.
Mut voihan sen ajatella, että kun on menossa taisteluun, niin niille on tulossa tippa silmäänGorbag kirjoitti:silmien ympärille kannattais todella tehdä vedella laimennetulla mustalla maalilla ne reunat.
Inkkiä en suosittele koska se kiiltää.

No ei ny... vitsi

"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Inkkejä en ole noissa kuvissa käyttänyt, kiilto tulee liian suorasta valaistuksesta. Spearmanit on uudelleen työstön alla jossa fixaan kilpiä ynnä inkkaan torsohaarniska kohan ja highlightaan hopealla keskusosia kiillon poistamiseksi. Uudet kuvat noista on tulossa parin päivän sisällä, tänään jo jos ennätän.
Kiitos edelleen kehuista =)
Kiitos edelleen kehuista =)