High Elffejä -Jälleen uutta: Dragon!- Päivitetty: 13.4.04

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Scythas

High Elffejä -Jälleen uutta: Dragon!- Päivitetty: 13.4.04

Viesti Kirjoittaja Scythas »

Kommenttia saa ja pitääkin heittää vapaasti! Tämä sivu päivittyy sitämukaa kun saan uusia figuja valmiiksi. Kuvat ovat random järjestyksessä. Valmistus järjestys: Spearelfs, Archers, Prince, Tower, Eltharion, Hero, Great Eagle, Mage, Dragon

Prince
1 2 3 4

Dragon
1

Eltharion
1 2 3 4

Hero
1 2 3 4

Mage (Uusi)
1 2 3 4

Spearmen
1 2 3

Archers
1 2 3

Great Eagle 1
1 2 3 4

Elven Tower
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Viimeksi muokannut Scythas, Ke 14.04.2004 14:56. Yhteensä muokattu 14 kertaa.
Thor

Viesti Kirjoittaja Thor »

Olisit laittanut vain linkin vaikka PBaseen, etkä liittänyt kaikkia kuvia viestiisi. Voi nimittäin modeemi-pojat huutaa hoosiannaa.
Let the Hammer Fall
Scythas

Joo kiits tuosta korjailusta, itekkin katoin et tais mennä päin seiniä toi laitto, mutta kyllä se nyt on hyvä ku korjailit nuo linkeiksi =)
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Vaihdoin kuvat linkeiksi, jottei motumiehillä mene piuha solmuun ;) . Suosittelen ensi kerralla pienentämään kuvia esim Paint Shop Prolla (jpeg optimizer) tai Photoshopilla.

Kyllä noilla kehtaa pelata. Metalliosat menettelee tuollaisenaan, mutta itse kiinnitin ensinnä huomioon kilpien kuviointeihin. Voisit kuvion ja kilven välille saada jonkinlaisen rajauksen, onnistunee sinisellä tai ruskealla inkillä rajapintaan laitettuna. Ajatus on selvästi hallussa, ja tekniikkakin kehittyy maalamalla lisää.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
kemppiGei

Viesti Kirjoittaja kemppiGei »

hyviä peli-ukkoja
BEE BEDEE BYI
An15

Viesti Kirjoittaja An15 »

Kivoja!

Hauska katsella muidenkin maalaamina Helffeja ja katsella sitten omia. Nyt nuo ovat aika kivan näköisiä, mutta sperelffien kilvet ovat pikkaisen tylsän näköisiä. Mielestäni niistä tekisi parempia jos esimerkiksi maalaisit kuvion keskellä olevan jalokiven. Tämä on sitten vain minun mielipiteeni.

Loppujen lopuksi ihan mukavia pelifuguja.
"May eternal light of heaven shine upon your path!"
-Archangel Tyrael, Diablo II
Loope

Viesti Kirjoittaja Loope »

Jee ! Tosi tyylikkäitä HElffejä. Kilvet olisivat paremman näköisiä jos niihin maalaa kuvion itse. :D
wat
Sandman

Viesti Kirjoittaja Sandman »

Tosi asiallisia pelifiguja! Toi on sitä tasoa mikä pelifiguissa pitääkin olla. Silmien ympärille olisi voinu jättää mustan linen niin ne näyttäis ehkä jotenki mukavammilta mutta hyvä kuitenkin että oot nähny vaivaa maalata ne. Tohon vois myöskin lisätä joitain valoja ja varjoja joihinkin paikkoihin jos haluasi vielä vähän ulkonäköä. Siistejä tollasenaankin.
The Scientist

Viesti Kirjoittaja The Scientist »

Juu, kyllä ehdottomasti itsekin voisin pelata noilla, ja vielä hyvällä omallatunnolla. Kehotan myöskin varjostuksien luomista niinkuin edellinen kirjoittaja. Mutta hyviä noinkin.
"I don't know what I want, but I know how to get it."
Perzzza
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Perzzza »

