Galeforce9: Tanks

"Peli perustuu tositapahtumiin." Kaikki ns. oikeasta elämästä aiheensa ammentavat pelit maailmamme historiasta.
Blackcat
Puolenkuun Pelit
Viesti:

Galeforce9: Tanks

Viesti Kirjoittaja Blackcat » Pe 29.07.2016 08:01

Tätä tankkipeliä on nyt muutama kerta jo testailtu Lahden suunnalla ja turnauspäiväkin varattuna 15.10.2016.
Idea on "lainattu" suoraan FFG:n X-Wingistä. 100 pisteen pelit (upgradeineen), tankit liikkuvat ja ampuvat iniative järjestyksessä ja liikkumiseen käytetään omaa templatea. Ampumiseen ei ole lainkaan etäisyysrajoitetta eli koko 90 x 90 cm pelialue (matto) on kantamalla.

Historiallista pelistä tekevät kylläkin ainoastaan itse figuurit, peli on nopeatempoista räiskintää jossa rohkeat voittavat Korkeajännitys meiningillä :)
Hauska pelata ja nopea (30-45 min). X-Wing faneille reitti historiallisiin peleihin? Jatko hiukan mietityttää koska tankeissa on loppujen lopuksi hyvin vähän eroja, tiimipelit tai kampanjat kenties...

Onko muilla testanneilla mietteitä pelistä?

Silveri

Re: Galeforce9: Tanks

Viesti Kirjoittaja Silveri » Ma 01.08.2016 12:02

Tätä on tehnyt mieli testata jossain vaiheessa, kun pelissä on lievästi sanottuna synergiaa FoW:in kanssa. Harmi vaan, että noita countereita ei oikein myydä vielä erikseen.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Historialliset miniatyyripelit”