Warmachine-turnaus Otaniemessä 16.-.17.2
-
Der Dexter
Warmachine-turnaus Otaniemessä 16.-.17.2
Urcaen's Gate debytoi:
Warmachine-turnaus Espoon Otaniemessä 16.-.17.2 (la-su) kuten otsikko lupaa.
Kyseessä siis 2 päivän turnaus, jossa tarjolla:
-5 peliä, joista sääntöpakettia on tarjolla mahdollisimman pian. todennäköisesti jotakin ST-formaatin suuntaista, with a twist.
-n. 24 paikkaa, varmistus kohta.
-lauantai-iltana sauna varattu
-pelit alkavat n. 13.00 aikaan, eli mahdolliset pitkämatkalaiset voivat levätä hitusen pidempään aamusta.
-sisäänpääsy kustantaa huikeat 3e.
Pelipaikkana jo muutaman erilaisen turnauksen kokenut JMT3 pelitila otaniemen teekkarikylässä, ja ajo-ohjeita kasataan fiksuun muotoon asap. kysymyksiä kannatta esittää.
Yöpymistä on tarjolla itse pelitilassa lattiamajoituksena, jotkut teekkarit kun halusivat kaikki vierasmajat pitää itsellään.
Ja kuitenkin jotain on unohtunut, niin tähän ketjuun lisätään kaikkea oleellista.
Ilmoittaumisia otetaan vastaan tästä eteenpäin. maksu kerättänee paikan päällä ennen pelisuoritusta.
Ilmoittautumiset vastaanotetaan Turnaukset ja pelikaverit ketjussa, kun kahdesta paikasta vaikea saada selkoa.
Toimikaa.
Warmachine-turnaus Espoon Otaniemessä 16.-.17.2 (la-su) kuten otsikko lupaa.
Kyseessä siis 2 päivän turnaus, jossa tarjolla:
-5 peliä, joista sääntöpakettia on tarjolla mahdollisimman pian. todennäköisesti jotakin ST-formaatin suuntaista, with a twist.
-n. 24 paikkaa, varmistus kohta.
-lauantai-iltana sauna varattu
-pelit alkavat n. 13.00 aikaan, eli mahdolliset pitkämatkalaiset voivat levätä hitusen pidempään aamusta.
-sisäänpääsy kustantaa huikeat 3e.
Pelipaikkana jo muutaman erilaisen turnauksen kokenut JMT3 pelitila otaniemen teekkarikylässä, ja ajo-ohjeita kasataan fiksuun muotoon asap. kysymyksiä kannatta esittää.
Yöpymistä on tarjolla itse pelitilassa lattiamajoituksena, jotkut teekkarit kun halusivat kaikki vierasmajat pitää itsellään.
Ja kuitenkin jotain on unohtunut, niin tähän ketjuun lisätään kaikkea oleellista.
Ilmoittaumisia otetaan vastaan tästä eteenpäin. maksu kerättänee paikan päällä ennen pelisuoritusta.
Ilmoittautumiset vastaanotetaan Turnaukset ja pelikaverit ketjussa, kun kahdesta paikasta vaikea saada selkoa.
Toimikaa.
Aliquando Insanire Iucundum Est
Re: Warmachine-turnaus Otaniemessä 16.-.17.2
Joku audollinen Jyväskyläläinen voisi ottaa minuun yhteyttä joko privassa tai irkissä mikäli on moiseen hupiin menossa... bensarahaa olisi tarjolla minun muodossa 
In the heat of the blight/
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
you lose your heart and sell your soul/
I lose control in the heat of the blight
Dexteri voi sitten varautua siihen että paremmaltaan saa taas haasteen (tähän asti olet vain ollut onnekkaampi ja juustokkaampi) ;).
-
Der Dexter
olisit tullut turkuseen.
veikkaan, että otaniemessä pelailen vaihteeksi punakoneella, katsotaan jos juuston vähentäminen vähentäisi vikinää...
mistäs niitä hymiöitä saikaan...
veikkaan, että otaniemessä pelailen vaihteeksi punakoneella, katsotaan jos juuston vähentäminen vähentäisi vikinää...
mistäs niitä hymiöitä saikaan...
Dexter hei, jotenkin tuo turkku ja minä samassa lauseessa särähtää korvaan, ja pahasti ;)Der Dexter kirjoitti:olisit tullut turkuseen.
- The Captain
- Valvoja
Luulen turkulaisten olevan samaa mieltä. Jotain yhteistä teilläkin...Diogenes kirjoitti:Dexter hei, jotenkin tuo turkku ja minä samassa lauseessa särähtää korvaan, ja pahastiDer Dexter kirjoitti:olisit tullut turkuseen.
Täytynee merkkailla päivää kalenteriin.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Pitäisikö tää Diogenes tuntea jostain vai mihin tämä samaa mieltä oleminen viittaa?
-
Der Dexter
tunnettanee myösen nimellä Grond, itse ainakin.
Grondi on kuule kuollut ja kuopattu, eipäs sotketa ihmisiä.Der Dexter kirjoitti:tunnettanee myösen nimellä Grond, itse ainakin.
-
Der Dexter
Error 404, does not computeDiogenes kirjoitti:Grondi on kuule kuollut ja kuopattu, eipäs sotketa ihmisiä.Der Dexter kirjoitti:tunnettanee myösen nimellä Grond, itse ainakin.