Modulaarinen 40k pöytä. (5,5/6) Malifaux suo 2.10

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Vonreuter

Re: Modulaarinen 40k pöytä (upd. 30.10. vikoja kipsejä, fina

Viesti Kirjoittaja Vonreuter » Ke 30.10.2013 21:35

Kapteeni Tychon patsas. Blood Angels, 3rd company, 2nd edition. Respect.
To fight the Alpha Legion is to fight on a shifting layer of deception and trickery, where every weakness can hide strength and every apparent advantage may be revealed as a trap.

Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax » To 31.10.2013 01:46

Vonreuter kirjoitti:Kapteeni Tychon patsas. Blood Angels, 3rd company, 2nd edition. Respect.
wups :D Kaverilta vaihoin joskus johonkin. En sitten tiedä saako arvoistaan käyttöä.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone

Kharon
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kharon » To 31.10.2013 11:36

Antrax kirjoitti:
Vonreuter kirjoitti:Kapteeni Tychon patsas. Blood Angels, 3rd company, 2nd edition. Respect.
wups :D Kaverilta vaihoin joskus johonkin. En sitten tiedä saako arvoistaan käyttöä.
No voihan sen ajatella niinkin että ei ihan joka jamppa ole patsaan arvoinen. Hyvin se tuohon tolpannokkaan istuu jokatapauksessa.

Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji » La 02.11.2013 10:31

Loistavaa settiä aina vain. Vaikea edes uskoa miten niistä käsittämättömän hämäristä kipsiläjistä näin hyvin onnistuikin :D
Laatikollinen avaruussuippokorvia - Blogi nörtteydestä, peleistä ja äärimmäisestä epätodennäköisyysmoottorista.
Pöllökarhut - Porin Pöytäpeliseura

smaxx
Valvoja

Re: Modulaarinen 40k pöytä (upd. 24.10. Hybridi CoD ja Hirsa

Viesti Kirjoittaja smaxx » La 02.11.2013 13:30

Antrax kirjoitti:Jokohan on jo tyhjentänyt ideansa noista kipsipaloista? En tiedä, mutta pian saa riittää. :D
Upeita ! Nyt vaan maaleihin ja kansan ihasteltaviksi.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/

Believer

Viesti Kirjoittaja Believer » Ma 11.11.2013 00:23

Todella siisti pelipöytä tulossa. Itsekin kun käytän HirstArtsin muotteja niin pisti vaan silmään kipsipaloissa ilmakuopat. Mitä kipsiä käytät? Jotkut kipsit olen todennut reagoivan veden kanssa voimakkaammin jolloin syntyy helpommin ja enemmän ilmakuplia. Kannattaa sekoittaa kipsi veteen hitaasti ettei ilmakuplia hirveesti synny. Joskus jos on ollut itellä kiire ja pinnalle jää kuplia niin olen varovaisesti pyyhkäissyt pintaa talouspaperilla ja kaatanut lisää kipsimassaa muottiin. Myös täryttäminen on tärkeää jotta ilmakuplat tulevat pintaan ja haihtuvat ilmaan. Jos ei muuten onnistu niin hakkaa pöytää molemmilla käsillä nopeaan tahtiin tai sekoita kipsimassa muoteissa tulitikulla tai vastaavalla. Näillä tempuilla olen itse saanut valettua hyvänlaatuisia kipsipalasia suuria määriä. Tosin kalliilla askartelukaupan kipsillä saa parempaa tulosta kuin halvemmalla rautakaupan mallikipsillä.

Mielenkiinnolla seuraa projektia.

-b-
-: Keep on believing, don't lose hope
He'll give you His grace enabling you to cope :-

Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax » Ma 11.11.2013 11:28

Believer kirjoitti:Todella siisti pelipöytä tulossa. Itsekin kun käytän HirstArtsin muotteja niin pisti vaan silmään kipsipaloissa ilmakuopat. Mitä kipsiä käytät? Jotkut kipsit olen todennut reagoivan veden kanssa voimakkaammin jolloin syntyy helpommin ja enemmän ilmakuplia. Kannattaa sekoittaa kipsi veteen hitaasti ettei ilmakuplia hirveesti synny. Joskus jos on ollut itellä kiire ja pinnalle jää kuplia niin olen varovaisesti pyyhkäissyt pintaa talouspaperilla ja kaatanut lisää kipsimassaa muottiin. Myös täryttäminen on tärkeää jotta ilmakuplat tulevat pintaan ja haihtuvat ilmaan. Jos ei muuten onnistu niin hakkaa pöytää molemmilla käsillä nopeaan tahtiin tai sekoita kipsimassa muoteissa tulitikulla tai vastaavalla. Näillä tempuilla olen itse saanut valettua hyvänlaatuisia kipsipalasia suuria määriä. Tosin kalliilla askartelukaupan kipsillä saa parempaa tulosta kuin halvemmalla rautakaupan mallikipsillä.

