Palkkamaalarien ja maastontekijöiden yhteystiedot

Ylimääräistä tavaraa pyörimässä nurkissa? Täällä on mahdollisuus päästä siitä eroon. Muista hyvät ja selkeät ilmoitukset.
scarface

Re: Palkkamaalarien ja maastontekijöiden yhteystiedot

Viesti Kirjoittaja scarface » Ti 26.02.2013 23:26

Kaapelikala kirjoitti:Eli, jos hommaan 80 jantteria 20 eurolla, saan 50 eurolla Masterclassia koko kasasta? Yes please!
siinä se tuli se possunreikä minkä arvasin jonkun löytävän :D mutta niin hinnat koskevat vain ja ainoastaan gw:n määräämiä hintoja:D

Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri » Ke 27.02.2013 14:07

scarface kirjoitti:
Kaapelikala kirjoitti:Eli, jos hommaan 80 jantteria 20 eurolla, saan 50 eurolla Masterclassia koko kasasta? Yes please!
siinä se tuli se possunreikä minkä arvasin jonkun löytävän :D mutta niin hinnat koskevat vain ja ainoastaan gw:n määräämiä hintoja:D
http://www.perry-miniatures.com/product ... ts_id=2714

Ei nyt 80 jantteria ole, mutta alkuperäinen boksi ei sekään kovin kallis ole.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!

Kaapelikala

Viesti Kirjoittaja Kaapelikala » Ma 11.03.2013 19:34

Pakko varmistaa vielä: Bolter-devastaattorin maalauksesta maksan enemmän kuin perusmariinin (6e vs 3e)? Sama nappi, eri hinta riippuen paketista?

Veijo

Viesti Kirjoittaja Veijo » Su 24.03.2013 13:48

Nimimerkki "pakko päästä kanadaan tai jonnekin vielä pitemmälle mutta rahoituksessa on vielä aukkoja" tarjoutuu maalaamaan armeijasi korvausta vastaan. Maalauskokokemusta minulta löytyy noin kymmenen vuotta ja viime aikoina olen erikoistunut 40K:n räkäiseen maailmaan. Maalaan nopeasti vaikka kokonaisen armeijan, mutta keräilijä (joka itsekin olen) saattaa haluta yksittäisenkin figuurin kunnollisesti tehtynä kabinettiinsa - kaikki hoituu!

Tässä muutaman näyte viimeaikaisista töistäni:
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Lisää kuvia löydät tästä osoitteesta: http://s1232.photobucket.com/user/Tursk ... ry/?page=1

Hinnoittelusta voimme sopia yksityisesti tapauksen mukaan, mutta noin 4-25 euron paikkeilla onpi hinta figun koosta riippuen (3e perusmariini/jalkaväen sotilas, 5e mopo tai ratsuväen edustaja ja niin edelleen). Basetuksesta ja muista härpäkkeistä voimme myös sopia erikseen.

Minuun voi ottaa yhteyttä täällä yksityisviestillä tai vastaavasti lähettämällä sähköpostia osoitteeseen [email protected]

Maalaaja asustelee Kiteellä, ja työtilan sekä työntekijänkin saa tulla tarkastamaan jos itse lähistöllä asuu. Joensuun Fantasiapeleihin voi järjestää myös tapaamisia jos on tarpeen.

Kiitokset!

Billbox_

Viesti Kirjoittaja Billbox_ » Su 11.08.2013 08:44

Sain vihdoin sivun avattua. Olen maalaillut jo pidemmän aikaa, ja pienen lapsen takia tarvitsen lisää rahoitusmahdollisuuksia harrastustani varten.

Käy kurkkaamassa!

http://billboxspainting.webnode.com/

-Eetu J.

agentti

saa poistaa

Viesti Kirjoittaja agentti » To 07.11.2013 15:23

saa poistaa
Viimeksi muokannut agentti, Ti 14.01.2014 18:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

killkrusha

Viesti Kirjoittaja killkrusha » Ke 08.01.2014 23:37

killkrusha kirjoitti:Meitsi on miettiny palkkamaalauksen aloittamista, ja long story short tässä olis sitte ilmotus

Eli maalaan yksittäisistä figuista pieniin armeijoihin saakka kaikenlaista (joudutte antamaan kootu figut minulle/antamaan rahat joilla saan ostettua figut)
normaalisti teen työt 2 viikossa, mutta jos haluatte työn tehtyä aikaisemmin se maksaa vähän extraa :D
Taksat olisi tässä:
Infantry:
20mm base figu 1e
25mm base figu 1e
40mm base figu 2e
50mm base figu 3e
60mm base figu 5e (IG heavy weaponit maksaa 3e koska niitä on helppo/hauska maalata)

