Näin parannat figupeliharrastusta Turussa vuodelle 2017!

Turun peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Ordo Aboensis
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Näin parannat figupeliharrastusta Turussa vuodelle 2017!

Viesti Kirjoittaja Ordo Aboensis » To 10.11.2016 18:36

Hei!

Juuri sinulla on mahdollisuus parantaa Turun alueen figupeliharrastusta! Me Ordo Aboensis Ry:ssä olemme kiinnostuneita kuulemaan, mitä ajatuksia sinulla on.

Ensimmäinen askel on helppo! Kerro meille:

1.) Mitä pelejä pelaat / haluaisit pelata?
2.) Missä paikoissa pelaat ja kuinka usein?
3.) Minkälaista toimintaa haluaisit: esim. viikottaisia peli-iltoja (vapaata pelailua tai liiga), turnauksia tai kampanjoita?

4.) Tiedätkö mitä Ordo Aboensis tekee? Mitä sen kuuluisi sinun mielestäsi tehdä?
5.) Oletko Ordo Aboensiksen jäsen? Miksi / miksi et?
6.) Miten figupeleille saataisiin enemmän näkyvyyttä ja uusia harrastajia houkuteltua mukaan?

Otamme mielellämme vastaan myös risuja ja ruusuja sekä muita ideoita (esim. jäseneduista tai vaikkapa sopivasta jäsenmaksun suuruudesta).

Haluatko vaikuttaa enemmän kuin vain vastata kyselyyn, ja olla mukana päättämässä ja saamassa asioita aikaiseksi? Tule moikkaamaan ordolaisia peli-iltoihin tai kysy täällä tai yksityisviestillä lisää.

Terveisin, Jouni, OA

http://www.ordoaboensis.fi/

Finet

Re: Näin parannat figupeliharrastusta Turussa vuodelle 2017!

Viesti Kirjoittaja Finet » Ke 25.01.2017 22:47

Aloitan itse ja herättelen teissä ideoita. :)

1.) Pelaan Fantasy Battles: The 9th Age (Warhammer Fantasy). Haluaisin pelata taas Mordheimia ja jossain kohtaa Blood Bowliakin.
2.) Sotakoneen Bunkkerilla ja Fantsun lohikäärmeenluolassa satunnaisesti. Tällä hetkellä kuitenkin kotona/kaverin luona.
3.) Viikottainen peli-ilta 9th Age:lle on suunnitteilla, kunhan pelaajat saadaan paremmin keskustelemaan milloin. Olen itse järjestämässä 9th-turnauksia Turku Fanaticeihin, mutta myös pienemmän pistekoon turnauksia olen suunnitellut pidettäväksi.

4.) Tiedän. Ajattelin olla hallituksessa mukana helmikuun 2017 vuosikokouksen jälkeen. ;)

Ordon pitäisi omasta mielestäni tehdä jatkossa:
  • aktivoida eri figupelaajien pelaajat keskustelemaan keskenään
  • mainostaa toimintaansa entistä näkyvämmin (some, koulut, kirjastot)
  • tehdä enemmän yhteistyötä paikallisten liikkeiden kanssa
  • tehdä yhteistyötä lähiseudun eri peliyhdistysten (lautapelit, kortit, jne.) kanssa
5.) Olen. Tuen fiksua harrastustoimintaa ja jäsenetuina saatavat alennukset on aika kiva juttu.
6.) Pitää mainostaa siellä, missä jengi nykyään on. Harva satunnaisnörtti löytää marginaaliharrastuksen vahingossa saati sitä käsittelevän foorumin. Kävin pääkirjastolla esittelemässä figupelejä ja tilat olivat todella hyvät. Sinne uusiksi ja kunnon mainoskampanjalla!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Turku [Ordo Aboensis]”