{TURKU} 40k pelit Tiistaisin Fantasiapeleissä!!

Turun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Oskari

Re: {TURKU} 40k pelit Tiistaisin Fantasiapeleissä!!

Viesti Kirjoittaja Oskari » La 17.10.2015 20:47

Mää voin olla varapelaaja, mulla on hyvin rennot ja kivat eldarit jossa on vaan kolmet warp spiderit. ;D

Okei, ehkä se ei ole hyvä idea. Varapelaajan pitäisi kai olla semmoinen tyyppi jolla ei ole pakkomiellettä pelata törkeintä ja julminta listaa mitä vaan ikinä keksii?
First law: You can't win
Secod law: You can only lose
Third Law: You can't get out of the game

Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel » Su 18.10.2015 14:39

Oskari kirjoitti:Mää voin olla varapelaaja, mulla on hyvin rennot ja kivat eldarit jossa on vaan kolmet warp spiderit. ;D

Okei, ehkä se ei ole hyvä idea. Varapelaajan pitäisi kai olla semmoinen tyyppi jolla ei ole pakkomiellettä pelata törkeintä ja julminta listaa mitä vaan ikinä keksii?
Oisko tässä loistava tilaisuus henkiselle kasvulle? :)
Turun huonoimmaksi rankattu 40k-pelaaja 2012!
Tiistaisin 40k:ta Turun Fantasiapeleissä!

Oskari

Viesti Kirjoittaja Oskari » Su 18.10.2015 14:56

Scoundrel kirjoitti:
Oskari kirjoitti:Mää voin olla varapelaaja, mulla on hyvin rennot ja kivat eldarit jossa on vaan kolmet warp spiderit. ;D

Oisko tässä loistava tilaisuus henkiselle kasvulle? :)
Mää olen liian degeneroitunut yksilö. Joskus muinaisina aikoina yritin olla fluffipelaaja, se ei mennyt ihan putkeen, ei todellakaan... :)

Lt_dot_com

Viesti Kirjoittaja Lt_dot_com » Su 18.10.2015 16:36

Scoundrel kirjoitti: Oisko tässä loistava tilaisuus henkiselle kasvulle? :)
Miksei täällä voi painaa "tykkää"?

Oskari

Viesti Kirjoittaja Oskari » Su 18.10.2015 17:03

Haluaisiko joku henkisesti kehittynyt alkaa mun guruks opastamaan muo henkisen kehityksen tiellä. Voidaan katsoa vaikka Emperor's tarotista mun henkisen kehityksen esteet ja sitten harjoitetaan meditaatiota. Musta tulee tosi henkisesti kehittynyt, aivan uudelleen syntynyt 40K-pelaaja. Tän henkisen kehityksen seurauksena mää tulen jatkossa pelaamaan vain howling bansheilla, joita työnnän seesteisesti eteenpäin 6 tuumaa vuorossa.

Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel » Su 18.10.2015 22:45

Oskari kirjoitti:mää tulen jatkossa pelaamaan vain howling bansheilla, joita työnnän seesteisesti eteenpäin 6 tuumaa vuorossa
Niinno.
Niinkuin itse sanoit, ei välttämättä ole parasta mahdollista varapelaamista tulla paikalle viimeisenpäälle kovalla turnauslistalla.
Itse olen lähtenyt siitä, että varapelaaja yrittää löytää jonkunsortin kompromissin listan tehojen suhteen. Sellaisen listan jolla voi koittaa haastaa kovempiakin listoja, mutta mitä vastaan heikommallakin armeijalla on saumoja. En osaa sanoa kuinka hyvin olen onnistunut, paitsi että tämän vuoden noin 30 pelistä olen voittanut muistaakseni jotain 5.

Ei varapelaajana oleminen kuitenkaan mielestäni tarkoita sitä, että pitäisi olla automaattisesti altavastaajana. Parhaassa tapauksessa pitäisi pystyä tarjoamaan mielekästä peliseuraa niin uudelle harrastajalle, vuosien tauolta palaavalle pelaajalle kuin turnausaktiivillekin. Olen ehkä vähän liikaa panostanut noihin kahteen ensinmainittuun ryhmään :/

Kai sitä voi omalla käytöksellään koittaa ohjata harrastusta haluamaansa suuntaan. Jos on kiinnostunut vain turnauspelaamisesta niin ei varmaan haittaa jos kannustaa kaikkia pelikavereitakin hiomaan armeijoitaan siihen suuntaan. Henkilökohtaisesti tykkään enemmän "antaa kaikkien kukkien kukkia".
Typerimpien sääntöbugien juhlistaminen ei varsinaisesti ole minun juttu.