Mielenkiinnolla seuraa projektia.

-b-
Kirjoituksista ehkä kävi ilmikin, mutta tosiaan sain nuo palat kaverilta joiden kaverit olivat valaneet niitä kait isompiakin eriä. Paria tyyppiä tuossa taitaa olla, jotain hammaslääkärinkipsiä sekä jotain toista. Itse kun en ole valanut enkä vala niin ilmakuopat on mitä on. :D Ehkäpä niitä voi pitää luodinreikinä tai jotain.

Tosiaan ollut sellaista kiirettä että viimeviikolla ei edes kerinnyt koskemaan pöytään. Jahka tästä ajat tasoittuu niin katsotaan taas mitä saadaan aikaan.
Spoonyone

Sykerö

Viesti Kirjoittaja Sykerö » Ti 12.11.2013 13:34

...flabbergasted... Ei tähän löydy muuta sanaa... Törkeän hienoa settiä.
- Blind faith, and unreasonable hatred! -

Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax » Pe 22.11.2013 22:00

Huoh, kiireiden ja suoranaisen väsymyksen keskellä olen taas saanut vähän puskettua eteenpäin. Vielä pitäisi puurtaa pikkaisen ennen kuin pääsee läträämään maaleilla.

Kuva

Pitihän sitä ehjäkin talo tehdä. Vaneri seinät ja korkkipäällyste, johon länttäsin kipsiä. Suht onnistunut.

Kuva

Niiiiiin lähellä että melkein jo maistaa maalin. Monellakin tapaa. Tuo yksi huone melkein pelottaa minua, en halua edes ajatella paljonko näin vaivaa tuohon edelliseen sadevesiviemäriin, mutta pakko jaksaa, ensin muu osa jotta saan illuusion siitä että ollaan lähempänä maalia. Kivana yksityiskohtana, jos kääntelee noita osia niin kävelytietkin osuvat kohdilleen. ;)
Spoonyone

Zodfrey

Re: Modulaarinen 40k pöytä. upd. 22.11. Back to the sewers,

Viesti Kirjoittaja Zodfrey » To 19.12.2013 17:49

Mahtavaa tavaraa tulossa! En malta odottaa kuvia kunhan ovat maaleissa. On varmasti tunti poikineen uponnut tähän viemäriin.... :-)

Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax » To 02.01.2014 10:50

Pieni väliupdate. Joulukuun työmatka katkaisi rakenteluputken ikävästi, joten tässä ollaan välipäivinä koitettu päästä takaisin rakentelumoodiin.

Viimeinen viemäriosa etenee lupaavasti ja vaatinee enää päivän tai parin panostuksen, jonka jälkeen pääsen pohjamaalaamaan. Suurin mietittävä asia on miten maalata tuo korkki. Siskolta saamani silikonipohjainen mattamusta lienee turhan tukkivaa ja muotoja peittävää, joten ehkä spray. Finfoam on toinen ongelma, koska spray sulattaa sen. Toivonkin että tuo musta maali on juuri sopivaa siihen, vähän pyöristää muotoja muttei peittäisi.
Spoonyone

Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax » Ma 06.01.2014 23:34

6.1.

Huuwee!! Vihdoin, vaikka vähän pitikin potkia itseään perseelle. Voin sanoa että olen about valmis, tai ainakin niin että voi vakavissaa miettiä maalaamista jo.

Kuva
Kuva

Viimeinen viemäripala valmistui ja huone muotoitui ihan mukavaksi huoltosisäänkäynniksi viemäristöön. Portaat vievät mukavan osan tilaa ja loppuun voikin sitten heittää jotain roskaa.

Kuva

Yleiskuvaa siitä kaikesta krääsästä mitä on tullut rakenneltua. Kyllä se loppujen lopuksi mukavan täyteen sitten tuli, siihen päälle vielä vähän vanhaa kamaa ja avot, epic.

