Faba Vantaan-Helsinki alueella?

Helsingin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Sör-Skaven
Viesti:

Faba Vantaan-Helsinki alueella?

Viesti Kirjoittaja Sör-Skaven » Ke 15.07.2015 10:18

Hei,

Olen muuttamassa susirajalta (Joensuusta) työn perässä Vantaalle. Onko Vantaa-Helsinki seudulla minkälaiset faba seurat? Lueskelin tuossa että Nopat ja Taktiikka on yksi kanava, mutta en oikein kehtaisi vuosimaksua muutamasta peleistä / kk maksella.
Itse olen pelaillut viimeaikoina vain tag team (tiimi battleja) ja hupipelejä, en siis henk. koht. ole kiinnostunut liigoista / turnauksista.

Kaikki vinkit ovat tervetulleita!

-Joonas
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.

smaxx
Valvoja

Re: Faba Vantaan-Helsinki alueella?

Viesti Kirjoittaja smaxx » Ke 15.07.2015 10:45

Sör-Skaven kirjoitti:Olen muuttamassa susirajalta (Joensuusta) työn perässä Vantaalle. Onko Vantaa-Helsinki seudulla minkälaiset faba seurat? Lueskelin tuossa että Nopat ja Taktiikka on yksi kanava, mutta en oikein kehtaisi vuosimaksua muutamasta peleistä / kk maksella.
Maksa puolivuosimaksu ja tule pelaamaan ! Valtakunnan parhaat pelitilat ja maastot, laina-armeijoita fabaan ja moneen muuhun, PK -seudun mukavimmat pelaajat, what's not to like ? Yhden End Time möllin hintaan pääset oikeasti leikkimäänkin niillä leluillasi.
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
Liity Nopat ja Taktiikka Pelien sopiminen -ryhmään : https://www.facebook.com/groups/553301271491198/

Sör-Skaven
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sör-Skaven » Ke 15.07.2015 11:36

smaxx kirjoitti:
Sör-Skaven kirjoitti:Olen muuttamassa susirajalta (Joensuusta) työn perässä Vantaalle. Onko Vantaa-Helsinki seudulla minkälaiset faba seurat? Lueskelin tuossa että Nopat ja Taktiikka on yksi kanava, mutta en oikein kehtaisi vuosimaksua muutamasta peleistä / kk maksella.
Maksa puolivuosimaksu ja tule pelaamaan ! Valtakunnan parhaat pelitilat ja maastot, laina-armeijoita fabaan ja moneen muuhun, PK -seudun mukavimmat pelaajat, what's not to like ? Yhden End Time möllin hintaan pääset oikeasti leikkimäänkin niillä leluillasi.
Muuten ihan yes oli Nopat ja Taktiikka, mutta koska oma työni on todella hektistä ja parisuhde elämä painaa päälle ei välttämättä ihan joka kuukausikaan kerkiä pelailemaan. Pitää koittaa järjestää tänne foorumille jotain vapaa muotoista, jos sellaista ei vielä löydy! Iteltäkin kun nimittäin löytyy 2 täyttä pelipöytään ja isompi kämppä jossa aina pelailla.
Hakusessa vaan kanava, josta saada innostuneita fabailijoita alueelta messiin. :)
That which is wrong with the world that we cannot fix with the blades of our axes, we shall surely avenge.

GreenOwl2

Viesti Kirjoittaja GreenOwl2 » Ke 15.07.2015 20:43

itse voin kyllä pelata joskus, mikäli vastustaja suostuu pelaa Legion Of Undedia vastaan

selityksen_makua

Viesti Kirjoittaja selityksen_makua » Pe 31.07.2015 14:02

Tere!

Olisin kiinnostunut 8:edition warhammerista. Itseltä löytyy wood elfejä monen tuhannen pisteen verran. Asun vantaalla tikkurilassa ja minulta löytyy pelimatto ja reksvisiittaa, mutta isopelipöytä puuttuu. Itse olen 29v ja tarkoituksena rentoa pelailua.

ile

Viesti Kirjoittaja ile » Pe 31.07.2015 21:27

Armeija on, ja edelleen pakattuna kantokassiin edellisen pelin jälkeen. 7ed 2500 pinnaa Empire.

Yksi tuttu lopetti FABAn AoSin tultua ulos, muuten käsittääkseni puolivakavaa pelailua harrastaa koko joukko tyyppejä, joilla on armeija tai pari, ja usein maalattunakin.

Pääkaupunkiseutu on silleen mukava paikka, että täällä on aika kova pelaajatiheys. Kun sinnikkäästi haeskelet, löydät luultavasti lähialueeltasi juuri tuolla lailla leppoisasti silloin tällöin pelailevia tyyppejä pari kolme, ja enempäähän toi homma ei tarvinne. Ite olen löytänyt oman tuttavapiirini enemmänkin figukauppoja tekemällä kuin peliseuraa etsimällä... Koska he, joilla peliseuraa jo on, eivät usein tule sitä tänne etsimään tai mainostamaan. ;)

Kurkkaapa tähän ketjuun: Täysikäisiä pelikavereita haussa säännöllisiin peleihin.

-ile

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Helsinki”