10figun ryhmä on 1e halvempi kuin 10 erikseen

Vehiclet:
Pieni (land speeder, Sentinel, Vyper etc.) 7e
Keski (Chimera, Rhino, Raider, Falcon, Devilfish, Dreadknight, Steam Tank etc.)¨10e
Iso (Land Raider, Stormraven, Valkyrie etc) 15e

3 vehiclen squadroni on 1e halvempi kuin erikseen
ICt:
20mm 3e
25mm 5e
40mm 7e
50mm 7e
60mm 10e
>60mm 15e

Forgeworld tuotteet:
Samat taksat kuin yllä mutta lisätään hintaan 2e

maalausajan poisto (alkaa 2 viikosta) :
1 päivä 10e

Tässä vähän maalausnäyttöä
Tässä vähän lisää maalausnäyttöä

Sähköpostiosoite on: [email protected]
Puhelinnumero: 0503583396
Oon alottamassa palkkamaalaamista uudelleen ku tarvis vähän taskurahaa, ja ku vanha postaus on vielä täällä ni en raaskinut kokonaan uutta alkaa tekemään.
''A fate worse, than a fate worse than death... that's pretty bad!''

MAitiainen

Viesti Kirjoittaja MAitiainen » To 20.03.2014 14:02

Elikkäs, vieläkö tuppaa palkkamaalareita löytymään? Mitä lähempää Jyväskylää ja mitä parempaa jälkeä saa pensselillä niin sen parempi, olis nyt yks jantteri vailla kyseisiä palveluita. Muutama yksittäine figu tarttis maalia pintaasa silleesti että niitä kehtais vitriinissä säilyttää enkmmäkseen, figuina ois tosta uuesta WH40k DV boksista Dark Angelsie puolen Company Master, Librarian ja normi-, terminator- ja prätkä kessut :) muut joukot jätän itselle sudittaviks.

Jos jotakuta mahollisesti nappaa niin pistelee YV:tä paljonko haluaa korvauksia ja pari esimerkki kuvaa työnjäljestäkään ei ole pahitteeksi niin ihmetellään ja sumplitaan lisää :) kiitän jo etukäteen jos joku innostuu!

De4thGear
Viesti:

Viesti Kirjoittaja De4thGear » Ma 24.03.2014 21:20

Tällä hetkellä en ota uusia projekteja.
Viimeksi muokannut De4thGear, Ma 27.07.2015 12:51. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

nuuuubi

Viesti Kirjoittaja nuuuubi » Ti 25.03.2014 13:28

Moro!

Maalaan, kokoan ja konverttaan yksittäisiä figuja tai yksiköitä. Sankarit tms sooloilijat jopa 5€, muuten 1€/figu.Työn taso on kehuja kerännyttä "tabletop quality +" eli teen joka jätkästä tai yksiköstä niin hyvän kuin osaan. En jahkaile maalaamisessa, mutta työt saattaa hidastaa hommia välillä.

Ja tätä tehdään tosiaan rakkaudesta lajiin eli pyrin pitämään hinnan alhaalla että saisin enemmän mielenkiintoisia projekteja tukkimatta kuitenkaan omia hyllyjä :)
Tilaukset YV:llä, kiitos.

Barricade

Viesti Kirjoittaja Barricade » Ke 26.03.2014 21:28

Ooops!

Hukkasin salasanan jne mutta toiminta jatkuu vaikkaki eri nimellä:
Maalaan, kokoan ja konverttaan yksittäisiä figuja tai yksiköitä. Sankarit tms sooloilijat jopa 5€, muuten 1€/figu.Maalauksen taso on kehuja kerännyttä "tabletop quality +" eli teen joka jätkästä tai yksiköstä niin hyvän kuin osaan. En jahkaile maalaamisessa, mutta työt saattaa hidastaa maalaamista välillä (näistä ilmoitan tietysti hyvissä ajoin, yllätyksiä ei tule).

Ja tätä tehdään tosiaan rakkaudesta lajiin eli pyrin pitämään hinnan alhaalla että saisin enemmän mielenkiintoisia projekteja tukkimatta kuitenkaan omia hyllyjä :)

Tilaukset YV:llä, kiitos!

