Kings of Wariin kiinnostusta?

Jyväskylän peliporukka

Valvoja: Peliporukkavalvojat

Mysterous
Viesti:

Re: Kings of Wariin kiinnostusta?

Viesti Kirjoittaja Mysterous »

Mun kämppä on tänä vloppuna tyhjänä joten riippuen asioista voisin pe tai su pelailla.

Lahteen lähden itsekin turneettaan ja sieltä ainakin pois tuleminen autokyytillä olis hothot juttu.
Maalausblogi taas pystyssä.
Ruukkukasvi

Viesti Kirjoittaja Ruukkukasvi »

Voin laittaa perjantaille 23. päivä klo 17 pöydän kellarille.
Ipp3

Viesti Kirjoittaja Ipp3 »

Sinkura kun sattuis huonoja päiviä.

Ei sattuis lauantaina päivällä käymään kenellekään?

Ippe

EDIT: ja juu, Lahdesta autokyytiin mahtuu.
Mysterous
Viesti:

Katselen vielä että haluaako luokkatoverit lautapelailla lauantaina. Jos eivät niin lauantai sopii itselleni myös.

Perjantaina en itse astu kotoani ulos. Ei viitsi pitää koulupäivän jälkeen koiraa yksin kotosalla vielä ylimääräistä.
Ipp3

Mulle kävisi lauantaina päivällä, sinne 1830 asti, jolloin vaimon menot asettaa rajan. Eli siihen mennessä jos saa pelailtua niin sopisi hyvin.

Ippe
Mysterous
Viesti:

Tänään ei valitettavasti onnistu mulle pelailu.
Mazikainen

Viesti Kirjoittaja Mazikainen »

Onko tämä nyt senverta hyvä ja pelaillaanko tätä että kannattaisi satsata tuo gamer's rulebook tilata? Minulla on tässä siunaantunut kasa vanhoja örkkejä joita voisin tämän varjolla maalailla orctoberin kunniaksi.

Huomasin myös että örkit ja goblinit ovat eri listoina. Pystyykö samassa armeijassa olemaan molempia esim. jonkin allysäännön kautta?

EDIT: Apua, 666. viesti
http://mazikainen.blogspot.com Figu- ja sotapeliprojekteja.
Mysterous
Viesti:

On täällä jokunen aktiivinen tai semiaktiivinen pelaaja. Kyllä enemmän uskon pelejä löytyvän kuin FaBalle.

Armeijat voi allyttaa yksiköitä melko vapaasti. Ally lista ei saa olla vastakkaista alignmenttia (hyvä-paha) ja "force organization" jatsotaan molemmilla armeijoilla erikseen. Periaatteessa kasaat kaksi laillista listaa ja juoksutat molempia yhtäaikaa.
Ipp3

Morjens,

Itse olen listalla "semiaktiivinen", eli mieluusti pelailisin, mutta aika on vähän kortilla ja siksi pelit pitäisi sopia hyvissä ajoin etukäteen.

Itsellä örkkejä ja liskoja, ja nyt ihmisiä työnalla, tavoitteena jouluksi saada tuo n. 1k maaleihin.

Jos on kiinnostusta niin oikein mielellään pelailen, mutta tosiaan kunnolla heads uppia että ehdin sopia hallituksen kanssa asiat.

Ja tosiaan, ally-sääntöjen puitteissa voi pelata max 30% armeijasta jotakin toista porukkaa.

Ippe
Mazikainen

Ipp3 kirjoitti:kunnolla heads uppia että ehdin sopia hallituksen kanssa asiat.
I hear ya. Samat ongelmat itsellä. Viikonloppu järjestyy kolmen kuukauden varoajalla helposti pelivapaiksi, kolmen tunnin sessio päivän-parin varoajalla ei järin mitenkään. Tässä kun tämä muutto alkaa olla paketissa ja elämä asettuu arkisiin uomiin niin tähtään siihen että se 2-3 kertaa kuukaudessa jos pääsisi pelaamaan jotain niin olisi aika jees.