Kuva

Tässä näkyy pari kiinteää elementtiä, kurkistusaukko sadevesiviemäriin sekä taaempana kyseiset rappuset mistä sitten pääsisi alas.

Kuva

Kurkistus sadevesiviemäriin, sopivan hämärää ja vaikeapääsyinen. Piikkilanka on forgeworldiltä.

Kuva

Cities of Death antoi sopivat tikkaat ja lamput tuolle kävelytielle. Melko täydellisiä. Myöskin silta on saanut kaiteet ja gargoilit sivustaan.
Spoonyone

Runtti

Re: Modulaarinen 40k pöytä. upd. 6.1. FINALLY!!!

Viesti Kirjoittaja Runtti » Ti 07.01.2014 09:18

Huhhuh. Odotan innolla minkä näkönen tuotos on maaleissa, on meinaan jo nyt komea pöytä.

Furinji
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Furinji » Ma 13.01.2014 22:35

Kaupungin eeppisin pöytä
Laatikollinen avaruussuippokorvia - Blogi nörtteydestä, peleistä ja äärimmäisestä epätodennäköisyysmoottorista.
Pöllökarhut - Porin Pöytäpeliseura

Varjous

Viesti Kirjoittaja Varjous » Ma 13.01.2014 22:40

On se komia...

Mutta niin millä tavalla meinasit käsitellä nuo vanerin pinnat koska puun syyt tulevat maalauksen läpi näkyviin?
Vai jotain paksua maalia millä tuputtaa ne näkymättömiin. Tosin sitten voi käydä niin että ne vääntyilee jos liian märäksi pääsee?

Ihan vaan kommenttina koska omat vanerit taipuilivat spraymaalauksistakin jonkin verran.

Mysterous
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mysterous » Ti 14.01.2014 01:49

Furinji kirjoitti:Kaupungin eeppisin pöytä
Niin, mikä teitä porilaisia oikein vaivaa kun gallerian nojalla ette tee mitään muuta kuin puhdasta kultaa?

Hatunnostoni tällekin projektille, vaan odottelen innolla miltä näyttää maaleissa. Huomaa jo tässä vaiheessa että vaivannäkö palkitaan myös maastonteossa.
Maalausblogi taas pystyssä.

Runt

Viesti Kirjoittaja Runt » Ti 14.01.2014 17:38

Porilaiset on sen verran kateellista porukkaan että kun joku tekee jotain hienoa niin toisen on tehtävä vielä hienompi itselleen, siitä kait tämä laatutaso täällä päin johtunee.

Itse myös innolla jään odottelemaan kun komistus saa maalit pintaan. Urakkaa varmasti riittää vielä mutta tällä hetkeltä meno näyttää hyvältä.
Minun mielipiteeni ovat toisille vääriä, joidenkin mielipiteet ovat minulle yhden tekeviä.

Jeijo

Viesti Kirjoittaja Jeijo » Ke 30.04.2014 13:17

Jumapliuta kun on komiaa! Missannut tämän projektin edistymisen täällä Sotussa. Tuon kanssa ei tarvitse ees pelat mitään niin on hauskaa! Itse olen laiskahko väsäämään mitään isompaa niin pakko arvostaa isosti. Voihan tossa vaikka Infinityäkin ottaa :D
Soi viulu

skajge

Viesti Kirjoittaja skajge » Pe 09.05.2014 01:12

Todella vaikuttavaa, näin upean teoksen arvoa rahassa on lähes mahdotonta mitata. Onhan siis projekti vielä hengissä? Aina kirjautuessani sotuun tarkistan tämän päivitysten varalle.
Lost track of W/D/L, most likely I have lost lot more than won, but still keeping the dice moving monthly

Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax » La 10.05.2014 21:08

Pahoittelen hiljaiseloa. Hirveää huhkimista seurasi sitten morkkis. Vähän olen pohjamaalia saanut pintaan, mutta vielä jaksaa odottaa. Kyllä tämä vielä joskus valmistuu. Nyt on muutto mielessä, että pitää katsoa sen jälkeen.

Niin, ja levyjen kipristely vähän harmittaa. Liima on vetänyt noita ylälevyjä vähän vinoon. Mitenköhän senkin korjais...
Spoonyone

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”