He'stan ja sisters of battle
- Khorne Marien
He'stan ja sisters of battle
Ja jatketaan tätä keskustelua täällä, eli mitkä on hyviä modeleita he'stan + sisters of battle -comboon?
- Half-breed
Re: He'stan ja sisters of battle
No sellaiset mitkä kombottaa hyvin He'stanin kanssa, eli sellaiset jotka saa mahdollisimman paljon meltaa/fleikkaa peliin.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Eiköhän kaikki asiallinen sanottu tosta toisessa keskustelussa.
Eli trooppi siskoja chimeroissa flamereiden kanssa faithin ja hestenin re-rollien kanssa käristämässä vihollisia pois covereista.
Eli trooppi siskoja chimeroissa flamereiden kanssa faithin ja hestenin re-rollien kanssa käristämässä vihollisia pois covereista.
- Khorne Marien
Eikös siskojen statsit näy witch hunters codexissa?
Siellähän ne. Näkyy myös sääntökirjan lopusta löytyvästä taulukosta.
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!
- Khorne Marien
Kiitoksia. =)Scoundrel kirjoitti:Siellähän ne. Näkyy myös sääntökirjan lopusta löytyvästä taulukosta.
-
Sami Jumppanen
Miten meinasit saada Chimeroja noiden mukaan? Siskot saavat itselleen ainoastaan Rhinon.Z7-852 kirjoitti:Eiköhän kaikki asiallinen sanottu tosta toisessa keskustelussa.
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Nykyään dedicated transporttiin saa mennä kuka vain sisään. Mutta tämä vaatisi tietenkin sitten Ink storm trooppien ottamamista (hyviä voivat istua omalla kentän puolella pitämässä objektiivia kun siskot ryöstävät auton), mutta vaatii silloin vähän enemmän pisteitä. Toisaalta ei se rhinokaan mikään huono rynnäkköajoneuvo ole, vaikka ei chimera olekkaan.
Niinno. Chimeraan saa kaksi sisteriä ja heavyflameria enemmän kuin rhinoon.
Mitenkäs, ampuuko kattoluukusta tulittavat viisi sisteriä lasguneilla vai bolttereilla. Säännön sanankäänteitä on uuteen kirjaan ilmeisesti "selvennetty", mutta itse en ainakaan saanut siitä selvää. Ja mahtuuko 12 sisteriä edes kerralla ulos takaovesta vai käykö niille niinkuin 20 necronille monoliitissa?
Mitenkäs, ampuuko kattoluukusta tulittavat viisi sisteriä lasguneilla vai bolttereilla. Säännön sanankäänteitä on uuteen kirjaan ilmeisesti "selvennetty", mutta itse en ainakaan saanut siitä selvää. Ja mahtuuko 12 sisteriä edes kerralla ulos takaovesta vai käykö niille niinkuin 20 necronille monoliitissa?
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
-
Sami Jumppanen
Kyllä ne ulos mahtuu, etenkin nyt kun niiden ei tartte olla kaikkien sen 2" sisällä kokonaan, mutta mutta miten ne ampuu sieltä ulos onkin sitten toinen juttu, kun C:WH taitaa vain todeta, että 2 firepointtia. Chimera vaikka siinä onkin potentiaalisesti kaksi HF:ää käytettävissä, niin se tölkki on pisteissä lähes tuplasti Rhinon verran.Scoundrel kirjoitti:Niinno. Chimeraan saa kaksi sisteriä ja heavyflameria enemmän kuin rhinoon.
Dominion squad 4:llä fleikalla ja veteraanille brazier of holy fire(vaihtoehtosesti 4:llä meltalla ja combimeltalla).space marien kirjoitti:Ja jatketaan tätä keskustelua täällä, eli mitkä on hyviä modeleita he'stan + sisters of battle -comboon?
Koikeilemisen arvosta vois olla myös retribuuttorit 4:llä multimeltalla ja immolaattorissa.