Sinulla on tyyli veressä! Todella komeata kamaa! Maalit on osattu laimentaa ja jälki on tasaista ja (minun mielestä todella hienoa) tasaista linjaa. Todella, sanoisiko sarjakuvamainen (missä kaikki on tasaista!) meininki, siis WOW!

kääpiökuningas, syvästi kumartaen, vaikka ovatkin haltioita ;)
niih.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Kyllä minä ainakin katselisin ihan mielelläni tuollaisia äijiä kentällä. Kun vertaa minun töherrettyihin empiremiehiini niin... no, kelpaisi minulle. Aikaa ja hermoja on vaatinut, minä en vain jaksa maalata omiani. Empireitä on yllättävän tylsä maalata... Mutta todella, käy ihan hyvin peleihin, eihän niiden mitään showcasea tarvitsekaan olla. Perustekniikoilla maalattu jokainen alue, toimii ihan hyvin.

Ja voin jo sieluni korvin kuulla piakkoin lauseen... "Kannattaisi ohentaa maaleja" ;)
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Graffon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Graffon »

Todella Muhkeaa :D
Itse pelaisin mielelläni noilla nappuloilla ja kaiken kukkuraksi nuo baset ovat tyylikkäitä....jatka samaan malliin ;)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Scythas

No nuo Spear Elffit olivatkin ensimmäinen unit jonka olen maalannut ja aion vielä parannella niitä ehdotuksien mukaan tässä lähipäivinä, uuden unitin alotan viikonloppuna (Swordmasters), että uutta on tulossa. Kiitoksia muuten sit kaikille kehuista, onhan noihin kyllä aikaa ja vaivaa tullut tuhrattua.
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Oi-oi. Ompas muuten hienoja. Erottuu värit selkeästi ja hyvin maalattu. Spearmenit on mun suosikit, tosi silmään pistävästi olet maalannut johto osan, siis hyvässä mielessä. Archerit on kanssa hienoja. Kaikilla on hienot baset... Siitä sitten pelamaan. :D
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.

Armeija projektit
AapoAlas

Viesti Kirjoittaja AapoAlas »

Kyllä maar on vain hienoja. Eipä tässä muuta voi sanoa. Tosi hyviä peli-napeiksi. Ehkä lisää korostusta paikkapaikoin mutta ei sekään ole tarpeellista. Noita vastaan pelaisin mielelläni, vaikka olenkin Dark Elf ja vaikka inhoankin High Elffejä =D
osmelo

Viesti Kirjoittaja osmelo »

Kauniita figuja. Laimennetut värit, kivat baseukset, hyvä maalausjälki. Todella jees.
Than

Viesti Kirjoittaja Than »

Ihan älyttömän siistejä ootko käytttäny inkkejä kun jotkut kohat noin kiiltää... ;) :)
Gorbag
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Gorbag »

Noi on ihan sika siistejä! Basetkin ovat loistavia, mutta silmien ympärille kannattais todella tehdä vedella laimennetulla mustalla maalilla ne reunat.
Inkkiä en suosittele koska se kiiltää.
Graffon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Graffon »

Gorbag kirjoitti:silmien ympärille kannattais todella tehdä vedella laimennetulla mustalla maalilla ne reunat.
Inkkiä en suosittele koska se kiiltää.
Mut voihan sen ajatella, että kun on menossa taisteluun, niin niille on tulossa tippa silmään :D
No ei ny... vitsi ;)
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Scythas

Inkkejä en ole noissa kuvissa käyttänyt, kiilto tulee liian suorasta valaistuksesta. Spearmanit on uudelleen työstön alla jossa fixaan kilpiä ynnä inkkaan torsohaarniska kohan ja highlightaan hopealla keskusosia kiillon poistamiseksi. Uudet kuvat noista on tulossa parin päivän sisällä, tänään jo jos ennätän.

Kiitos edelleen kehuista =)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”