Niitä joilla oli bisneksiä kesken nuuubin kanssa, joudun pyytämään ottamaan yhteyttä meikäläiseen YV:llä. Pahoittelut hankaluuksista!
Viimeksi muokannut Barricade, Pe 04.04.2014 08:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Make love, not peace.

DSD

Viesti Kirjoittaja DSD » To 03.04.2014 15:37

Heipähei!

Tarvitsetteko miniatyyrisi ja pienoismallisi maaleihin, mutta et osaa siten kuin haluaisit, tai pidät yksityiskohtien tekemisestä, mutta valtava määrä perusvärien maalaamista tuottaa päänvaivaa?

Eipä siis huolia! Olemme pieni yritys Vihdin Nummelassa, ja teemme mielellämme miniatyyrisi maaleihin haluamallasi tavalla ja miten hienoiksi vain tahdotte. Kokemusta miniatyyrien maalaamisesta on kertynyt jo kiitettävät 16 vuotta, ja teemme asiakkaidemme kanssa tiivistä yhteistyötä. Saat edistymisestä kuvia ja voit vaikuttaa projektin etenemiseen!

Lataa **Hinnasto korjatteilla!***tästä**Hinnasto korjatteilla!*** esitteemme, joka sisältää asiakkaille tehtyjä maalaustöitä, sekä hinnastomme. Ota reilusti yhteyttä joko yksityisviestillä, tai varmemmin vielä sähköpostia lähettämällä.

Ja tässä vielä hieman mallitöitä:

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Figusi voisi olla jo maaleissa!
Viimeksi muokannut DSD, Pe 06.06.2014 10:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dragon Scale Design tmi. Maalauspalvelua ammattitaidolla, sekä muut tarvitsemasi miniatyyripalvelut 16 vuoden kokemuksella! Ota yhteyttä YV:llä tai sähköpostilla dscaledesign(at)gmail.com.

Azungar

Viesti Kirjoittaja Azungar » Pe 23.05.2014 16:46

Saa poistaa.

116

Viesti Kirjoittaja 116 » To 29.05.2014 19:44

Tilausmaaston teko jäissä tällä hetkellä. Tärkeämpää tekemistä kuten lakiasioita ja metsäkauppoja.
Plus tilausmaaston teko usein stressaavampaa ja aikaavieväämpää kuin edes materiateknisesti kannattavaa.
Viimeksi muokannut 116, Su 22.05.2016 15:49. Yhteensä muokattu 20 kertaa.
Kokeilkaa Kings of Waria. Hilpeän hauska fantasia-blokkimähinäpeli. Ilmaset säännöt kanssa.

Manticin uuden scifi-taistelupelin alphasäännöt on ulkona!
Check them out!

NASL_Painting

Viesti Kirjoittaja NASL_Painting » Pe 30.05.2014 12:09

Moro kaikille!

Olen harrastanut miniatyyrejä karkeasti yhdeksän vuotta ja maalailua on tullut harjoitettua on-off tyylillä aina inspiraatiosta ja elämäntilanteesta johtuen todella epäsäännöllisesti ja viimeisen noin kolmen vuoden ajan on tullut maalailtua pääsääntöisesti yksittäisiä nappeja. Palkkamaalausta olen tehnyt vain vähän ja sekin on tapahtunut tuttaville, mutta lisätienestin vuoksi olen jo pidempään harkinnut suuremman skaalan palkkamaalausta.

Voin palkkamaalaamisen lisäksi myös koota (osien irroittaminen sprueista, valujälkien poisto ja mahdollinen stuffaaminen rakosiin), basettaa sekä tehdä vähän konversioitakin, mutta koska olen hankkiutunut suurimmasta osasta "ylijäämäosistani" eroon, voi minulle lähettää bitsejä konversioita varten.

Maalaan aina peruspöytätason rivimiehistä tarkasti detaljoituihin charactereihin showcase-tasolle, riippuen siitä, minkälaista jälkeä tahdot ja mikä on toiveaikasi projektin valmistumisen suhteen.

