Sivu 1/1

Astra Militarum Tank Commander Order? Kysymys?

Lähetetty: To 22.03.2018 17:03
Kirjoittaja Terppa5
Codeksissa sanotaan , että HQ: tank commander voi antaa tank orderin : To a friendly tank in 6 inches...voiko se antaa sen myös itselleen.
Esim jos aseena on Executioner plasma cannon, niin voisi re rollaa ykköset?

Tarkallaan codeksissa sanotaan että:

To issue a tank order, pick a target leman russ within 6" of this model....

Kiitoksia etukäteen kaikista vastauksista.

Re: Astra Militarum Tank Commander Order? Kysymys?

Lähetetty: To 22.03.2018 20:51
Kirjoittaja janojussi
Kyllä noissa myös se itse on yleensä saanut sen buffin (jos määritelmät täsmäävät buffin kriteereihin). Siellä melkein sitten lukisi "choose/target another friendly nönnöö", jos ei saisi itselle.

Re: Astra Militarum Tank Commander Order? Kysymys?

Lähetetty: To 22.03.2018 21:44
Kirjoittaja tneva82
Terppa5 kirjoitti:
To 22.03.2018 17:03
Codeksissa sanotaan , että HQ: tank commander voi antaa tank orderin : To a friendly tank in 6 inches...voiko se antaa sen myös itselleen.
Esim jos aseena on Executioner plasma cannon, niin voisi re rollaa ykköset?

Tarkallaan codeksissa sanotaan että:

To issue a tank order, pick a target leman russ within 6" of this model....

Kiitoksia etukäteen kaikista vastauksista.

Leman russ on tummennettuna eli keyword. Eli kaikki yksiköt joilla on keyword "leman russ" on valideja. Sitten katsot tank commanderin keywordeja ja kas! Siellähän löytyy keyword "leman russ". <regiment> keywordin pitää myös täsmätä mutta tuo ei toki itseä käskiessä tule ongelmaksi.

Re: Astra Militarum Tank Commander Order? Kysymys?

Lähetetty: Pe 23.03.2018 19:42
Kirjoittaja techman
Index Imperium 2 FAQ v.1.2 sano sitten näin:
Q: Can a Tank Commander or Knight Commander Pask issue
a Tank Order to themselves?
A: No.

Re: Astra Militarum Tank Commander Order? Kysymys?

Lähetetty: Pe 23.03.2018 20:02
Kirjoittaja janojussi
techman kirjoitti:
Pe 23.03.2018 19:42
Index Imperium 2 FAQ v.1.2 sano sitten näin:
Q: Can a Tank Commander or Knight Commander Pask issue
a Tank Order to themselves?
A: No.
Ei taida indexin faqut vaikuttaa codexin sääntöihin, ellei käytä yksikköä tai wargearia indexistä.

Re: Astra Militarum Tank Commander Order? Kysymys?

Lähetetty: Pe 23.03.2018 21:40
Kirjoittaja tneva82
janojussi kirjoitti:
Pe 23.03.2018 20:02
techman kirjoitti:
Pe 23.03.2018 19:42
Index Imperium 2 FAQ v.1.2 sano sitten näin:
Q: Can a Tank Commander or Knight Commander Pask issue
a Tank Order to themselves?
A: No.
Ei taida indexin faqut vaikuttaa codexin sääntöihin, ellei käytä yksikköä tai wargearia indexistä.
Yep. Codex overwrites index ja samalla indexiin liittyvät faq:it. Eli ellei CODEXIN FAQ sano muuta niin codexin mukaan mennään.