Battlefield-in-a-case (3x3)

Muut kuvat kuin miniatyyrien kuvat. Piirustukset, maastonpalat, pelipöydät, jne.
Antrax

Battlefield-in-a-case (3x3)

Viesti Kirjoittaja Antrax »

Morjesta. Tällainen tuli tosiaan saatettua päätökseen ja oli siinä taas hommaa, vaikka rakkaudesta lajiin tätä tehdäänkin. :D

Laukku on ihan puukaupan lautaa ja vaneria, jotka mittailin ja sirkelöin itse. Sisko teki petsauksen kun sattuu sillä alalla olemaan. Totesi että helpompaa tehdä itse kuin alkaa minua neuvomaan. Muuten mentiinkin sitten perus finfoamin, nauhahiomakoneen ja dremelin voimin.

Laukku taittuu keskeltä kiinni ja maasto sopivat sisään tuollaisenaan. Keskellä ovat saranat ja ulkoreunalla on salvat jolla laukun saa kiinni. Ammottavaa aukkoa peittämään on vielä yksi vaneri levy joka kiinnitetään "klipsuila" suht kätevää kuljetusta varten. Painoa koko höskällä on käsituntuman perusteella ehkä joku vajaa kymmenen kiloa.

Vedessä on pohjalla valuhartsi, johon sekoitin vähän GW:n sinistä washia ja päällä on sikaflex saniteetti silikoni jota olen tökkinyt tikulla sopivaan muotoon. Vesiputouksessa on keskellä sisällä liuska piirtoheitin kalvoa jotta saatiin jämäkkä putous.
Liitteet
Maasto007.JPG
Maasto006.JPG
Maasto001.JPG
Maasto004.JPG
Maasto003.JPG
Maasto005.JPG
Maasto010.JPG
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Sergeant

Re: Battlefield-in-a-case (3x3)

Viesti Kirjoittaja Sergeant »

Luovuus, tunnelmallisuus ja yksityiskohdat 10/10. Brilianttia!
NorjanPaavi

Viesti Kirjoittaja NorjanPaavi »

No Huh Hu! on kyl aika mykistävä! Tossa on tosi hyvä tunnelma. Onko toi rata ja silta tehty ihan vain tikkua ja lisää tikkua vai onko valmis malli jostain?
Antrax

Viesti Kirjoittaja Antrax »

NorjanPaavi kirjoitti: Su 17.09.2017 21:25 No Huh Hu! on kyl aika mykistävä! Tossa on tosi hyvä tunnelma. Onko toi rata ja silta tehty ihan vain tikkua ja lisää tikkua vai onko valmis malli jostain?
Rata on jotain tosi obscurea kokoa, isompaa siis mitä normaali H0 koko, mikä on siis yleisin pienoismallirautatieskaala. Ne oli kyllä kaarevia paloja joten piti purkaa ne ja suoristaa. 😀 Itse silta on sitten vaan tuollaista plasticard tyyppistä tikkua, dremeliä ja liimaa.
"Cover my lovejunk in catnip and teabag a horny lion"
Spoonyone
Hammerheart

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

On kyllä komea! Tosi harmoninen kokonaisuus ja erittäin hauska tunnelma. Vesiputous on jotenkin hieman erinäköinen kuin yleensä, mutta ei siis mitenkään huonolla tavalla. Kuohut on erinomaiset! Jos joskus lataat tuohon pelin pörisemään, niin otahan kuva miltä tuo näyttää in action.

P.S. toiseksi alimmassa kuvassa taustalla näkyvä puumies näyttää tekevän jotain epäsoveliasta tuolle kiviröykkiölle =D
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maastot ja pelipöydät”