Helsingin ja lähiympäristön pelaajat (päivittyvä) MKII

Helsingin peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Traveler

Re: Helsingin ja lähiympäristön pelaajat (päivittyvä) MKII

Viesti Kirjoittaja Traveler »

Moi,

Olen pitkälti samassa jamassa edellisen kanssa. Palasin koronan myötä nuoruusvuosien harrastuksen pariin noin 12 vuoden tauon jälkeen. Nuorempana tuli pelattua vähän FaBaa, mutta silloin pääpaino oli harrastuksen maalaus/malli puolessa. Koronan aikana on kasaantunut ja maalaantunut lisko ja goblin poppoot Blood Bowliin, sekä hitaasti myös White Scars armeijan alku 40k:hon. Kotijoukoista löytyy innokasta peliseuraa BB puolelle, mutta 40k kiinnostaisi kokeilla myös.

White Scarsit eivät ole vielä aivan peli kunnossa, mutta eiköhän niitäkin lähi kuukausina noin 1000 pts ole kasassa. Säännöt on vielä juutuubin taisteluraporttien pohjalla, joten aika perusteista mä olen tähän 40k pelipuoleen lähdössä. Olisi mahtavaa, jos löytyisi joku perehdyttämään pelin saloihin ja mahdollisesti myös peliseuraa säännöllisen epäsäännöllisiin peleihin hamassa tulevaisuudessa.

Samppa / Espoo
WinterWarGamer
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WinterWarGamer »

Moro!

Samaa kuin edelliset, 10 vuoden tauon jälkeen palaamassa pelien pariin. Perehtynyt hiukan netissä olevien lähteiden kanssa 9 edikkaan ja jopa yhen TTS pelin pelannut.

Salamanderseja on nyt noin 1000pts valmiina pelattavaksi jaeiköhän tässä hölmöyttään lisää hanki.

Helsinki/Vantaa alueelta olisi mahtava jos löytys peliporukkaa!
Good times and bad jokes at twitch.tv/WinterWarGamer
selityksen_makua

Viesti Kirjoittaja selityksen_makua »

Moi!

Etsin peliseuraa faba 8ed, pelaamisesta kokemusta jo useampi vuosi, mielellään täysi-ikäistä porukkaa. Alue olis mielellään vantaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Helsinki”