Oskari

Viesti Kirjoittaja Oskari » Ma 19.10.2015 00:06

Tiedän mitä tarkoitit, kunhan vaan trollasin. Henkinen kasvu alkoi kuulostaa ihan jollekin new age touhulle. :D
Scoundrel kirjoitti: Niinno.
Niinkuin itse sanoit, ei välttämättä ole parasta mahdollista varapelaamista tulla paikalle viimeisenpäälle kovalla turnauslistalla.
Juuri näin. Mää voisin ihan tosissani harkita alkavani varapelaajaksi, ongelma on vaan se että figukokoelmastani ei oikein saa mitään teholtaan keskinkertaisia armeijoita. Lisäksi IMO tämä touhu on hauskinta silloin kun pelataan kovilla listoilla ja kovaa. Olisin oikeesti vaan huono varapelaaja.
Mun mielestä on ihan hyvä jos varapelaaja on sellainen pelaaja jota vastaan on mukava pelata ilman että oma lista on viimeisen päälle viritetty ja jokainen siirto pitää harkita kolmeen kertaan ennen kuin sen tekee.
Scoundrel kirjoitti: Henkilökohtaisesti tykkään enemmän "antaa kaikkien kukkien kukkia".
Juuri näin. Joskus on hyvä kokeilla uusia juttuja. Mää itse olen vasta aloittanut kunnolla kilpailullisen pelaamisen, koska kasuaalimpi pelaaminen vaan ei ollut mun juttu. Suosittelen ihan rohkeasti kaikkia kokeilemaan myös turnauspelaamista.

luthorhussein

Viesti Kirjoittaja luthorhussein » Ma 19.10.2015 17:10

Hei. Voisiko joku kiva ihminen tuoda huomenna chaos space marineiden codexin paikalle ja (ei pakko olla sama ihminen) tarjota demotusta kyseiseen peliin? Itselläni on kourallinen ikivanhoja nappeja kyseiselle armeijalle.

Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel » Ma 19.10.2015 17:32

luthorhussein kirjoitti:Hei. Voisiko joku kiva ihminen tuoda huomenna chaos space marineiden codexin paikalle ja (ei pakko olla sama ihminen) tarjota demotusta kyseiseen peliin? Itselläni on kourallinen ikivanhoja nappeja kyseiselle armeijalle.
Tuon kirjan ja voin demota.

Malkuth

Viesti Kirjoittaja Malkuth » Su 25.10.2015 21:36

Jos joku haluaa pelata fanatic-treeniä niin huudelkaa erikseen, muussa tapauksessa otan ens tiistaina vain 1500 pisteen listan.
poissa

Lt_dot_com

Viesti Kirjoittaja Lt_dot_com » Ti 27.10.2015 13:36

Malkuth kirjoitti:Jos joku haluaa pelata fanatic-treeniä niin huudelkaa erikseen, muussa tapauksessa otan ens tiistaina vain 1500 pisteen listan.
Meikä voi myös tarjoutua sparraamaan fanatic :kiin valmistautuvia.

Oskari

Viesti Kirjoittaja Oskari » La 14.11.2015 23:11

Joku 1850 peliä tiistaina illalla? Henkisesti epäkypsää turnaus-kytkoota, talvisodan kompeilla.

T: mää ja mun 25 warp spideria.

Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel » Ke 25.11.2015 19:37

Zymeth Salkir Dkhan kirjoitti:Meikäläinen lopettaa joulun jälkeen varapelaajana olon.
Tähän ketjuun saa ilmoittaa jos on halukkuutta olla varapeelona. Vaatimukset eivät ole kovat: Pitää olla paikalla ja katsoa pelien jälkeen että asiat jäävät kondikseen. Mitä enemmän tulee ilmoittautuneita, sitä harvemmin joutuu itse olemaan varapelaajana.
Rules update:
Vastuuhenkilön EI TARVITSE jatkossa toimia varapelaajana. Muut vastuut säilyvät entisellään.

