Kysymyksiä O&G:n aloitukseen liittyen

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.

aatami

Re: Kysymyksiä O&G:n aloitukseen liittyen

Viesti Kirjoittaja aatami »

Itse olen kysynyt mitä kannattaa hankkia, Ainakin minulle sanottiin(monet tietää). Että Gobbo shamaneja ja Orc Warrioreja(Sinulla taitaa ollakkin tuo). Tai oikeastaan meinasinkin hankkia nuo jo ennestään ja muut kannustivat...
Oberon kirjoitti:Mä syytän aatamia
'10-'11-'12 WDL
(FB)WAAAGH! Zombie slaya' 10 3 11
(40 Kimble)Set-Harah Tomb world 5 2 6
(LOTR) Shadow Sun Tribe (Rhûn&Harad) 1 1 3
Nazgúl

Viesti Kirjoittaja Nazgúl »

Juu, örkkejä on ne 19 ja N.Gobbo shamu. Niitä metalliosia ei ole nyt, eikä välttämättä tule ainakaan kahteen kuukauteen tulemaan, joten tuskin niistä rupean osia odottelemaan. Kolikot on rahaa, ei niitä nyt figujen pystyssäpitämistä varten tuhlaa. No ei oikeasti, voisi kokeilla. Kiitti vinkistä.
Jos on päätä myöten kusessa, kannattaa pitää suu kiinni

Minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa

Hyvää yritetään, mutta priimaa pukkaa
J.H.

Viesti Kirjoittaja J.H. »

Pistä sinitarralla figun base kiinni movement trayhin. Ei pitäs kaatuilla...

J
Galeios

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Minä etsin bits boksin pohjalta metallifigujen jalkojen alla olevia lärpäkkeitä (sahasin joskus joistain pois) ja liimasin niitä oman standard bearini basen alle. Se on vähän sellainen kiikkerä otus, kun kädet tulee aika reilusti etukenoon.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”