Apocalypse Vanguard Infestation

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Avatar
Spreelock
Viestit: 316
Liittynyt: Ti 23.12.2014 20:47
Paikkakunta: Vantaa

Apocalypse Vanguard Infestation

Viesti Kirjoittaja Spreelock »

Morjens, elikkäs kuinka toi toimii? Formaation säännöissä lukee, että kaikki modelit deployaa Lictorin Chameleon Skin-säännön mukaan (deep strike, no scatter). Saavatko siis formaation Genestealerit myös deep striken?
https://firstblood84.wordpress.com/

Imperium 40k (21600)
Necromunda (escher, goliath)
Mordheim (marienburg, skaven)
Avatar
King Éomer
Viestit: 82
Liittynyt: Su 21.06.2015 03:58

Re: Apocalypse Vanguard Infestation

Viesti Kirjoittaja King Éomer »

Spreelock kirjoitti:Morjens, elikkäs kuinka toi toimii? Formaation säännöissä lukee, että kaikki modelit deployaa Lictorin Chameleon Skin-säännön mukaan (deep strike, no scatter). Saavatko siis formaation Genestealerit myös deep striken?
En omista mitään apocalypsen kirjoja, mutta
kuulostaa samalta mitä dark angel-codexissa, että dw redemtion/strike forceen otetut land raiderit saisi pitäisi pistää deep strike reserviin. GW kylläkin pisti tälle faq:n että ne menee normaaliin reserviin. Ei drop podillakaan periaattessa ole deep strikea, vaan drop pod assault jonka mukaan ne pitää pistää deep strike reserviin.
Eli ellei gw pistä faq:ta, genestealerit saa deep striken.
Avatar
Spreelock
Viestit: 316
Liittynyt: Ti 23.12.2014 20:47
Paikkakunta: Vantaa

Re: Apocalypse Vanguard Infestation

Viesti Kirjoittaja Spreelock »

Ok, kiitoksia
https://firstblood84.wordpress.com/

Imperium 40k (21600)
Necromunda (escher, goliath)
Mordheim (marienburg, skaven)
Avatar
King Éomer
Viestit: 82
Liittynyt: Su 21.06.2015 03:58

Re: Apocalypse Vanguard Infestation

Viesti Kirjoittaja King Éomer »

Spreelock kirjoitti:Ok, kiitoksia
Huomautan että kyseessä on siis oma mielipiteeni. Ei mikään virallinen vastaus. Vastustaja voi tietenkin sanoa että ei käy.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”