Peli-illassa kävijöille tämä näkyy siten, että viimeisenä paikalle saapuvalla on riski jäädä ilman pelikaveria ellei peliä ole sopinut etukäteen. Tämä käytäntö tulee siis voimaan 2016 alusta lähtien ja olettaen että vastuuhenkilöitä saadaan lisää. Ellei halukkaita ilmottaudu niin koko toiminta mahdollisesti loppuu vuodenvaihteeseen.

Loppuvuoden ohjelma on seuraava:
1.12 normaalisti peliä
8.12 normaalisti peliä
15.12 edelleen peliä
22.12 EI PELIÄ
29.12 EI PELIÄ

Oskari

Viesti Kirjoittaja Oskari » Ke 25.11.2015 20:38

Scoundrel kirjoitti:Ellei halukkaita ilmottaudu niin koko toiminta mahdollisesti loppuu vuodenvaihteeseen.
Onks teillä noin huono tilanne? Montako vastuuhenkilöä tätä hommaa tällä hetkellä pyörittää?

Malkuth

Viesti Kirjoittaja Malkuth » Ke 25.11.2015 21:33

Mä voin tosiaan ottaa ton vastuuhenkilö-nakin ilman varapelausta. Silloin kasassa on kaksi henkilöä, toiset kaksi olisi varmaan hyvä saada niin oma vuoro osuisi jokaiselle noin kerran kuussa.
poissa

Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel » Pe 11.12.2015 23:17

Malkuth kirjoitti:Mä voin tosiaan ottaa ton vastuuhenkilö-nakin ilman varapelausta. Silloin kasassa on kaksi henkilöä, toiset kaksi olisi varmaan hyvä saada niin oma vuoro osuisi jokaiselle noin kerran kuussa.
Niin.
Löytyiskö vielä pari kiinnostunutta?
Ensi viikolla pitäisi olla jonkunlainen suunnitelma 2016 varalle.

Oskari

Viesti Kirjoittaja Oskari » La 12.12.2015 09:41

Mää voin hoitaa homman kerran kuussa. Nyt sitten vielä yks tyyppi mukaan!

Velgar

Viesti Kirjoittaja Velgar » Pe 25.12.2015 03:33

Hyvää Jouluähkyä itse kullekin!

Ensi tiistaina ei varmaan taas ole virallisesti peli-iltaa, mutta löytyisikös sinne kuitenkin joku iloinen joulumielinen kohtaamaan Dark Angeleitä ja heidän hävyttömän huonoja noppia? Jos ei Jouluihmettä tapahdu, niin pitäisi olla hyvää mieltä jaossa vastapelaajalle. :D

Tai sitten otan vain perinteisen jinkki-listan ja juustoilen tieni menestykseen. Se on sentään tavannut toimia. Paitsi Taut, IG ja mikä tahansa lista joka poistelee covereita... Eli edelleen helpohko voitto luvassa. :D
Jo pieninkin kivi voi aloittaa maanvyöryn, mutta silti suurinkin järkäle voi osua tyhjään.

--

Even the smallest of stones can start an avalanche, but even the greatest of boulders can hit nothing.

Velgar

Viesti Kirjoittaja Velgar » Ma 28.12.2015 16:48

Vielä viimeinen huudahdus, etteikö nyt tosiaan ketään löydy pelikaveriksi? Vielä tulen jos joku kynnelle kykenee. En usko olevan mikään vaiva Fantsun väelle.

Mutta jos ei, niin ei sih. Hyvää uutta vuotta kuitenkin itse sun kullekin.
Jo pieninkin kivi voi aloittaa maanvyöryn, mutta silti suurinkin järkäle voi osua tyhjään.

--

Even the smallest of stones can start an avalanche, but even the greatest of boulders can hit nothing.

Scoundrel

Viesti Kirjoittaja Scoundrel » Ke 30.12.2015 20:24

Velgar kirjoitti:Ensi tiistaina ei varmaan taas ole virallisesti peli-iltaa, mutta
Seuraava "virallinen" peli-ilta on 12.1.2016.
Muina ajankohtina pääsee varmaankin pelailemaan sopimalla siitä erikseen fantsun väen ja pelikaverin kanssa.
-Matti

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turku [Ordo Aboensis]”