Wh40k 2nd edition rulebook kirjoitti:Remember that you're playing to enjoy a challenging battle with friends, where the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Henkilö kohtasesti kyllä sitä mieltä että jos niillä siskoilla ei sitä Combat Tacticsia ole jota vaihtaa Hestonin kykyyn niin ei ne aseet siitä muutu niin kivaa kuin se olisikin. oli tässä nyt siitä kyse tai ei.
Hestanin kyky ei millään muotoa vaadi combat tacticsia modelilta. Toimiihan se vehicleihinkin.DantonTH kirjoitti:Henkilö kohtasesti kyllä sitä mieltä että jos niillä siskoilla ei sitä Combat Tacticsia ole jota vaihtaa Hestonin kykyyn niin ei ne aseet siitä muutu niin kivaa kuin se olisikin. oli tässä nyt siitä kyse tai ei.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
minun hautaani vartioi pisara aamukastetta.
Minun hautaani vartioi satatuhatta tappajasatelliittia,
minun hautaani vartioi teratonni antimateriaa"
-
Sami Jumppanen
Tuostakin voi olla kahta mieltä, että toimiiko.Deetwo kirjoitti:Hestanin kyky ei millään muotoa vaadi combat tacticsia modelilta. Toimiihan se vehicleihinkin.DantonTH kirjoitti:Henkilö kohtasesti kyllä sitä mieltä että jos niillä siskoilla ei sitä Combat Tacticsia ole jota vaihtaa Hestonin kykyyn niin ei ne aseet siitä muutu niin kivaa kuin se olisikin. oli tässä nyt siitä kyse tai ei.
Mikä siinä nyt on niin epäselvää? Ensin sanotaan, että kaikki yksiköt, joilla on combat tactics, menettävät sen. Sitten sanotaan, että kaikki (lista aseista) armeijassasi saa mainitut bonukset.
Mun kirjoissa myös vehiclet ja liittolaiset kuuluvat pelaajan armeijaan.
Mun kirjoissa myös vehiclet ja liittolaiset kuuluvat pelaajan armeijaan.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Näköjään eri Spessuilla kirjotettu vähän erilailla tuo. Esim Khanilla lukee "....then all units in your army exchange the Combat tactics special rule for the ability to outflank." Oletan ett se toimii jokaisella (spessulla) samalla tavalla eli esimerkiksi Legion of the damned ei saa twinkattuja meltoja niin kivoja kuin olisivatkin koska eivät omista C. tacticsia.
Oletus ei vain riitä valitettavasti.DantonTH kirjoitti:Näköjään eri Spessuilla kirjotettu vähän erilailla tuo. Esim Khanilla lukee "....then all units in your army exchange the Combat tactics special rule for the ability to outflank." Oletan ett se toimii jokaisella (spessulla) samalla tavalla eli esimerkiksi Legion of the damned ei saa twinkattuja meltoja niin kivoja kuin olisivatkin koska eivät omista C. tacticsia.
Se on aika selkeästi kirjoitettu eri tavalla ja on varsin yksiselitteinen.
"Minun hautaani vartioi tuulenhenkäys kevyt
Epic. Eri spessuilla voi olla vähän eri säännöt. Vaikka Vulkan osaisi viritellä vehicleiden pyssyt kaksipiippuisiksi ei tarkoita että Khan saisi Dreadnoughtit laukkaamaan tuulen lailla vihollisen sivustaan. (Terminaattorit sen sijaan kyllä)DantonTH kirjoitti:Näköjään eri Spessuilla kirjotettu vähän erilailla tuo. Esim Khanilla lukee "....then all units in your army exchange the Combat tactics special rule for the ability to outflank." Oletan ett se toimii jokaisella (spessulla) samalla tavalla eli esimerkiksi Legion of the damned ei saa twinkattuja meltoja niin kivoja kuin olisivatkin koska eivät omista C. tacticsia.
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Space Marine FAQ:ssa on tuosta muuten selkeästi sanottu. Eli että ihan samanlaisia niiden kyvyt ovat.