Pitänee laittaa tuo KoW tilaukseen. Historialliset sotapelit ne oma intohimo varsinaisesti ovat, mutta kiva sitä on päästä välillä fantasiamaailmoihin (Frostgraveahan tuota on tullut jonkin verran pelattuakin).
Mysterous
Viesti:

Ipp3 kirjoitti: Ja tosiaan, ally-sääntöjen puitteissa voi pelata max 30% armeijasta jotakin toista porukkaa.
Miten ihmeessä tuo rajoite on onnistunut tähän asti silmäni välttämään? Mobiili apin sääntökirja tosin sanoi rajoitteeksi 25%. Pitää miettiä omien örkkihiisien armeijarakennetta uusiksi :/
Ipp3

Ach, vanhat beta-säännöt puskee vieläkin tajuntaan. Tuo 25% on oikea luku.
Ipp3

Niin, ja tosiaan.

Olisi kiva pari kertaa kuussa saada pelejä sisään, itsellä kova hinku saada Basilealaiset kentälle jahka saan niitä maaleihin.

Oisko mahdollista sopia etukäteen muutama pelipäivä ja paikka, niin voisi varata ajat kalenteriin?

Ippe
Ruukkukasvi

Viesti Kirjoittaja Ruukkukasvi »

Minulla on sikäli hieman hassu tilanne että minun on helpompia sopia pelit lyhyellä kuin pitkällä tähtäimellä. Omat aikatauluni kun riippuvat pitkälti vaimon aikatauluista, joten yleensä tiedän milloin seuraavalla viikolla olisi mahdollista pelata mutta siitä eteenpäin menee epävarmemmaksi. Tosin tiedän kyllä yleensä sitten ainakin silloin edellisellä viikolla jos jokin pidemmälle sovittu päivä ei käykään.
Ipp3

Oisko torstaina mahkuja pelailla?
Mazikainen

Ipp3 kirjoitti:Oisko torstaina mahkuja pelailla?
Onnistuu! MInulla on normiaikataulu se että n. viiden aikaan olen päässyt töistä, syönyt ja Jyväskylässä. Voisin tehdä jonkun armeijan etukäteen jos saisin ohjenuoria että mitä kannattaisi ekaan peliin rakentaa. Voisin ulkoiluttaa minun night goblin -armeijaa johon löytyy tyypillinen satsi jalkaväkeä ja häröpalloyksiköitä. Varmaan joku pienehkö peli näin alkuun kun en ole sääntökirjaakaan vielä saanut hankittua.
Mazikainen

Mazikainen kirjoitti:
Ipp3 kirjoitti:Oisko torstaina mahkuja pelailla?
Onnistuu! MInulla on normiaikataulu se että n. viiden aikaan olen päässyt töistä, syönyt ja Jyväskylässä. Voisin tehdä jonkun armeijan etukäteen jos saisin ohjenuoria että mitä kannattaisi ekaan peliin rakentaa. Voisin ulkoiluttaa minun night goblin -armeijaa johon löytyy tyypillinen satsi jalkaväkeä ja häröpalloyksiköitä. Varmaan joku pienehkö peli näin alkuun kun en ole sääntökirjaakaan vielä saanut hankittua.
EDIT: Onko noiden ilmaissääntöjen lukemisesta iloa eli saako niistä sen perussääntörungon päähän ettei tule sellaista "tämä ei sitten mene samalla lailla kuin ilmaisversiossa"? Armeijalistaa voinen hahmotella noiden online-generaattoreiden kanssa. Onko 1000 pistettä ok lähtökohta?
Ipp3

Joo, perussäännöt on samat. Sieltä taitaa lähinnä yksiköitä puuttua, mutta esim. kow2.easyarmy.com on ihan kelpo työkalu listan rakentamiseen.

1000 pistettä on ihan hyvä alkuun, on jo ukkoja joilla leikkiä, muttei ison armeijan logistiikkasotaa.

Paikka? Meillä on lapset ongelmana, mutta itse kykene liikahtamaan. Örkit lienevät on armeijani.
Mazikainen

Ipp3 kirjoitti:Joo, perussäännöt on samat. Sieltä taitaa lähinnä yksiköitä puuttua, mutta esim. kow2.easyarmy.com on ihan kelpo työkalu listan rakentamiseen.

1000 pistettä on ihan hyvä alkuun, on jo ukkoja joilla leikkiä, muttei ison armeijan logistiikkasotaa.

Paikka? Meillä on lapset ongelmana, mutta itse kykene liikahtamaan. Örkit lienevät on armeijani.
Minulla ei ole tiloja joissa hostata toistaiseksi niin jos ei sinulla ole tilaa niin olisiko se Fantasiapeleillä sitten?
Ipp3

Minulle sopii Fantsukin. Tosin en tiedä miten sieltä varaillaan pöytää.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Jyväskylä”