Hinnastoa en osaa tähän hätään arvioida, mutta nakkaa minulle YV:tä kertoen minkälaisen armeijan haluaisit ja mille tasolle, niin voimme keskustella enemmänkin. Mikäli omistat ylimääräisiä Skaveneita, Ogreja tai High elffejä, voivat nekin toimia maksuna, sillä suoranaisestihan tienestini olisivat kattamassa harrastustani.
Palkkamaalaan miniatyyrejä täältä lisätietoja

loppari

Viesti Kirjoittaja loppari » Ma 18.08.2014 13:35

Valitettavasti koen velvollisuudekseni varoittaa figupelien yhteisöä petoksesta. Sotavasarassa käyttäjänimellä ’scarface’ tunnettu Niko Mattlar on palkkamaalarin roolissa varastanut figuurini. Jos olette ostaneet häneltä figuureja kuluneen kesän aikana, pyydän ystävällisesti ottamaan minuun yhteyttä – voitte olla avuksi poliisitutkinnassa, asiasta on juuri tehty rikosilmoitus. Vaikka edelleen toivon kovasti, että saan omaisuuteni takaisin (uudelleenostohinta 214,80€) en enää uskalla siihen uskoa. Toivottavasti nyt kuitenkin tällä tavalla estämään ettei muita lajiharrastajia lankea saman henkilön uhriksi.

Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo » La 30.08.2014 17:35

Mulla olisi maalaushommaa tarjolla.
Maaleihin pitäisi saada n. 35 (28mm) Infinity miniatyyriä ja mahdollisesti 1-2 isompaa (Tag/robottia) maaleihin. Sellainen hyvä-pelipöytä taso olisi mielessä. Ota YV:llä kontaktia.
Soi viulu

Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo » La 15.11.2014 02:25

Mulla on toi homma vieläkin voimassa, linkki vie maalauspalvelujen ostoilmoitukseeni.

http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... 8&t=109738
Soi viulu

vile736

Palkkamaalausta Kempeleessä

Viesti Kirjoittaja vile736 » To 18.12.2014 22:53

Elikkäs maalaan pääasiallisesti 40K figuja, mutta sovittaessa myös muitakin figuja sekä maastoa. Tietyssä tilanteessa voin myös tehdä maastoa. Hinnat riippuvat mm. seuraavista asioista: yksityiskohtien määrä, vaadittu maalaustarkkuus, maalausaika, maalaustyyli, täytyykö figu maalauksen lisäksi kasata tai noutaa kaupasta ja kasata.

Tässä suuntaa antava hinnasto:

Tankki: 10-15€
Walker: 5-10€
Character: 4-8€
Pyörä: 2,5-4€
Isompi rivimies: 2-3€
Pienempi rivimies: 1-1,5€

Tässä kuvia omista figuistani jotka on maalattu omalla tyylillä ja omilla kriteereillä. ELi kuten joistain kuvista voi huomata, basen sotkeutumiseen ei ole kiinnitetty huomiota mahdollisen myöhemmän maalauksen vuoksi. Tekemäni maaston kuvia tulee myöhemmin.

Kuvat: http://s1303.photobucket.com/user/vile7 ... t=3&page=1

Yhteyttä minuun voi ottaa yksityisviestillä tai varmemmalla tavalla laittamalla sähköpostia [email protected].

Tarvittaessa voin lähettää oman maalatun figun asiakkaalle jos saan vastineeksi uuden maalaamattoman/kasaamattoman figun + maksun tai rahaa. Voin myös ostaa paketin kaupasta sekä kasata ja maalata figun jolloin hintaan lisätään paketin hinta. Maalattavat figut voi toimittaa joko postissa tai antaa sovitussa paikassa. Asiakas maksaa tietenkin mahdolliset postikulut.

stanfar

Viesti Kirjoittaja stanfar » Ke 04.02.2015 15:44

Avataan taas palkkamaalaus. Oleskelen Oulussa joten tilaajalle postit jos tarvitsee postitella ja mahdolliset maalikulut jos tarvitsen ostaa maaleja tilaukseesi.

Huom! mitä isompia figuja sen enemmän vievät tilaa tilauksesta.
En tee lakkausta ja perus basetus sovinnon mukaan, mutta voin hoitaa kasauksen jos on tarvetta.

Hinnasto:
2e Jalkaväki, swarmit (Space marine, Orkit, Dwarfit, yms..)
4e Isompi jalkaväki (Terminator, Ogre, Troll, Bikerit, Sigmarites yms..)
6e characterit, pienemmät tankit (Centurionit, Land speederit, komentaja hahmot, yms..)
15e Isommat tankit, Isommat monsterit, flyerit, walkerit (Dredit, Hive tyrantit, Valkyriet, yms..)
30e Gargantuanit, super heavy tankit ja walkerit

Yhteydenotot Yv:llä tai Sähköpostilla [email protected]
Työstän yhden tilauksen kerrallaan.

Vapaana.
Viimeksi muokannut stanfar, La 19.05.2018 03:22. Yhteensä muokattu 18 kertaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Figutori: Myynti-ilmoitukset”